obey-robots.txt
20 Juli 2018, 20:19
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

e mail

smurf1965
kan al 3 dagen geen mail meer binnen halen,met windows mail,kan wel mijn mail bekijken via webmail,maar met windows mail (voorheen was dat dus outlook)krijg ik een fout melding 0x800ccc90
wie helpt mij

Alex
1x plaatsen was genoeg, dus 1 post verwijderd.

Het is wel belangrijk om te weten welke mail je wilt ophalen. Hotmail, Gmail of Alice.

Post hier de instellingen van je POP en SMTP server in het programma.

Tip: Vervang Windows Mail voor Mozilla Thunderbird Portable. Waarom Thunderbird?
- ondersteund ook hotmail (via plugin)
- is portable, dus bij aanschaf nieuwe pc/laptop makkelijk over te zetten.
- ondersteund heel veel mail typen (gmail.com mail.com hotmail.com etc. en ook POP en SMTP)
- is gratis en open source, niet afhankelijk van het privacy gevoelige gegevens verzamelende commerciele Microsoft.

http://portableap..., <-- gratis portable programma's om b.v. op je usb stick te zetten.
Gewijzigd door Alex op 08 mei 2008, 10:44
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

smurf1965
ik kan mijn alice mail niet naar binnen krijgen

mijn instellingen zijn in.alice.nl (inkomende mail )
smtp.alice.nl (uitgaande mail )

ik hoop dat je deze instellingen bedoelt

Alex
lees deze threat even na!
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'e mail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Phishing Mail Algemeen 3 14 juli 2012, 11:11
Mail versturen via out.alice.nl met Niet-@Alice.nl-afzenderadres SMTP, POP3, NNTP etc... 14 16 februari 2012, 18:48
ramp e-mail met andere SMTP SMTP, POP3, NNTP etc... 19 16 februari 2012, 18:45
Help configureren met Live mail lukt niet meer! SMTP, POP3, NNTP etc... 8 12 oktober 2011, 14:07
wel mail versturen, niet ontvangen in outlook, staan wel op website ....? Algemeen 1 28 september 2011, 13:17
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief