obey-robots.txt
18 Augustus 2017, 03:06
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

telefoon valt weg als de computer opstart

mortar
Hallo allemaal.

als ik de computer opstart duurd het een minuut of twee voordat ik eindelijk verbinding heb met het internet.en in die twee minuten heb ik ook geen kiestoon op mijn telefoon?bij alice snappen ze er niks van?hebben meer mensen hier last van?of weet iemand een oplossing hier voor?
alvast bedankt.

BMP
mortar schreef:
Hallo allemaal.

als ik de computer opstart duurd het een minuut of twee voordat ik eindelijk verbinding heb met het internet.en in die twee minuten heb ik ook geen kiestoon op mijn telefoon?bij alice snappen ze er niks van?hebben meer mensen hier last van?of weet iemand een oplossing hier voor?
alvast bedankt.

Hmmm vreemd telefoon is een ander verhaal dan internet dat zou gewoon door moeten werken ongeacht of de computer opstart of niet, tijdens opstarten zoekt de pc verbinding dat is alles dat het twee minuten duurt oke dat kan te maken hebben met jou computer(lang opstarten enz enz) dat is bij iedereen verschillend.

Heb je ook met een bedraad toestel geprobeerd?

BMP
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

mortar
nee ik heb nog geen bedraad toestel geprobeerd,zal ik een uittesten.vind het echter ook vreemd dat dit gebeurd.hiervoor had ik chello en had ik dit probleem niet.heeft het niks met de instellingen re maken van je modem?CopperJet 1616-2P
alvast bedankt voor jullie moeite

Bcool
mortar schreef:
Hallo allemaal.

alvast bedankt.

Heeft te maken met het feit dat je modem opnieuw intraint op het netwerk. Let maar eens op! Je adsl lampje gaat ff uit en flikkert dan tot het modem weer ingetraind is. Zodoende kun je ook niet bellen dan. Gebeurt mij ook met enige regelmaat. Aantal weken geleden kreeg ik ineens na maanden van probleemloos internetten en klapperlijn. De oplossing van Alice was niet uitzoeken hoe dat kwam.. maar mij gewoon afknijpen op 12 Mbit. Dat gaf voor mij de doorslag om Telfort aan te vragen. Dus als je pc opstart en het modem knalt eruit is een teken van een klapperlijn. Dan mag je hopen dat dat alleen gebeurt als je je pc opstart en dat het probleem niet erger wordt. Mijn lijn is zelfs na het afknijpen nog niet volkomen stabiel meer. Ik kan er ook wel eens uit als ik mijn vriendin gewoon bel en de pc staat uit.

scouser
Ik had precies het zelfde probleem.

Enkele maanden goed internet en telefoon om vervolgens van de ene op de andere dag een klapperlijn te hebben.

Na diverse mails en telefoontjes hebben ze me terug gezet naar 16 mb/s zonder resultaat ik werd er nog steeds om de haveklap uit gegooid.

Het cappen heb ik nooit begrepen omdat ik op max 800 meter van de centrale zit, maar dat is de makkelijkste oplossing voor Alice blijkt nu wel.

Draai nu sinds een paar weken op Concepts-ict 22 mb/s abbo en de download is super constant met 2.15 mb/s terwijl ik bij Alice in de goede periode niet verder kwam als 1.7 mb/s

Het kost me wat meer maar ik ben nu van het Alice syndroom af, het wordt tijd dat ze bij Alice eens goed gaan kijken hoe het hoort en de problemen echt aanpakken en oplossen.

Alle waar naar zijn geld maar bij Alice is de verhouding ver te zoekenShock

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'telefoon valt weg als de computer opstart', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
geen telefoon verbinding met router Storing 1 21 april 2012, 22:40
wachtwoord telefoon Instellingen 1 11 februari 2012, 21:14
telefoon valt uit Algemeen 3 27 augustus 2011, 10:51
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief