obey-robots.txt
18 Augustus 2017, 03:09
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Voip dicht?

ActiveFrank
Beste mensen,

Ik gebruik al enige tijd Alice en heb ook al de nodige problemen met ze gehad. Helaas leek het allemaal een stuk beter dan dat het eigenlijk is.

Ik heb alleen nu een probleem waar ik echt de balle van snap. Ik gebruik al een hele tijd een Linksys pap2 voip centrale hier en die deed het tot vandaag perfect. Vandaag kreeg ik opeens geen verbinding meer met de voip server.

Nu lijkt het haast of Alice poort 5060 en 5061 geblokkeerd heeft. Kan dit kloppen?

hjm
ActiveFrank schreef:

Nu lijkt het haast of Alice poort 5060 en 5061 geblokkeerd heeft. Kan dit kloppen?

Even voor je getest. Hier werkt alles als een zonnetje. ( PBX in a Flash )Grin

ActiveFrank
Ik kom op de een of andere manier sinds gisteren niet meer door poort 5060 / 5061 heen, terwijl ik echt niets veranderd had in mijn setup alhier.

Heb er nu ook een ander apparaat aanhangen, maar daarbij het zelfde probleem. HJM, heb jij in het Alice modem de poorten via die security setting doorverwezen?

hjm
Port 5060 doet het hier nog. Heb nu echter sinds 2 weken wel problemen met 10000-20000. Uitbellen gaat prima, maar bij inkomende gesprekken geen geluid.
Heb alle instellingen al x keer gecontroleerd. Word er compleet gek van, maar kan niet vinden wat er fout is.Angry

ActiveFrank
Nja ik heb nu weer wel dat ik verbinding krijg, maar uitbellen gaat niet en inbellen, tja... Dan gaat me telefoon over, neem ik op en blijft de telefoon bij de beller overgaan, dus dat is ook niet echt wat ik zoek...

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voip dicht?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Pilmo cq voorheen Pilmo en voip modem. Eigen netwerk 2 04 februari 2011, 17:22
Lage snelheid. maar toch dicht bij de centrale Snelheid 13 09 februari 2010, 23:18
voip? Eigen telefoon netwerk 12 02 december 2009, 17:15
VOIP settings Alice Algemeen 3 25 september 2009, 16:43
VOIP naast VODSL? Eigen telefoon netwerk 45 18 mei 2009, 21:26
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief