obey-robots.txt
23 November 2017, 04:17
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

Nummerweergave inkomend

tinnef
Bij mij werkt nummerweergave niet op inkomende gesprekken (uitgaand geen probleem). Ik heb dit overigens met twee telefoons geprobeerd, die het op de kpn lijn prima deden.

Ik heb met Aice gemaild en ze zeggen dat er een storing is.
Dan denk ik dat er dan meer mensen last van moeten hebben. Is dat zo, of sturen ze me met een kluitje in het riet?

JBNL1000
tinnef schreef:
Bij mij werkt nummerweergave niet op inkomende gesprekken (uitgaand geen probleem). Ik heb dit overigens met twee telefoons geprobeerd, die het op de kpn lijn prima deden.

Ik heb met Aice gemaild en ze zeggen dat er een storing is.
Dan denk ik dat er dan meer mensen last van moeten hebben. Is dat zo, of sturen ze me met een kluitje in het riet?

Tja...
Probleem los je op door: kiestoon en dan eventjes #31# intoetsen, dat moet het verhelpen.

Succes.

tinnef
Dat helpt niet. Ik zou ook niet weten waarom dat zou werken? Daarmee voorkom je dat je eigen nummer wordt meegestuurd, ik zie niet hoe dat zou helpen met inkomende gesprekken

eve
Ik heb hetzelfde probleem, ik dacht dat het kwam omdat ik een ander modem had geplaatst (Alice modem was stuk gegaan). Ik wacht voor de zekerheid nog even op het nieuwe modem van Alice en zal het daarmee testen.
Als 2 mensen het ergens over eens zijn, kun je er zeker van zijn dat er maar één over nagedacht heeft.

Gert-K
Ik heb ook het probleem geen nummer als ik gebeld wordt, wel bij uitgaande gesprekken. Dit is heel lastig. Is vorige week doorgegeven, maar nog steeds niets.

Yes
Inkomende nummerweergave werkt hier nog steeds probleemloos.

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

luijtm
Bij mij ongeveer 4 weken geleden begonnen.
Gemeld bij helpdesk Alice per mail.
Reactie: reset telefoon of bel helpdesk.
Resetten telefoon is gewoon onzin. Het is een probleem van Alice. En de helpdesk bellen doe ik sowieso niet en zal ook niets oplossen.

Inmiddels werkt het weer sinds een aantal dagen.
'Spontaan' verholpen, zoals het ook 'spontaan' begon.
Gewijzigd door luijtm op 22 mei 2008, 19:22

MR2T
inkomend werkt hier goed omgeving Rotterdam

Aliceman
Inkomende nummers blokkeren/deblokkeren is simpelweg een vinkje omzetten in het programma. Kan via de helpdesk makkelijk gedaan worden. Hetzelfde geldt trouwens voor uitgaande gesprekken en vermelding in het telefoonboek enz enz
Was ooit in dienst van....

Vragen ? Ik zal helpen ze te beantwoorden, maar geen garanties !

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nummerweergave inkomend', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Nummerweergave -= zelf te regelen? Hardware instellingen 1 12 september 2009, 22:59
Nummerweergave inkomen in combinatie met een siemens a585 Storing 2 29 augustus 2009, 21:19
Nummerweergave inkomend Storing 1 04 juli 2009, 07:53
Nummerweergave uitgaand Storing 122 05 juni 2009, 00:45
Nummergave inkomend werkt alleen voor mobiele nummers? Storing 3 10 augustus 2008, 09:32
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief