obey-robots.txt
23 Augustus 2017, 02:42
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Porteren KPN-nummer

Wim
Overgetsapt van KPN naar Alice. Telefoneren gaart goed, tot gisteren. Op eens zijn we niet meer bereikbaar op ons oude KPN-nummer. Wel via het tijdelijke Alice-nummer. In de reclame en documentatie staat dat je altijd bereikbaar blijft op je oude nummer. Niet dus. Klantenservice: "soms gaat het niet goed". Zijn er mensen die hetzelfde hebben meegemaakt? En hoe lang duurt het porteren eigenlijk?

Groet,

Wim

Wim
Oorzaak gevonden. Was een slecht contact in de A/B stekker. Na rechtbuigen van de contactdraden deed alles weer zoals het hoorde. Trouwens, pima geholpen door KS.Wink

Wim

Wim
Aanvullend: mijn inkomend telefoonverkeer gaat nog via de analoge kpn-lijn. Deze vervalt 9 oktober. Ik hoop dat Alice alles dan voor elkaar heeft. Als de inkomende gesprekken ook via de dsl komen, dan kan ik het splitter er tussen uit halen.

Groet,

Wim

Yes
Wim schreef:
Aanvullend: mijn inkomend telefoonverkeer gaat nog via de analoge kpn-lijn. Deze vervalt 9 oktober. Ik hoop dat Alice alles dan voor elkaar heeft.

Wie heeft KPN per 9 oktober opgezegd? Jijzelf of Alice?

Als het door Alice is gedaan dan moeten ze er toch ook voor zorgen op tijd klaar te zijn?Frown

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

Wim
Yes schreef:
Wim schreef:
Aanvullend: mijn inkomend telefoonverkeer gaat nog via de analoge kpn-lijn. Deze vervalt 9 oktober. Ik hoop dat Alice alles dan voor elkaar heeft.

Wie heeft KPN per 9 oktober opgezegd? Jijzelf of Alice?

Als het door Alice is gedaan dan moeten ze er toch ook voor zorgen op tijd klaar te zijn?Frown

Alice heeft dat gedaan. Dus het zal wel goed komen.
Trouwens ook een brief van de KPN gekregen, voor als ik mij zou bedenken. Dan kan ik kosteloos terug keren naar de KPN-schoot.

Groet,

Wim

BBo
Ik heb een probleem met het porteren. KPN is inmiddels afgesloten, maar het porteren is nog niet voor elkaar. Nu zijn we via ons oude KPN nummer niet meer bereikbaar. Volgens de helpdesk de splitter er tussen uit halen en dan moet het de volgende dag werken. Nog steeds niet. Een helpdesk medewerkster heeft zelfs de haak erop gegooid. Ik wilde van haar alleen maar een harde uitspraak voor een opleverdatum. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn?

marco
ik heb daar ook veel last van ..... oude nummer van casema al 4 a 5 weken weg ????? wel nieuw nummer gehad van alice maar wij wilden oude nummer houden .... zou na een paar weken actief !!! overgezet kunnen worden Sad
niet dus ik ben nu mijn oude nummer kwijt Sad
iemand tips voor mij
bedankt alice ik kan iedereen mijn nieuwe telefoonnr gaan doorgeven...!!

fladder
Ik ben ook al 6 weken verder met de portering vorige week gebeld en werd er gezegd "nee meneer ik zie in hets systeem dat de portering bezig is"
Vandaag weer even gebeld en na lang zoeken werd er gezegd "He wat vreemd de portering is geannuleerd maar ik zou niet weten door wie, ik zal het even met de hand doen want NORMAAL gaat dit automatisch (ja duh) maar nu zou u binnen 5 tot 10 werkdagen uw nummer kunnen gebruiken"
We zullen zien
Gewijzigd door fladder op 31 januari 2008, 09:48

razai
Ik zit inmiddels al 2 maanden op nummer porteren te wachten. Dus ook dubbele kosten.
Na veel bellen en brieven nog steeds geen oplossing, porteren om onduidelijke reden 2 x mislukt.
Maar goed als je bij Ziggo vandaan komt ben je wel wat gewend.

Iemand ervaring met dit soort problemen?

nexagon
waar staat je nummer nu?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Porteren KPN-nummer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Gratis service nummer Klacht over Alice 1 15 november 2011, 10:56
beltarief 088 nummer Eigen netwerk 2 22 januari 2011, 11:01
nummer teruggeporteerd Webcare Alice 2 24 november 2009, 20:16
IP-nummer geblokkeerd door MAPS DUL van TrendMicro Algemeen 9 30 september 2009, 17:53
Telefonie: "voer nu het interne nummer in" Eigen telefoon netwerk 1 05 februari 2009, 12:27
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief