obey-robots.txt
19 September 2017, 20:49
Navigatie
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Moet ik nog lijnhuur betalen bovenop die 29,95?

rrozema
Nee, de helpdesk heeft mij bevestigd dat de abonnementsprijs inclusief de lijnhuur is.

peetje
en dat klopt Smile

ikkuh
moeten we hier nu al de helpdesk gaan controleren?

Black Tiger
Tja, in bepaalde gevallen kan dat geen kwaad... helaas.
Greetings, Black Tiger

rinaldo
Zijn er hier ex orange klanten die overgegaan zijn naar alice?

Zo ja,

Hebben jullie dezelfde snelheid?
Werkt nummerherkenning naar behoren?
Welke andere modems kan je op alice gebruiken?

Binnenkort moet ik 9,95 lijnhuur gaan betalen en dan worden mijn kosten dus hoger. (36 euro p.maand)

chinchan
ja ik ben een ex orangerPfft
sdnelheden zijn veel lager telefonie is ramp wat meer niet werkt dan wel.
Kan je toch beter alice hebben dan orange qua internet en telefonie.
Jammer dat ik nog niet in de lounce kan komen voor mijn email

chinchan
oja nummer herkening werkt goed hoor als je teminste telefoon hebt ik had het maanden niet

Lindabelinda
Heb adsl via Alice en bellen via KPN. Wil KPN opzeggen, maar belde Alice helpdesk of dat consequenties zou hebben voor adsl-abonnement (hogere maandprijs bijv voor lijnhuur). Tot mijn grote verbazing kon Alice daar niets over zeggen, moest ik maar KPN bellen en vragen of die bij Alice huur in rekening zouden brengen. Ik legde uit dat KPN mij waarschijnlijk uit zou lachen als ik hen ging vragen of mijn provider hogere kosten zou rekenen, tenslotte is contract tussen mij en provider.
Nu, medewerker KPN lachtte nog net niet, maar ook bij hem onbegrip over het feit dat Alice naar KPN doorverwees. KPN kon er dus ook niets over zeggen. Vermoeden was dat Alice het zelf ook niet wist, anders niet doorverwezen.
Kortom, misschien Alice maar opzeggen ipv KPN, vanwege servicedesk die je kromme tenen bezorgt.....

Heeft iemand overigens ervaringen met opzeggen kpn lijn halverwege Alice abonnement?

bruno001
Lindabelinda schreef:
Heb adsl via Alice en bellen via KPN. Wil KPN opzeggen, maar belde Alice helpdesk of dat consequenties zou hebben voor adsl-abonnement (hogere maandprijs bijv voor lijnhuur). Tot mijn grote verbazing kon Alice daar niets over zeggen, moest ik maar KPN bellen en vragen of die bij Alice huur in rekening zouden brengen. Ik legde uit dat KPN mij waarschijnlijk uit zou lachen als ik hen ging vragen of mijn provider hogere kosten zou rekenen, tenslotte is contract tussen mij en provider.
Nu, medewerker KPN lachtte nog net niet, maar ook bij hem onbegrip over het feit dat Alice naar KPN doorverwees. KPN kon er dus ook niets over zeggen. Vermoeden was dat Alice het zelf ook niet wist, anders niet doorverwezen.
Kortom, misschien Alice maar opzeggen ipv KPN, vanwege servicedesk die je kromme tenen bezorgt.....

Heeft iemand overigens ervaringen met opzeggen kpn lijn halverwege Alice abonnement?

Geen extra kosten bij Alice Comfort, lijn is inclusief, ook als je mutatie doet van Easy naar comfort. dus 29,95.

Alleen levert Alice nu nieuw VOIP en geen VoATM, dus of bij een mutatie de modem wordt vervangen of dat Comfort dan toch met VoATM over die sinasappel geleverd wordt is een vraag voor Alice. Kom je er hier niet uit, kijk eens bij Tweakers en zoek Mojo (werkt bij Alice) staat redelijk wat nieuwe info in het alice forum.
Gewijzigd door bruno001 op 21 januari 2009, 01:33

rew
Ik ben 1 Jan bij Alice begonnen, en heb gewoon VOATM. Bevalt me wel. Sinds wanneer zouden ze om zijn volgens jou?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Moet ik nog lijnhuur betalen bovenop die 29,95?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Wijziging per 01-03-2012; duurder en bellen per minuut betalen Wat verandert er? 1 03 februari 2012, 11:46
Modem retour, toch betalen!!! Klacht over Alice 22 28 januari 2011, 22:04
Port forwarding? Zo moet het! Hardware instellingen 8 23 juli 2010, 16:53
betalen tot 08-04-2010 Klacht over Alice 6 08 april 2010, 00:37
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief