obey-robots.txt
21 September 2017, 07:08
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Nieuwe Alice internet gebruiker :-(

SukLaz
Hoi allemaal.

Nou, als ik dit zo lees allemaal, heb ik helemaal geen zin meer in Alice (jammer, wel een lekker ding).

Nog voor mijn aansluiting rond was, kwam ik op deze site terecht,
mijn broek zakte ervan af.

Maar ik wist iig wat me te wachten stond en zal me zeker beroepen op het "maandelijks opzeggen" belofte.

Ik werd al de kosten opgejaagd omdat zij mijn gegevens verkeerd hadden opgeschreven en opgestuurd!
En dat terwijl ik duidelijk en 2 keer mijn gegevens heb opgegeven en daarna nog eens doorgelopen had met ze,
+ nog eens op een later tijdstip omdat de eerste keer de bandrecorder het niet deed en ze later terug moesten bellen.
ik probeerde eerst mijn persoonsgegevens via de mail te corrigeren maar kreeg brutaal een mail dat ik voor gegevens wijziging de 0900 nmr moest bellen!
Waarop ik een brutale mail terug had gestuurd dat ik door hun fout niet een 0900 nmr zou bellen en het wel goed vond.
Waarop ik een excuus mail terugontving met de mededeling dat er een vergissing was gemaakt en dat ze mijn gegevens zouden corrigeren:-)
Ik merk dat het een stel guppies zijn die daar zitten waar je tegen moet zeggen en niet vragen...maargoed.

Ik ben op zoek naar een manier om in het modem te komen om wat poorten te forwarden.
Weet iemand hoe ik in het modem kan komen of dat er een makkelijke manier is via software,
alvast bedankt en veel sterkte allemaal.

Ik denk dat als ik pleite ga van Alice dat ik naar Tele2 overstap wanneer er weer een leuke laptopdeal is ofzo.
Daar zijn niet zoveel problemen mee.

BMP
Jammer dat je zo snel weer van Alice af wilt, gun het even tijd de helpdesk laat idd wat te wensen over en dat moet beter.

Maar aan de andere kant het kost maar 30 euro en dat zonder vast jaarcontract.

Ik heb er niet grote problemen mee stabiele lijn heldere telefonie en de inkomende en uitgaande nummer weergave werkt ook prima.

Vergeet ook niet dat de klanten met problemen deze fora opzoeken, en dat het snel een vertekent beeld geeft, zolang het goed is hoor je de mensen vaak niet.

De laptopdeal, mja uiteindelijk betaal je meestal te veel voor die laptop(net als bij mobieltjes).

Maar goed het is aan jou keus, ik zou het iig even de kans geven.

Poorten forwarden: log in met user/user en daarna met
en voor admin rechten gebruikersnaam: admin
wachtwoord: bb@l1cE322. kijk in configuration /securety klik op advanced nat configuration daar kan je nieuwe regels aanmaken.

Veel succes met je keuze en de instellingen.

BMP
Gewijzigd door BMP op 06 april 2008, 12:15
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Sandman
Daar zijn niet zoveel problemen mee.

Als ik m'n collega hoor over Tele2, dan zou ik daar maar niet zo zeker van zijn. :p

SukLaz
Wie kan mij A.U.B. vertellen hoe ik IN HET MODEM van Alice kom,
zodat ik wat poorten kan forwarden.....pfff.....
Alvast bedanktGrin

pukpietje
heb je al gekeken of je al verbindbaar bent zonder wat in te voeren.
Was bij mij het geval

Lindabelinda
Mijn uit pure noodzaak aangeschafte inbelverbinding van Orange is nu veel sneller dan mijn nieuwe Alice Easy ADSL verbindingShockShockShockShock

De Alice verbinding valt steeds weg (zgn klapperverbinding ben ik bang, als ik forumberichten lees), waardoor ik mijn virusscanner niet eens meer kon uploaden.

Daarnaast was de Alice site onbereikbaar. Toen ik via www.anoniemonline.nl op de site kwam (tip op dit forum) en inlogde op Alice Lounge kreek ik de melding dat mijn account nog niet geactiveerd was, terwijl die al 2 dagen geleden opgeleverd is!

Gedoe met de AB-splitter ook overdone. AB-splitter lijkt helemaal niet nodig.

Ik ben benieuwd of Alice binnen een week de problemen kan verhelpen.....

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe Alice internet gebruiker :-(', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
storing internet Klacht over Alice 1 01 augustus 2013, 23:49
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief