obey-robots.txt
19 September 2017, 21:01
Navigatie
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Mijn ervaring met Alice -twijfelend-

Templar
Hoi Allemaal,

Hier even mijn ervaring met Alice.

Op 10 september heb ik mij telefonisch aangemeld als klant bij Alice.
Op 11 september ontvang ik van mijn huidige provider xs4all een schriftelijke bevestiging dat per 11 oktober men verbinding beindigd zal worden.
Op 12 september ontvang ik een e-mail van Alice Helpdesk dat de bevestigingsbrief door 'technische problemen' nog 14 dagen op zich zal laten wachten.

Vandaag, 6 oktober, nog maar eens gebeld met Alice waar de bevestigingsbrief blijft. En nu komt het: de brief is reeds lang verzonden en heb ik in huis volgens Alice. Nou niet dus.

Op mijn vraag wanneer ik dan aangesloten zal gaan worden, wordt geantwoord dat dit op 8 oktober zal zijn.

Prachtig (!) als ik tenminste een modem in huis zou hebben, wat helaas niet het geval is.

Conclusie: het is 6 oktober, ik wordt over 2 dagen aangesloten zonder dat ik een bevestiginsbrief en modem ontvangen heb. Zo duidelijk is Alice!

Men gaat het uitzoeken en mij terugbellen zodra duidelijk is wat er precies aan de hand is. Dat is mij inmiddels aardig duidelijk, maar ik geef ze nog even het voordeel van de twijfel.

Wordt vervolgd dus....

Templar
Het wordt leuker en leuker met Alice.
Vanavond maar weer eens de telefoon ter hand genomen. Want (uiteraard...) heeft de dame die ik afgelopen zaterdag aan de lijn had niet teruggebeld hoewel ze mij dit wel had beloofd.

Dit keer wist men mij te vertellen dat de order nog helemaal niet was doorgevoerd in het systeem. Terstond is dit nu alsnog in orde gemaakt, waarna er een opleverdatum uit kwam rollen van (jawel...) 26 oktober aanstaande.

Fijn! Dat is dus een dikke 2 weken zonder internet zitten omdat 1 of andere tante Truus bij Alice haar nagels zat te lakken in plaats van mijn order invoeren.

En nu maar hopen dat het modem en de bevestigingsbrief dit keer wel aankomt...

Goddank kan ik mijn bankbetalingen nog verrichten op het werk, anders was ik toch mooi in de aap gelogeerd Sad

Wordt vervolgd dus....

richie
yay een nieuw record 9 keer tussen 20.00 en 20.30 uur eruit geflikkerd en 9 keer een nieuw ipadres
Harstikke leuk die dynamische ip's
Grrrr en de klantenservice?
Oh mijnheer wat is een ip? Ik werk hier pas 2 dagen, nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg

Ik krijg moordneigingen van alice, alleen al als ik die reclame hoor of zie, heb ik een bloeddruk van 220/150 grrrr, je zou bijna oproepen tot een heilige oorlog of boycot tegen dit K....te bedrijf
En alles maar op bbned afschuiven, welnu laat ik U zeggen dat er bij bbned wel kundige mensen werken, die weten waar ze over lullen.
Ik vraag me echt af, wie die callcentre medewerkers traint, want deze man moet opgesloten worden en wel zo snel mogelijk.

als U dit leest NEEM NOOOOOOOOOOOIOT ALICE

Templar
En... zoals beloofd: hier zijn we weer met de wereldsoap Alice...

Dinsdag 23 oktober maar weer eens telefonisch contact opgenomen met Alice want je raadt het al: geen bevestigingsbrief en/of modem ontvangen natuurlijk.

Deze keer kon ik met een klantnummer op de proppen komen, waarna ik door een vriendelijke mevrouw werd doorverbonden met de technische dienst (wat dat ook moge wezen in dit bedrijf) van Alice.

Na het herhalen van de hierboven vermelde postings (kan ze in het vervolg net zo goed meteen naar dit forum verwijzen -lol-) zei de technische meneer:

Het is maar goed dat u belt, want ik zie hier dat de portering aanvraag (overhevelen van telefoonnr van kpn naar alice) door KPN is afgekeurd op de toevoeging van uw huisadres.

Fraai... en dan is er dus niemand bij Alice die denkt van: Kom, laat ik nog eens even contact opnemen om te horen met de klant? ShockAngry

Enfin: men beloofd nu dat ik binnen 10 dagen een aansluiting heb. Nou, eerlijk gezegd geloof ik er geen fluit meer van.... maar goed wat is 10 dagen op 2 maanden nietwaar?

Wordt vervolgd dus.....

Templar
En daar zijn we weer...

Je raadt het al, nog altijd geen internet ter huize Templar te bekennen. Ik heb 3 november nog maar eens gebeld: resultaat: een voorlopige opleveringsdatum van 16 november.

Ik heb mezelf voorgenomen mijn bestelling te anuleren per 17 november aanstaande, daar ik er helemaal niet meer in geloof. Ze liegen en bedriegen de hele bende aan elkaar daar bij Alice. Het enige wat ze doen is je eindeloos aan het lijntje houden en incasseren op hun dure 0900 nummer Angry

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn ervaring met Alice -twijfelend-', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ervaring... Helpdesk 1 14 maart 2013, 16:48
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Hoe log ik in op mijn Copperjet 1616? ADMIN WACHTWOORD Frequently Asked Questions 5 20 november 2012, 11:35
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief