obey-robots.txt
18 December 2017, 21:18
Navigatie
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Helpdesk Alice

catman
Wat is het emailadres van de Alice helpdesk. voor 0.25 cent per minuut zijn ze na 3 kwartier nog onbereikbaar en moet ik nog steeds even geduld hebben Angry

Gman
staat op de website: linksonder "contact"
klantenservice@nl.alice.nl

catman
Gisterenavond nog eens geprobeerd; een ander bandje, met het verzoek om het later nog eens te proberen, omdat het boven hun capaciteit ging. Tevens werd als emailadres info@nl.alice.nlgenoemd. Ze hebben nog maar een paar klanten hier in Nederland! Sad

Wim
Gisteren (6de) ook contact gehad met KS. Duurde zeker 20 min voordat ik er doorheen was. Er waren veel mensen ziek bij de kS waardoor ze het heel erg druk hadden.

Wim

Hoppy
Wim schreef:
Gisteren (6de) ook contact gehad met KS. Duurde zeker 20 min voordat ik er doorheen was. Er waren veel mensen ziek bij de kS waardoor ze het heel erg druk hadden.

Wim

Mensen ziek? zwakke smoes.
Ik denk dat ze eerder overbelast zijn door het grote aantal zaken die er fout lopen en niet door het aantal nieuwe klanten die zich wil aanmelden.
Ze hebben nu ca 10.000 aanmeldingen (volgens de uitgegeven klantnummers), dat valt dus wel mee. Andere ISP's hebben veel meer klanten en redden het ook makkelijk met de KS.
Waarom dan Alice niet met een paar duizend klanten??

Een week of drie geleden had ik de KS direct aan de lijn zonder te hoeven wachten, dat was netjes. De afgelopen week heb ik niet meer gebeld, het heeft nu weinig zin omdat ik toch moet wachten tot 16 okt. dan volgt mijn aansluiting.

kiwi
NIEt NORMAAL meer. Ben al drie dagen aan het proberen iemand van de HD te spreken - mijn ouders zitten nu al twee weken zonder telefoon en internet doordat ALICEW geen monteurs kan leveren...! Wat een ongelooflijke zooi. Ik heb nu 45 minuten zitten wachten en luisteren aar dat rot bandje .."het is ZOOOOO druk bij Alice..." dat ik maar terug moet bellen. Dan bel je gvd nog terug ook en dan weer dat bandje van een ongestelde medewerkster van ALICE. Nooit meer - !:o

rinaldo
Ik denk dat ik nog maar even wacht. Dan maar 7 euro per maand meer betalen. Als ik het zo zie ben je dat geld alleen al kwijt aan het bellen naar de HD, als je teminste nog gewone telefoon hebt. Anders met mobiel nog duurder. 45 min in de wachtrij X .25 = 11,25
Dan maar iets meer abbon. geld

who the f is alice
Totaal onbereikbaar, meer dan 25 euri kwijt aan de klantenservice, zonder ooit iemand gesproken te hebben
Een atwoord op een mail duurt 10 dagen
Kortom EEN KLOTEZOOI
hET WORDT NOG WAT OM DEZE ZOOI OP TE ZEGGEN ALS ZE NIET BEREIKBAAR ZIJN

bosmuis
Klopt het dat de helpdesk helemaal nergens meer op reageert?
Meerdere mailtjes verzonden maar nergens geen antwoord meer op.

Hebben meer mensen dezelfde ervaringen of zijn er wel die antwoord hebben gekregen (na hoeveel tijd).

catman
3 keer gemaild en nooit antwoord gekregen, wel zijn een paar zaken inmiddels opgelost; De lounge werkt, de verbinding is er weer, Alleen mijn nieuwe telefoonnummer weet ik nog steeds niet.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Helpdesk Alice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief