obey-robots.txt
17 December 2018, 14:11
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

DMZ

Anabozzo
Ik weer! Smile

Ik heb het volgende gevonden door te googelen:

Ga naar Configuration / Security / Advanced NAT Configuration / Add Reserved Mapping

Voeg een Reserved mapping toe met als
extern ip-adres: 0.0.0.0
intern ip-adres: de dmz-server
type: all
en de poorten moeten allemaal 0 zijn.

Groet, Chrétien

Dat ga ik proberen en misschien werkt het, ik hou je op de hoogte!

ALICE helpt niet Sad Ze weten niet eens waar ze het over hebben Angry !
We moeten het zelf uitvinden en de boel neppen door porten te forwarden terwijl DMZ instellen zo makkelijk is!

TELE2 had de optie wel vrijgelaten, maar deze werkte niet.

Wat is het toch dat ISP's je niet laten rommelen op hun modem en waarom moet het steeds een routerfunctionaliteit hebben en kan het niet gewoon een modem zijn? Frown

Anabozzo
Ik ben er klaar mee en ben aan kijken of ik (ondanks de gemaakte kosten van 69 euro voor de tel.lijn) bij een ander provider verder kan.

Na weken lang geprobeerd het modem op DMZ te setten heb ik ontdekt dat dat niet kan. Weliswaar kan je de poorten in NAT zo openzetten (0 0 0 0) dat je een DMZ nadoet maar dat pikt remoteadmin niet en kan ik daar nog steeds niet mee werken. Sad

Verder heeft de modem geen fabriek-resetbutton Shock om het terug te zetten in factorydefault en krijg je het heel lastig als je verkeerde settings heb ingesteld.

Het kan dan wel met DHCP off werken maar bij de eerste stroomstoring (lees reset) kan je er al niet meer bij! Angry

Tele2 was overigens niet anders. Enig verschil dat het beschikte over WiFi zodat je geen extra router moest inzetten.

De enige tot nu toe die gewoon een modem had die alles doorliet, zonder routerfaciliteit was multikabel maar die was veel te duur.

Nu maar verder kijken dan.Frown

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DMZ', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief