obey-robots.txt
20 September 2017, 16:47
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Originele Firmware Copperjet 1616, versie 6.11.33

Orange_Rose
Hallo,

Weet iemand hoe ik aan de originele firmware kan komen, die op de modem zat toen Alice hem leverde? Versie 6.11.33

Ik ben zo dom geweest om de firmware te upgraden. Tenminste ik dacht dat deze versie nog nieuwer zou zijn dan die van Alice.. hij is jammer genoeg veel ouder... Met het tooltje waarmee ik het heb geupgrade, kun je de fabrieksinstellingen terugzetten, maar dan heb je nog niet die van Alice!

Dankzij BMP heb ik wel weer de juiste instellingen gekregen voor de router, waardoor ik internet en telefonie weer terug heb... (bedankt nogmaals BMP !! Wink) maar de firmware is het zelfde gebleven....

Hoe kom ik weer terug aan Firmware versie 6.11.33? Kun je die alleen via Alice bestellen of zo?

Groetjes

BMP
Geen dank Orange _Rose graag gedaanWink

Maar om op je vraag terug te komen die firmware kan je misschien aan alice vragen, maar dan word het toch een modem ruil plus waarschijnlijk bijkomende kosten.

Het enige wat volgens mij die alice firmware doet is de alice admin rights inlog die in het scriptje is gemaakt, maar met de tool kan je in de andere firmware ook inloggen.

Wil je geen kosten laat het maar zo die firmware die je nu hebt werkt prima.

WinkWink
Gewijzigd door BMP op 08 mei 2008, 22:12
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Orange_Rose
Ok, voorlopig dan maar zo..Smile Thnx

Extra kosten ben ik niet van plan. Die klantenservice heeft me al heel wat extra kosten bezorgd!

Als je toevallig hier wat over hoort of ergens tegenkomt op het internet... of misschien als iemand anders hier wat meer over weet... hoor ik het graag.

Alex
De firmware staat in onze download sectie!
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Alex
Door BMP werd ik er op gewezen dat ik me vergist heb.

Ik was in de veronderstelling dat het om firmware ging, maar dat is dus niet zo.

Als iemand firmware heeft dan kan ik het wel in de downloadsectie plaatsen.
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Orange_Rose
Ben benieuwd... zodra je hem op de site hevt geplaatst, laat het me aub even weten Alex... dankje..

Eetlepel
Ik heb helaas het zelfde gedaan als orange_rose.

Mag ik BMP vragen wat de goede instellingen zijn voor de modem zodat ik hem ook weer aan de praat kan krijgen? Kan ik misschien ergens de orginele firmware van alice downloaden?

BMP
Patrick,

je hebt mail, Wink

BMP
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Originele Firmware Copperjet 1616, versie 6.11.33', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Instellingen Copperjet Helpdesk 3 09 augustus 2013, 20:07
Copperjet 1616-2P en Sitecom WL-312 Eigen netwerk 1 09 augustus 2013, 10:47
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Copperjet 1616-2p - linksys WRT160Nv2 Eigen netwerk 5 02 maart 2013, 15:04
Hoe log ik in op mijn Copperjet 1616? ADMIN WACHTWOORD Frequently Asked Questions 5 20 november 2012, 11:35
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief