obey-robots.txt
22 Februari 2018, 19:57
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Mijn rekening onbereikbaar "geen verbinding"

akja
De toegang tot Alice Lounge is opgelost dankzij dit forum.

Nu blijft alleen "Mijn rekening" ontoegankelijk met de melding dat de server "10.249.167.7:9080" niet gevonden wordt.

Daar kan ik mij wat bij voorstellen, want 10.xxx.xxx.xxx nummers zijn gereserveerde interne IP LAN-nummers die je niet via Internet kunt bereiken.

Weer een foutje van Alice?

Any ideas?

BMP
Als je pas klant bent dan is de rekening nog niet beschikbaar, bij mij heeft het ook 3 weken geduurd Wink het komt vanzelf ze vergeten je nietGrinGrin

Maar idd de webmaster van Alice moet imho maar een cursus gaan volgenWink.

Als er nou een tekst komt van de rekening is nog niet beschikbaar ipv server blablablaba enz dan is het nog watShock

BMP
Gewijzigd door BMP op 05 april 2008, 21:10
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

akja
BMP schreef:
Als je pas klant bent dan is de rekening nog niet beschikbaar, bij mij heeft het ook 3 weken geduurd Wink het komt vanzelf ze vergeten je nietGrinGrin

Maar idd de webmaster van Alice moet imho maar een cursus gaan volgenWink.

Als er nou een tekst komt van de rekening is nog niet beschikbaar ipv server blablablaba enz dan is het nog watShock

BMP

Wederom BMP: Hartelijk dank!

Ik had al een bang vermoeden dat het zoiets knulligs zou kunnen zijn, maar zette het opzij met de gedachte: "Zo stom zullen ze toch niet zijn?"
De backoffice van Alice lijkt wel erg veel op de frontoffice, qua capaciteiten Grin
Waar halen ze hun programmeurs vandaan?

Ik ben blij dat het netwerk van BBnet is.
Gewijzigd door akja op 05 april 2008, 22:00

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn rekening onbereikbaar "geen verbinding"', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Storing in verbinding (lijn onstabiel) Storing 115 26 september 2013, 13:26
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Hoe log ik in op mijn Copperjet 1616? ADMIN WACHTWOORD Frequently Asked Questions 5 20 november 2012, 11:35
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief