Helpdesk Alice
|
catman |
Geplaatst op 05 oktober 2007, 16:09
|

Activiteit

Berichten: 19
Lid sinds: 30 sep 2007
|
Wat is het emailadres van de Alice helpdesk. voor 0.25 cent per minuut zijn ze na 3 kwartier nog onbereikbaar en moet ik nog steeds even geduld hebben
|
|
|
|
Gman |
Geplaatst op 05 oktober 2007, 19:33
|

Activiteit

Berichten: 71
Lid sinds: 22 sep 2007
|
staat op de website: linksonder "contact"
klantenservice@nl.alice.nl
|
|
|
|
catman |
Geplaatst op 06 oktober 2007, 07:17
|

Activiteit

Berichten: 19
Lid sinds: 30 sep 2007
|
Gisterenavond nog eens geprobeerd; een ander bandje, met het verzoek om het later nog eens te proberen, omdat het boven hun capaciteit ging. Tevens werd als emailadres info@nl.alice.nlgenoemd. Ze hebben nog maar een paar klanten hier in Nederland!
|
|
|
|
Wim |
Geplaatst op 06 oktober 2007, 11:12
|

Activiteit

Berichten: 10
Lid sinds: 01 okt 2007
|
Gisteren (6de) ook contact gehad met KS. Duurde zeker 20 min voordat ik er doorheen was. Er waren veel mensen ziek bij de kS waardoor ze het heel erg druk hadden.
Wim
|
|
|
|
Hoppy |
Geplaatst op 06 oktober 2007, 18:37
|

Activiteit

Berichten: 175
Lid sinds: 21 sep 2007
|
Wim schreef:
Gisteren (6de) ook contact gehad met KS. Duurde zeker 20 min voordat ik er doorheen was. Er waren veel mensen ziek bij de kS waardoor ze het heel erg druk hadden.
Wim
Mensen ziek? zwakke smoes.
Ik denk dat ze eerder overbelast zijn door het grote aantal zaken die er fout lopen en niet door het aantal nieuwe klanten die zich wil aanmelden.
Ze hebben nu ca 10.000 aanmeldingen (volgens de uitgegeven klantnummers), dat valt dus wel mee. Andere ISP's hebben veel meer klanten en redden het ook makkelijk met de KS.
Waarom dan Alice niet met een paar duizend klanten??
Een week of drie geleden had ik de KS direct aan de lijn zonder te hoeven wachten, dat was netjes. De afgelopen week heb ik niet meer gebeld, het heeft nu weinig zin omdat ik toch moet wachten tot 16 okt. dan volgt mijn aansluiting.
|
|
|
|
kiwi |
Geplaatst op 08 oktober 2007, 17:06
|

Activiteit

Berichten: 1
Lid sinds: 08 okt 2007
|
NIEt NORMAAL meer. Ben al drie dagen aan het proberen iemand van de HD te spreken - mijn ouders zitten nu al twee weken zonder telefoon en internet doordat ALICEW geen monteurs kan leveren...! Wat een ongelooflijke zooi. Ik heb nu 45 minuten zitten wachten en luisteren aar dat rot bandje .."het is ZOOOOO druk bij Alice..." dat ik maar terug moet bellen. Dan bel je gvd nog terug ook en dan weer dat bandje van een ongestelde medewerkster van ALICE. Nooit meer - !:o
|
|
|
|
rinaldo |
Geplaatst op 08 oktober 2007, 19:34
|

Activiteit

Berichten: 4
Lid sinds: 08 okt 2007
|
Ik denk dat ik nog maar even wacht. Dan maar 7 euro per maand meer betalen. Als ik het zo zie ben je dat geld alleen al kwijt aan het bellen naar de HD, als je teminste nog gewone telefoon hebt. Anders met mobiel nog duurder. 45 min in de wachtrij X .25 = 11,25
Dan maar iets meer abbon. geld
|
|
|
|
who the f is alice |
Geplaatst op 09 oktober 2007, 14:11
|

Activiteit

Berichten: 5
Lid sinds: 09 okt 2007
|
Totaal onbereikbaar, meer dan 25 euri kwijt aan de klantenservice, zonder ooit iemand gesproken te hebben
Een atwoord op een mail duurt 10 dagen
Kortom EEN KLOTEZOOI
hET WORDT NOG WAT OM DEZE ZOOI OP TE ZEGGEN ALS ZE NIET BEREIKBAAR ZIJN
|
|
|
|
bosmuis |
Geplaatst op 10 oktober 2007, 17:42
|

Activiteit

Berichten: 9
Lid sinds: 08 okt 2007
|
Klopt het dat de helpdesk helemaal nergens meer op reageert?
Meerdere mailtjes verzonden maar nergens geen antwoord meer op.
Hebben meer mensen dezelfde ervaringen of zijn er wel die antwoord hebben gekregen (na hoeveel tijd).
|
|
|
|
catman |
Geplaatst op 10 oktober 2007, 18:37
|

Activiteit

Berichten: 19
Lid sinds: 30 sep 2007
|
3 keer gemaild en nooit antwoord gekregen, wel zijn een paar zaken inmiddels opgelost; De lounge werkt, de verbinding is er weer, Alleen mijn nieuwe telefoonnummer weet ik nog steeds niet.
|
|
|