obey-robots.txt
17 December 2017, 03:28
Navigatie
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken

wat gebeurt er als ik een nieuwe firmware erin zet

otto
ik lees overal dat je een andere firmware erin moet zetten als je lage snelheden haalt ,nu heb ik die cjt file gedownload maar wat moet ik hebben Annex a of annex b en als je dat gehad heb dan kan je 4 soorten downloaden ,het is allemaal wel leuk dat soort dingen neer te zetten maar geef er dan ook een handleiding bij ,en als ik het geupdate heb zijn dan mijn instellingen nog hetzelfde ,een beetje meer duidelijkheid a.u.bSad

otto
mijn firmware is E.67.5.58 is dat een goede firmware of moet ik een andere hebben ,ik kan namelijk niet iets vernaderen in het modem.

scouser
Volgens mij is dat niet het firmware versie nummer wat je daar geeft

Versie is in de regio 6.10 of 6.11

Als je de firmware vervangt ben je alle instellingen kwijt van Alice.

Eerlijk gezegt krijg ik het idee dat je totaal geen idee hebt wat de firmware inhoud.

Mijn advies ga eerst op internet zoeken wat het doet en hoe het werkt voor je ermee gaat spelen of nog beter blijf er lekker af de geleverde firmware van Alice is up to date en werkt goed.

otto
ik weet heus wel wat een firmware is ik probeer alleen mijn modem wat sneller te krijgen dan 600 kb die het nu geeft ,in het begin zat ik op 1600 kb en het werd steeds minder ,nu lees je allerlei dingen in dit forum over hoe je het sneller kan maken maar alles wat ik doe niks helpt ,maar goed dit is dus een forum alleen voor nerts ,maar schrijf dat dan in je clubbie dat het alleen voor nerts is dan weten de meeste mensen dan genoeg.de groeten

scouser
Ow hebben we een kort lontje??????????

Mijn reactie was helpend bedoeld niet meer niets minder

Als jij het verschil niet weet tussen annex A ( analoog) en annex B ( isdn) lijkt het mij dat je niet echt veel weet van de firmware dus vandaar het advies er niet aan te komen.

De laatste firmware van copperjet is 6.10 sr1 en alice leverd het modem met 6.11 sr.1 hetgeen aangeeft dat de versie van alice nieuwer of aangepast is.

doe er je voordeel mee

BMP
otto schreef:
ik weet heus wel wat een firmware is ik probeer alleen mijn modem wat sneller te krijgen dan 600 kb die het nu geeft ,in het begin zat ik op 1600 kb en het werd steeds minder ,nu lees je allerlei dingen in dit forum over hoe je het sneller kan maken maar alles wat ik doe niks helpt ,maar goed dit is dus een forum alleen voor nerts ,maar schrijf dat dan in je clubbie dat het alleen voor nerts is dan weten de meeste mensen dan genoeg.de groeten

Otto,

Ik zie dat scouser alleen maar de helpende hand probeert te bieden, ik verzoek je vriendelijk op een wat rustige manier te reageren.

En nee dit clubje is niet alleen voor nerds dit zijn onafhankelijke forums voor iedereen.WinkWink

Nog een advies een andere firmware maakt je verbinding echt niet sneller, je kan het beste contact zoeken met de KS.

Alvast bedankt voor je medewerkingWink

Groeten BMP
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Dootjuh
BMP schreef:
otto schreef:

Otto,

Ik zie dat scouser alleen maar de helpende hand probeert te bieden, ik verzoek je vriendelijk op een wat rustige manier te reageren.

En nee dit clubje is niet alleen voor nerds dit zijn onafhankelijke forums voor iedereen.WinkWink

Nog een advies een andere firmware maakt je verbinding echt niet sneller, je kan het beste contact zoeken met de KS.

Alvast bedankt voor je medewerkingWink

Groeten BMP

Helemaal mee eens, dit forum is zeker niet alleen voor Nerds! mensen proberen je gewoon te helpen ongeacht je kennis en als je gewoon normaal reageert kunnen we vaak wel een oplossing voor je verzinnenWink

Naja succes verderWink

Grt. Dootjuh

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wat gebeurt er als ik een nieuwe firmware erin zet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Alice en windows livemail groot probleem (Sinds nieuwe versie webmail?) SMTP, POP3, NNTP etc... 2 18 september 2011, 16:33
Originele Firmware Copperjet 1616, versie 6.11.33 Algemeen 8 25 november 2009, 19:23
Nieuwste Firmware? Hardware firmware 22 02 september 2009, 11:31
Nieuwe aansluiting en geen internet Klacht over Alice 7 05 juni 2009, 17:34
Basis handleiding voor nieuwe alice klanten, gemaakt door gerJ. Frequently Asked Questions 9 19 mei 2009, 15:31
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief