obey-robots.txt
18 Augustus 2017, 18:31
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Tarieven 0800 en 0900 nummers

Orange_Rose
Hallo,

Ik heb sinds kort Alice Comfort met Talk4Free international. De vaste telefoonnummers in Nederland en Europa en bepaalde landen buiten Europa zijn gratis, dat is me bekend.

Maar wat zijn eigenlijk de kosten als je naar een 0800 of 0900 nummer belt? Ik zie dat nergens vermeld op de site van Alice en ook niet op het forum.

Wie kan mij helpen. Als ik bijv. naar mijn zorgverzekeraar wil bellen, moet ik een 0800 nummer bellen. Als ik naar bijv. UWV wil bellen moet ik een 0900 nummer bellen... Het zou handig zijn als ik hiervan de tarieven kan vinden.

Hopelijk weet iemand antwoord op mijn vraag...Bedankt alvast..

Groetjes..

pebbie
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd. Ben er nu al wel achter dat wanneer ik met de alice foon naar me mobiel bel, hem 3 keer laat overgaan (dus nog voor ik de voicemail krijg op gsm) Alice dit al in rekening weet te brengen de stelletje lolbroeken. Kwam hier achter omdat ik nog altijd geen nr herkenning heb op de Alice lijn. Verder werkt alles toppie.

MR2T
0800 nummers zijn gratis, en bij 0900 nummer hoor je van te voren wat het tarief is (dit gesprek kost .....per/min) omdat dat per bedrijf verschillend is.

Orange_Rose
MR2T schreef:
0800 nummers zijn gratis, en bij 0900 nummer hoor je van te voren wat het tarief is (dit gesprek kost .....per/min) omdat dat per bedrijf verschillend is.

Dus 0800-nummers zijn ook via Alice gratis... Heb je dat uitgeprobeerd? Of is dat bewezen?

Topfiels
Orange_Rose schreef:
MR2T schreef:

Dus 0800-nummers zijn ook via Alice gratis... Heb je dat uitgeprobeerd? Of is dat bewezen?

Ja dat is wettelijk namelijk de nummerhouder van het 0800 betaald het gesprek. Grin

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tarieven 0800 en 0900 nummers', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Welke nummers zijn vaste nummers? Frequently Asked Questions 4 20 maart 2010, 21:26
0909 nummers Helpdesk 7 19 maart 2010, 16:18
Bepaalde nummers niet bereikbaar?? Eigen telefoon netwerk 6 18 april 2009, 18:34
Nummergave inkomend werkt alleen voor mobiele nummers? Storing 3 10 augustus 2008, 09:32
dynamische IP-nummers: mijn ervaring Eigen netwerk 2 27 november 2007, 09:47
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief