obey-robots.txt
23 Augustus 2017, 04:18
Navigatie
Onderwerp bekijken
Klacht over Alice? Post hier je Alice klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Toch tevreden met Alice

akja
De bestelling was niet zonder hobbels en ergernissen, maar de installatie zelf verliep prima: KPN-mannetje die de zaak snel en netjes klaarmaakte en testte. Daarna routertje aangeknoopt en alles draaide als een zonnetje. Geen schreeuwende snelheid, maar dat wat beloofd was.
Ook de telefoon werkt weer als vanouds. Smile (was VoIP)

Blij dat ik van @home af ben, want duur en veel minder stabiel.

En nu zeggen wij thuis: "Met Alice heb je mooi Internet" Grin (c)

P.S.
Dit forum was/is voor mij wel een heel belangrijke informatiebron.
De mensen er achter verdienen ook een pluim!
Gewijzigd door akja op 23 april 2008, 22:53

raysnake
Nou ik hoop dat je zo tevreden blijft, bij mij was het de eerste 2 maanden ook geweldig.
Maar daarna een groot drama.

manuske411
Ik heb ook wel wat problemen gehad,maar wist al van toen ik jaren terug nog telefoon had via toen nog ptt dat er iets niet in orde was met mijn lijn. Dus toen ik Alice nam i.p.v. een goed werkende kabelverbinding (maar wel duur) via @Home wist ik dat er in het begin problemen kwamen. Ik heb ook veel gehad aan dit forum en kwam hier ook terecht vanwege de "klapperlijn"maar na enig bellen met de helpdesk kwam de KPN en die zijn 2 dagen geweest en toen hadden ze het gevonden. Ik woon in een soort flat en in de gang beneden bij de schuurtjes daar zit een kast van hen en daarin zat mijn ene ader afgekneld en een ander was aan een derde gecorrodeerd. Dit is verholpen door hen en nu heb ik nergens meer last van 1550 kbps en storingvrije telefoon voor de helft van het geld bij @Home/Ziggo. Ik ben pas nog gebeld door de helpdesk met de vraag of nu alles goed was.

Daniel Prenen
Removed =>
Gewijzigd door Daniel Prenen op 30 oktober 2008, 12:34

BMP
akja schreef:

P.S.
Dit forum was/is voor mij wel een heel belangrijke informatiebron.
De mensen er achter verdienen ook een pluim!

Kijk dat is nou ook wel eens leuk te horen Grin
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

redlek
Vandaag mijn eerste factuur gehad.... ik moet zeggen dat alles perfect geregeld was, zelf de kortingen waren verrekendSmile. één minpuntje dat was de verekening van een papieren factuur die ik zou hebben aangevraagdFrown. Dit had ik niet, maar voor 2 eurie's ga ik me dan ook niet druk maken. Gelijk wel even gevraagd of ze dit vinkje even weg willen halen... Wink.
Al met al voor mij een prima serviceGrin zonder dat ik nog wat heb moeten doen voor alle kortingen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Toch tevreden met Alice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief