obey-robots.txt
13 November 2018, 20:07
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

nieuwe klant

benvijf
hallo,

ben sinds 21-4-08 lid van alice, heb een paar problemen, heb over die problemen ook al veel gelezen hier en elders op internet, ik wil de vragen toch stellen;

1; na veranderen van w.w. kan ik niet inloggen in alice lounge.

2; nummerweergave werkt niet.

3; phone 2 werkt niet op het modem( copperjet 16162p ), volgens klantservice hoort dat ???Sad

4; modem wordt erg warm, kan net geen ei op bakken.Grin

5; begrijp ik het goed dat je ,je email niet kan binnen halen via outlook express ? en hoe en waar kan ik mijn nieuwe mailadres instellen ?

6; is mijn snelheid goed ?

download=1352.3 kbyte/sec.
upload= 96.5 kbyte/sec.
connection=506.0 conn/min.
pingtest nederland 9.0 ms.

tis nog een hele vragenlijst geworden, m.v.g. ben.
Gewijzigd door benvijf op 24 april 2008, 12:03

BMP
Hoi Benvijf,

1: probeer in te loggen met het hele emailadres xxxxxx@alice.nl als gebruikersnaam

2: Nummer weergave over bellen met helpdesk

3: Phone 2 werkt inderdaad niet ( wellicht in de toekomst??)

4: Warm modem is normaalWink

5: Ja je kan gewoon outlook expres instellen type account pop3 in.alice.nl en voor de uitgaande smtp.alice.nl

6: je snelheid is afhankelijk van de afstand tot de central en de kwaliteit van het koper in de grond, je haalt een 10/11 m/bit dat heb ik ook op 1550 meter tot de centraleWink en dat is voor mij primaWink

BMP
Gewijzigd door BMP op 24 april 2008, 12:31
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

benvijf
BMP schreef:
Hoi Benvijf,

1: probeer in te loggen met het hele emailadres xxxxxx@alice.nl als gebruikersnaam

2: Nummer weergave over bellen met helpdesk

3: Phone 2 werkt inderdaad niet ( wellicht in de toekomst??)

4: Warm modem is normaalWink

5: Ja je kan gewoon outlook expres instellen type account pop3 in.alice.nl en voor de uitgaande smtp.alice.nl

6: je snelheid is afhankelijk van de afstand tot de central en de kwaliteit van het koper in de grond, je haalt een 10/11 m/bit dat heb ik ook op 1550 meter tot de centraleWink en dat is voor mij primaWink

BMP

he bmp,

bedankt voor je snelle reactie,

het inloggen gaat nu goed, maar volgens de brief van alice moet ik helemaal niet met het mailadres inloggen, dus wel een beetje vreemd ?
maar goed.. tis opgelost nu.

zou je 2 telefoons op 1 lijn aan elkaar kunnen koppelen, of gaat dat miss fout dan ?

kan ik het alice mailadres zo naar OE exporteren of moet ik een nieuw account in OE aanmaken ?

mvg , ben.

BMP
Ben,

je moet een nieuw account aanmaken in outlook.

Je kan twee telefoons koppelen (bedrade toestellen),.... met twee dect toestellen kan het natuurlijk ook op een basisstation.

Maar let op je kan alleen phone 1 gebruiken.Wink

BMP
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

benvijf
BMP schreef:
Ben,

je moet een nieuw account aanmaken in outlook.

Je kan twee telefoons koppelen (bedrade toestellen),.... met twee dect toestellen kan het natuurlijk ook op een basisstation.

Maar let op je kan alleen phone 1 gebruiken.Wink

BMP

weer bedankt voor je snelle reactie, ben weer een eind verder zo !!

groetjes en tot een volgende keer, ben.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nieuwe klant', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Alice en windows livemail groot probleem (Sinds nieuwe versie webmail?) SMTP, POP3, NNTP etc... 2 18 september 2011, 16:33
zeer ontevreden alice klant Storing 7 22 augustus 2010, 00:29
Nieuwe aansluiting en geen internet Klacht over Alice 7 05 juni 2009, 17:34
Basis handleiding voor nieuwe alice klanten, gemaakt door gerJ. Frequently Asked Questions 9 19 mei 2009, 15:31
Aansluiting nieuwe telefoonlijn in rekening gebracht Algemeen 14 17 maart 2009, 02:18
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief