obey-robots.txt
20 Augustus 2017, 05:59
Navigatie
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

Abonnement down- of upgraden

rozenbitter
Wij hebben sinds 2 maand een Alice abonnement. Eerst de KPN de deur uit gedaan nu weer opnieuw een telefoonabonnement van de KPN aangevraagd.

Telefonische bereikbaarheid van Alice was ronduit bagger. Zelfs na diverse telefoontjes met de helpdesk waarin ze beloofden alles op te lossen. Sad

Nu zag ik dat er ook een mogelijkheid is om alleen een internetabonnement van Alice af te sluiten.

Ik bel vanavond de helpdesk en krijg ik het volgende bericht: Sorry, meneer ik weet dat het heel stom klinkt maar u kunt uw Alice Comfort abonnement niet omzetten. Het is uberhaupt niet mogelijk het abonnement te up- of te downgraden zonder eerst het huidige abonnement op te zeggen!?!Angry

Zo duidelijk is Alice !!Shock!!

Gebruiker
Hallo,

het is (via een omweg) mogelijk om toch te kiezen voor alleen internet. Je verliest dan wel het huidige mailadres... Dat is eigenlijk alles. Als dat geen probleem is kan het dus wel. Huidige abo opzeggen en een nieuwe aanvragen met alleen internet. Wel extra goed opletten op de einddatum van het eerste en de startdatum van de tweede, bij voorkeur 1 maand dubbel?

Bcool
ServiceDesk schreef:
Hallo,

het is (via een omweg) mogelijk om toch te kiezen voor alleen internet. Je verliest dan wel het huidige mailadres... Dat is eigenlijk alles. Als dat geen probleem is kan het dus wel. Huidige abo opzeggen en een nieuwe aanvragen met alleen internet. Wel extra goed opletten op de einddatum van het eerste en de startdatum van de tweede, bij voorkeur 1 maand dubbel?

Sinds wanneer is de servicedesk (helpdesk???) van Alice hier vertegenwoordigd? Ik was ook benieuwd of dat kon namelijk. Nou, heel duidelijk van Alice dus! Het kan niet! Toch van het zotte dat je dan eerst je Comfort zou moeten beeindigen... En dan zeker Alice ook nog een extra maand spekken met dubbele abonnementsgeld? Jij bent lekker!

Ook heel duidelijk van Alice is dat je maanden internet zonder problemen en dat dat vanaf vrijdag 4 april niet meer kon. Sindsdien een klapperlijn wat normaal internetten of bellen praktisch onmogelijk maakt. Heb afgelopen dinsdag de helpdesk er al over gebeld en dan hoor je het standaard verhaaltje. Doorgestuurd naar 2e lijn (wat dat ook moge zijn), kan 5 tot 15 dagen duren... De man in kwestie kon ook nog niet eens behoorlijk nederlands. Mij erover opwinden deed ik niet, want ik zat in gedachten mijn portering naar Telfort al te plannen. Ik ben niet van plan Alice alsnog te gaan spekken door alsmaar de helpdesk te moeten bellen die heel duidelijk is dat ze niks voor je kunnen doen. Begrijp mij goed, ik was dik tevreden met Alice, maar van een maat van mij had ik helpdesk ellende al begrepen. Ze doen daar niks voor je. Zolang je de Alice helpdesk niet nodig hebt is Alice heel duidelijk.... maar daarna wordt het vaag.
Gewijzigd door Bcool op 10 april 2008, 09:19

Gebruiker
Sorry, maar ben NIET van ALice...

Bcool
Dat was mij al duidelijk ServiceDesk.......

@rozenbitter

Heb je ook ff gevraagd of je dan ook weer 69 euro moet betalen voor het koper? Zou mij dan ook niet verbazen als ze dat dan ook weer berekenen.
Gewijzigd door Bcool op 10 april 2008, 10:28

Alex
ServiceDesk schreef:
Sorry, maar ben NIET van ALice...

Tip! Via profiel wijzigen kun je je naam wijzigen.
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

moverweel
Heb de 'help'desk van Alice gevraagd hoe ik moet overstappen van Comfort naar Easy.

Volgens de 'help'deskmedewerker zou ik eerst mijn huidige abonnement op moeten zeggen.
Toen ik vroeg of ik dan niet mijn telefoonnummer kwijt zou raken kon hij geen antwoord geven.

Triest.

Heb hem daarna gevraagd of ik niet gewoon het nummer door een ander (kpn in dit geval) kan later porteren, ofwel: afjatten van Alice.

Het antwoord van de 'help'deskmedewerker was letterlijk:
"Ehm ehm ehm, ja ehm, dat weet ik eigenlijk niet mijnheer, misschien kan u dat maar beter eerst aan kpn vragen."

Echt triest.

En waarom een nieuw modem?
Is het modem voor Alice Easy anders dan het modem voor Alice Comfort?

Vanwege maandenlange ellende en keiharde leugens van die 'help'desk kneuzen, meerdere malen niet nakomen van beloftes om terug te bellen, enzovoort, is dat modem namelijk een keer zomaar opeens tegen een muur aangestuiterd. Werkt nog prima, maar ziet er niet zo .. ehm .. best meer uit... Smile

Als ik nou het nieuwe modem gewoon niet aanneem en ook niet ophaal, dan wordt het automatisch retour afzender gestuurd.
Probleem opgelost, of ga ik dan juist problemen krijgen?

Alice Sad

Alvast bedank,
Marcel

MaXMhZ
Die kneuzen hadden mij ook een nieuw modem aangepraat. Geweigerd aan te nemen op 7 juli - niets meer van gehoord. De chaos daar is zo groot dat de linkerhand niet weet wat de rechter doet. En van internet hebben ze al helemaal de ballen verstand. "monteur vergeten WAN IP mee te nemen" ooit zoiets belachelijks gehoord?Grin Als je even het forum doorleest vind je nog veel meer interessants. Kun je makkelijk een verjaardags partijtje mee door komen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Abonnement down- of upgraden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Beeindiging Alice-abonnement Eigen netwerk 18 22 november 2010, 23:15
Abonnement upgraden bij Alice lukt niet Klacht over Alice 8 22 juli 2010, 23:58
Nieuw abonnement Frequently Asked Questions 1 23 april 2009, 13:35
Upgraden van easy naar comfort Algemeen 3 30 maart 2009, 11:57
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief