obey-robots.txt
21 Juli 2017, 04:48
Navigatie
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Alice af

RePa
Ben al 5 weken bezig om me aan te melden bij Alice ,ik ben al zo`n 20€ kwijt aan telefoonkosten waarvan meer dan de helft alleen al door het in de wachtstand te zijn gezet.(onbereikbaar)
We zijn verwelkomd als klant ,daarna geanuleerd.dan weer was het een systeemfout die rechtgezet zou worden ,dan weer een lijnblokkade( Die er volgens Xs4all niet is).
Ik geef het op ,,,,,,,het was ook te mooi om waar te zijn;;;;;;;;;;zo duidelijk ben ik wel.

groets R.Angry

pindah007
Ik hoop voor je dat je een goed alternatief weet te vinden! Ik ben nu nog klant van Alice, sinds een week zonder internetverbinding en ze kunnen van mij de rambam krijgen. Klungelinge organisatie die naar mijn idee op een slimme manier geld weet te genereren uit telefoonkosten.

Ik ben Alice helemaal zat en overweeg nu om toch maar Internet via de kabel aan te schaffen.

Gr.

HB

RePa
Tja ,als je met zo`n aanbieding komt kan je verwachten dat het storm gaat lopen en je komt te zitten met startersproblemen.
Zet extra mensen in al is het alleen maar om terugbelnotities te maken ,als je maar iemand aan de lijn krijgt die zegt we zoeken het uit ,u wordt op een later tijdstip teruggebeld.toch?
Maar goed als je andere provider zoals bv Orange en Abel chekt dan wordt je ook niet vrolijk.
Ik heb alleen nu nog UPC op het oog €29.95- 6MB en onbeperkt bellen,dat ziet er hoopvol uit (Nu XS4ALL 6mb €38).Ik heb al digi tv van UPC (4mnd)en dat is tot nu toe erg goed,een klein probleempje gehad omdat de HD vol zat al na 8 GB maar dat is in een uurtje tijd met terugbellen en resetten op afstand netjes en snel verholpen.

groets R.

ALS JE ALLES VAN TE VOREN WIST GING JE LIGGEN VOOR JE VIELCool

louis518
ik heb hem van 3 okt die alice ik heb hem nou alweer op gezegt en weer terug gestuurt al die beloften en ze komen het niet na

RePa
Nog even dit.
Er wordt natuurlijk gepraat over startproblemen en het is nieuw heeft tijd nodig enz. enz.,,,,,,,maar volgens eigen reclame zie site...........

(Wie is Alice?
Ontdek Alice.
De nieuwste telefoon- en internet provider van Nederland. Al miljoenen klanten in Italië, Duitsland en Frankrijk zijn als een blok voor haar gevallen. .............................................)

zou je denken dat ze toch de know How moeten hebben en dit soort problemen naar tevredenheid kunnen oplossen.

Groets R.

vincentdv
RePa schreef:Er wordt natuurlijk gepraat over startproblemen en het is nieuw heeft tijd nodig enz. enz.,,,,,,,maar volgens eigen reclame zie site...........

(Wie is Alice?
Ontdek Alice.
De nieuwste telefoon- en internet provider van Nederland. Al miljoenen klanten in Italië, Duitsland en Frankrijk zijn als een blok voor haar gevallen. .............................................)

zou je denken dat ze toch de know How moeten hebben en dit soort problemen naar tevredenheid kunnen oplossen.

Het probleem zit 'm in het feit dat nu in een keer enorm veel mensen 'geholpen' moeten worden door een team dat volledig nieuw is. Ik denk dat je aan een italiaanse helpdeskmedewerker ook niet zo heel veel hebt.
Het was verstandiger geweest als ze eerst 3 maanden zouden hebben proefgedraaid met wat minder reclame, dan hadden ze alle problemen op een rijte gehad zonder al die negatieve berichten.
Bij mij werkt alles, dus ik zie het wel even aan. Het blijft een prima aanbieding. Vooral mijn vrouw vindt het onbeperkt bellen nogal interessant, al ga ik meer voor de downloadsnelheid.

Als ze écht slim waren bij Alice, zouden ze even op dit forum moeten kijken en de vragen en antwoorden netjes uittypen en naast iedere telefoon leggen....Cool

RePa
Fijn dat bij jou alles goed werkt ,hoop echt dat het zo blijft.
Ik heb niet gezegd dat ze een Italiaanse helpdeskmedewerker moeten neerzetten,ik bedoel alleen maar dat ze leering zouden moeten halen uit hun ervaringen in het buitenland,daar zullen ze de zelfde problemen zijn tegengekomen .toch?

groets R.

Hoppy
RePa schreef:
Fijn dat bij jou alles goed werkt ,hoop echt dat het zo blijft.
Ik heb niet gezegd dat ze een Italiaanse helpdeskmedewerker moeten neerzetten,ik bedoel alleen maar dat ze leering zouden moeten halen uit hun ervaringen in het buitenland,daar zullen ze de zelfde problemen zijn tegengekomen .toch?

groets R.

Precies, dat heb ik me ook al afgevraagd waarom het nu in NL mis moet gaan. Alice heeft al miljoenen klanten zoals ze zelf zeggen, daaruit zou je kunnen afleiden dat men ook genoeg ervaring heeft. Het gaat daarbij vooral over procedures, bestellingen enz.

NL wijkt wat dat betreft niet af met andere landen.
De techniek heeft BBned (de eigenaar van Alice) al jaren onder controle dus dat kan het probleem ook niet zijn.

Misschien heeft Alice de aanloop onderschat en te weinig mensen ingezet. Als men 10% van het ongetwijfeld enorme reclame budget had gebruikt om extra personeel in te zetten in het begin stadium waren er heel wat minder problemen geweest.

Ik ben benieuwd of Alice TV programma's zoals Radar gaat halen. Als ze "goed" hun best doen zal het wel lukken en gaan ze UPC, Tele2, Orange, en KPN achterna.

Ik hoop dat het allemaal mee valt natuurlijk want we hebben nu eenmaal niets aan deze ellende.
Je besteld een product en wil dit ook geleverd krijgen, werkend en al.

Ik ben nu in blijde verwachting wanneer ik mijn modem mag ontvangen. Het is nu woensdagavond en er is nog niets. Volgende week dinsdag moet ik aangesloten worden.
Voor die tijd is mij verzekerd, moet de modem er zijn. We zullen zien.
Ik zal het hier zeker melden.

henk294
ik kreeg vanmiddag de datm 19 Oktober door dat een monteur van KPN de kijn kwam overzetten.
Zat bij Scarlet en na mijn commentaar dat dit ook bbned was zeiden ze dat het anders was en ik 69 euri moet betalen om de lijn over te zetten.Shock

vincentdv
@RePa: Je hebt natuurlijk gelijk dat ze het niet goed aanpakken. en wat ik alleen maar wilde zeggen is dat ik het nog even wil aanzien omdat ik denk dat als de grote drukte voorbij is, het hele bedrijf aardig getraind zal zijn in het adekwaat oplossen van problemen.

De meeste problemen die ik op dit forum tegenkom zijn overigens ofwel
- administratief: fouten in datums, statussen en brieven
- technisch (over het algemeen eenvoudig oplosbaar)
- betreffende de voorwaarden -> die zijn inderdaad niet altijd even duidelijk.

Als ze even een goeie PR-medewerker twee dagen aan het werk zetten kan gigantisch veel gedoe snel worden opgelost. Het is vooral een comunicatieprobleem, de techniek werkt.

Wat we ook veel zien is dat de sneheidsbelofte niet wordt waargemaakt. Nu is die blofte van weinig betekenis omdat die volledig is omkleed met allerlei alsen en indiens, maar het roep wel vragen op, en dus traffic richting helpdesk.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alice af', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief