obey-robots.txt
23 November 2017, 04:24
Navigatie
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Alice af

Templar
Alex,

Ben zeer geinteresseerd in je ervaringen met Telfort. Laat je weten hoe het verloopt, ook qua doorlooptijd en zo?

Ik begin steeds meer te balen van die Alice bende.... zit nu reeds 2 maanden te wachten op een internet verbinding Sad
Angry

RePa
zal vandaag of morgen beginnen op Telfort forum.

groets R.

otto
tja bij ging het allemaal goed ik had het aangevraagt met de mededeling dat ik het over 2 maanden wou hebben op 31 oktober dus en eendag van te voren was mijn internet afgesloten van KPN een dag van te voren mijn modem ontvangen en uitgeprobeerd en inderdaad op 30 oktober had ik al verbinding met Alice en de snelheid was mprecies als wat ze me beloofden ,ik heb zo idee dat het ook belangrijk is bij wie je provider is want er moet wel een telco telco overdracht worden met het behoud van je lijn,bij de KPN is het makkelijk want dat is ook de lijnbeheerder ik denk als je bij andere zit dat het wat moeilijker gaat ,vergeet niet dat het een jaar verleden nog veel moeilijker ging met soms 5 weken geen internet.Angry

RePa
Op advies van de helpdeskmedewerkervan Xs4all wilde ik als laatste poging nog het telco telco verhaal vertellen aan de medewerkers van Alice maar telefonisch contact met Alice lukte weer voor geen meter en toen was het vertrouwen in deze provider weg.......tja.

Groets R.

cu op forum telfort.

louis518
telfort is goed
ik zat ook bij alice voor een maand en meer dat 200 euro kwijt maand internet en telefoon kosten ik zit nou weer 2 weken op telfort maar het werk 10 x beter dat alice ook de service

RePa
Ik hoop het allemaal te mogen mee maken,bij mij zit et alsnog niet mee, niet echt de schuld van Telfort,maar oh wat een gedoe om over te stappen

groets R.

john1962
Ook ik heb aan het eind van deze maand geen Alice meer, dit omdat er opgezegd zou zijn door mij.
Ik heb niet opgezegd maarja volgens hun dus blijkbaar wel.
Nu had ik meteen gebeld nadat ik die brief kreeg, en de mevr in kwestie zou het terug draaien ( schrijf de namen op van de mensen die je spreekt, heeeel erg belangrijk) Maar dat kan dus niet blijkbaar en ik moest maar zeggen wie mij dat gezegd had. Tja dat wist ik dus niet meer.
Met het gevolg dat ik mijn laatste maand Alice in ga en ook meteen niet meer verleng. Ik moet dus weer opnieuw een aanvraag gaan doen.

Daarbij heb ik de laatste weken een zeer slechte verbinding, moet pagina's wel tot 10 keer refreshen voor dat ik de pagina krijg. Modem reset enz enz niks werkt. Daarbij is de snelheid zo verschrikkelijk laag geworden dat ik er niet eens meer zin in heb bij deze mevr.

Dus ik ga Telfort ook maar proberen, ondanks dat je er een jaar aanvast zit. slechter dan dit kan volgens mij niet.

Sorry ALice. jullie maken het er zelf naar.

Een teleurgstelde klant
JohnAngryAngryAngrySadSadSad

creugers
Tja,
Alice neemt toch je telefoonlijn over van KPN ondanks dat je al na een maand weg bent gegaan bij Alice. Maandag nemen ze mijn abonnement bij KPN over zonder dat ik klant bij ze ben! Ik was het na 3 dagen al zo beu van dat veel moeten bellen naar hun helpdesk dat ik van ellende naar Telfort ben overgestapt. 28 oktober opgezegd, dus een maand opzegtermijn in acht genomen. 10 november geeft Alice aan KPN door mijn telefoonabonnement over te zullen nemen omdat ik klant bij hen ben geworden. Echter voor deze overname heb ik geen toestemming gegeven! en op 6 december krijg ik de brief van KPN waarin staat dat 10 december mijn nummer naar Alice gaat.

Alice gebeld hierover: Kan NIET worden terug gedraaid, en het nummer wordt vrij gegeven aan KPN als blijkt dat dit nummer niet gekoppeld is/kan worden aan een Alice abonnee..

Templar
@creugers: onzin die mededeling van alice. Zelf actie ondernemen en KPN als de sodemieter opbellen met de mededeling dat jij hiertoe geen toestemming hebt gegeven.

Dat vrijgeven door Alice zou ik niet te veel op vertrouwen, daar hebben anderen reeds een hoop gedonder mee gehad!

satman
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=forum_dialoog&cat=606&frm=318165

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alice af', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief