obey-robots.txt
23 Mei 2018, 05:41
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

2 weken voor afsluiting probleem opgelost ??? dacht het niet

joost1969
Het wordt gekker en gekker door het vele klagen bij BBnet hebben ze een monteur langs gezonden (4 weken voor overstappen naar Telfort) ik verzocht of ze mijn lijn aub voor deze 4 weken op adsl1 wilde zetten omdat ik toch op 8Mb was begrenst. Zo gezegt zo gedaan ik had weer telefoon !!! en internet op een redelijke snelheid van 400 Kb /s , niet veel maar het werkte. Dag later ineens een 2 Mb verbinding ik denk slik het maar als ik maar kan bellen tot 30 april. Wordt ik net gebeld door een mafkees dat ze een ticket hebben ontvangen om mijn lijn om te zetten naar adsl1 ipv adsl2 maar dat dit technisch niet mogelijk is , ze hebben mijn lijn op 2 Mb gezet wat maximaal haalbaar is op deze lijn !! (7 jaar lang een 8 Mb verbinding gehad zonder een dag storing). Tevens verteld ik dat ik er bijstond dat ze de lijn op hadden gezet naar Adsl1 (man bbnet had een meter en contact met iemand in de centrale en ik zag deze omgezet worden naar adsl1). Nee hoor meneer dat is niet mogelijk !! ik tel de dagen af om van deze vreselijke provider af te zijn, ik heb een aangetekende brief verzonden om alle kosten terug te krijgen en natuurlijk niet te betalen voor deze wanvertoning !! Misschien ter overvloede NEEM GEEN ALICE!

lusikb
ik heb vanaf het begin een goede internet verbinding

alleen de telefoon gaf weleens problemen
deze zijn gisteren door de technische dienst opgelost

je moet ze wel de kans geven
je kun elke dag wel van provider veranderen
dit weet je toch bij iets nieuws zitten altijd kinderziektes

BIJ MIJN LOOPT ALLES NAAR WENS MET EEN GOEDE SNELHEID.

GrinGrinGrinGrinGrin
Gewijzigd door lusikb op 09 april 2008, 12:40

schemerwoude
lusikb schreef:
ik heb vanaf het begin een goede internet verbinding

je moet ze wel de kans geven
je kun elke dag wel van provider veranderen
dit weet je toch bij iets nieuws zitten altijd kinderziektes

BIJ MIJN LOOPT ALLES NAAR WENS MET EEN GOEDE SNELHEID.

Kijk maar eens goed rond op dit forum. Als het in een keer goed werkt heb je mazzel en blijft dat meestal ook zonder problemen. Heb je ze echter wel dan worden ze gewoon niet opgelost. Ik heb het 1 maand aangekeken nadat het had moeten werken. Het werkte toen nog niet. Ja dan houd het op.

ergens ben ik wel jaloers dat het bij mij niet in een keer werkte, dat had een hoop gelazer gescheeld en had ik gewoon normaal internet. Nu ook, maar dat is een andere provider.....

joost1969
Je moet ze wel een kans geven, vindt het na 5 maanden wel genoeg ! en meer dan 30 tickets ! 2 bezoeken aan huis, en diverse brieven.
Ze hebben nu officieel toegegeven bij mij alleen werkende 2 Mb verbinding te kunnen geven. En inderdaad met deze verbinding heb ik geen problemen meer telefoon werkt de hele dag (wat een luxe) en ik kan email versturen + ontvangen. Maar daar betaal ik geen 30 Euro voor ! wat een mafkezen niet gehinderd door enige vorm van kennis.
Ze kunnen alleen een belscript afwerken en standaard antwoorden geven ik belde net de helpdesk van Telfort wat een verschil ok iets duurder maar mijn vraag was direct beantwoord en duidelijk door iemand die wel een opleiding genoten had. Of het allemaal gaat werken zullen we zien maar het gaat over een KPN lijn en dat heeft vele jaren (via XS4ALL) zonder problemen gewerkt dus heb er alle vertrouwen in.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2 weken voor afsluiting probleem opgelost ??? dacht het niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
Lijn sinds enkele weken onstabiel (modem herstart zichzelf) Storing 3 21 juli 2014, 15:57
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
Storing al drie weken! Storing 5 08 augustus 2013, 20:50
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief