obey-robots.txt
21 Juli 2017, 12:34
Navigatie
Onderwerp bekijken
Klacht over Alice? Post hier je Alice klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

ik wil van alice af

Bianca72
hier en bericht wat echt van de pot gerukt is ik heb een op zeg brief op 15 febr 2008 verstuurt naar alice .
ik heb niets gehoord dus ik een kopie gestuurd op 20 maart aan getekend .
dat ik per 1 april mijn alice heb op gezegd nu krijg ik een brief dat mijn eerste opzeg brief niet ontvangen is en dat ik mijn alice pas stop gezet wordt op 30 april maar ik heb in die aangetekende brief was een copie van 15 febr 2008 maar ze zeggen dat ze nu er niets aan kunnen doen en dat het wordt beeindigd op 30 april 2008 en niet eerder .wat kan ik hier aan doen
wat een slecht bedrijf ShockSadSad

mabiba80
Hoi, groot gelijk.
Ik wil ook van Alice af, ik heb nog geen eens een werkende verbinding en ze laten me nu al 2 weken stikken. Ik heb geen zin om iedere keer de helpdesk te bellen.

Je moet gewoon de automatische machtiging bij de bank laten blokkeren. Alice kan dan geen geld meer van je rekening afschrijven.
Verder zou ik het gewoon in de gaten houden en de rollen omdraaien.
Laat Alice nu maar eens contact met jou opnemen....
Je kopie van je aangetekende brief als bewijs bewaren...
SuccesSmile
Gewijzigd door mabiba80 op 29 maart 2008, 14:01

BMP
Bianca72 schreef:
hier en bericht wat echt van de pot gerukt is ik heb een op zeg brief op 15 febr 2008 verstuurt naar alice .
ik heb niets gehoord dus ik een kopie gestuurd op 20 maart aan getekend .
dat ik per 1 april mijn alice heb op gezegd nu krijg ik een brief dat mijn eerste opzeg brief niet ontvangen is en dat ik mijn alice pas stop gezet wordt op 30 april maar ik heb in die aangetekende brief was een copie van 15 febr 2008 maar ze zeggen dat ze nu er niets aan kunnen doen en dat het wordt beeindigd op 30 april 2008 en niet eerder .wat kan ik hier aan doen
wat een slecht bedrijf ShockSadSad

Bianca 72 jammer voor je dat het zo loopt, veranderen van ISP en opzeggen oude ISP altijd aangetekend met ontvangstbevestiging de opzegging versturen.

Dat is de enigste juiste manier.

Helaas en jammer dat het zo moet, maar dit soort dingen gebeurt niet alleen bij alice maar ook bij de andere providersAngry

BMP
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Sandman
Ik heb mijn opzegging per mail gedaan en daar een bevestiging van gehad. Bewijs genoeg lijkt me zo. (Trouwens ook daarna een papieren brief gehad).

Ik wil even wat verduidelijken, kwam er zelf ook pas laat achter:

Wij zeggen: ik heb opgezegd per bv 01-03-2008, dus einde verhaal.
Alice zegt: okee, per 30-04-2008 dus.
Maar dit bedoelen ze helemaal niet !!!!!.

Wat ze wel bedoelen: wij kunnen niet in het verleden crediteren, wij beeindigen per zsm en betalen je het teveel terug.

Ja het is krom, maar dat is volgens mij wat ze bij Alice bedoelen.

Zie mijn brief ergens anders hier op de site, daar staat het in.
Toen begreep ik het pas.

Dus kort samengevat: eigenlijk zeggen ze:
we beeindigen het zsm en het teveel betaalde krijg je terug.

Hopelijk geld dit ook voor jou en voor meerdere. Wink

Marcje
In de voorwaarden staat dat je per TELEFOON moet opzeggen. Lezen is ook een vak. Daarna krijg je eerst per mail een brief met de bevestiging en daarna via de post. En daarna, in mijn geval, gaan ze gewoon vrolijk door met incasso, waarop je dan weer mailtjes stuurt waarop je antwoord krijgt dat je gewoon nog actief staat (terwijl je allang op een andere ISP bent aangesloten) etc. etc. Uiteindelijk laat je alles door de bank terugboeken en krijg je een waarschuwing dat als je niet snel betaalt dan sluiten ze je af :p ...

opgelicht door alice
nee hoor,gewoon vast houden aan je opzegging.
en doet men moeilijk,gewoon drijgen om eventjes in nijmegen langs te komen,en daar de tent leeg te slaan.
dan krijg je wel waar je om vraagd.
EN DAT WERKT ECHT HOOR

Yes
opgelicht door alice schreef:
en doet men moeilijk,gewoon drijgen om eventjes in nijmegen langs te komen,en daar de tent leeg te slaan.
EN DAT WERKT ECHT HOOR

Ik kan me je frustratie wel voorstellen, maar dit soort dreigementen lijken me niet gewenst. Voegt in elk geval niets constructief toe aan het forum en niemand wordt daardoor geholpen.
Het lijkt me niet handig als je je frustraties in elke topic op deze wijze naar voren brengt.

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

Alex
@opgelicht door alice. Ik wil je graag herinneren aan de disclaimer en de gebruikers voorwaarden die je geaccepteerd hebt!

Je mag in een eigen onderwerp in nette bewoordingen vertellen wat er mis is gegaan. Overal je ongenoegen spuien in verschillende onderwerpen mag niet. Het is een forum om elkaar te helpen. Als jij wilt helpen door mede gebruikers te waarschuwen voor Alice dan is dat prima maar in een eigen onderwerp.

link disclaimer
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Rossi
opgelicht door alice schreef:
EN DAT WERKT ECHT HOOR

Dat werkt echt niet hoor.
Insider

oxb
Ben toch benieuwd wat dan wel werkt?

Je kan wel telkens netjes via de KS aan de gang gaan maar daar kom je niet echt verder mee (helaas).
Ik denk dat ze bij Alice wat meer vakbekwamere medewerkers moeten aannemen om de klachten sneller af te handelen, monteurs die sneller een verbinding kunnen realiseren (als er wat mankeert).

Ikzelf ben bezig voor mijn buurman die (helaas) dankzij mij Alice heeft gekozen.
Nu heb ik gelukkig geen problemen gehad met de oplevering ,maar hij heeft nog steeds geen verbinding.
De "technische dienst is er mee bezig"is wel een antwoord wat vaak wordt gegeven bij de KS, zoals nu ook bij mijn buurman.
maar bij sommigen duurt dat dan nog langer dan een maand.
Ik zal niemand meer Alice aanraden nu, wat eigenlijk jammer is want als je verbinding lekker loopt is het een goed abbo.

God verhoede het dat ik ooit problemen krijg want als ik het nu zo meemaak slaat de service helaas nergens op.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ik wil van alice af', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief