obey-robots.txt
19 December 2018, 03:21
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Alice adsl met KPN Experiabox?

philip
Een tijdje terug las ik dat je bij Alice niet verplicht bent het meegeleverde Copperjet 1616 moden te gebruiken en dat je de grijze Experiabox van KPN ook kunt gebruiken. Een lid (buurman) berichte daarover. Aangezien ik binnenkort overstap naar Alice, zou mij dat wel gemakkelijk lijken, want dat Copperjetmoden heeft maar 1 Ethernetpoort. En ik wil er wel 2 computers aanhangen. Wie weet raad?Smile

HAW Junior 4
Ik weet niet of dat het werkt met de KPN-Experia box, wel weet ik dat je middels een router meerdere PC's kan aansluiten en dat heb ik ook gedaan, 1 bedraad en 3 via WiFi.

Ging vrij simpel.
Misschien heb je er wat aan.
Greetings.
HAW Junior 4

BMP
Als je telefonie hebt van alice dan kan je de experibox niet gebruiken alice gebruikt vodsl voor de telefonie en dat zit niet in de experiabox die maken gebruik van voipWink

Wat ik je wel kan aanraden als je de computers bedraad aansluit dan kan je er wel een 5 poorts switch op zetten (die heb je al voor en 15 euro)

Wil je ook draadloos dan raad ik je aan een goede router aan te schaffen bijvoorbeeld een linksys.

BMP
Gewijzigd door BMP op 13 april 2008, 22:26
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

MR2T
de experiaboxen is een bruikleen modem (teminste die van mij wel) en die moet je dus terugsturen, dus kan je het niet gebruiken.
Gewijzigd door MR2T op 14 april 2008, 19:24

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alice adsl met KPN Experiabox?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief