obey-robots.txt
14 December 2018, 23:36
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

ppp-connection

WTFIA
Ook nog wel eens leuk om te weten hoeveel van de 209 leden nu wel of niet tevreden zijn over Alice.

Maar 44 stemmers, zal nu wel oplopen door geen internet.

En dat in het weekend, mag toch niet mogen.

vincentdv
WTFIA schreef:
Ook nog wel eens leuk om te weten hoeveel van de 209 leden nu wel of niet tevreden zijn over Alice.

Ach... In 1993 had ik mijn eerste internet abonnement, via hacktic. Overbelaste inbellijnen, regelmatig 'netsplit', en nog geen www met een fijn forum om te klagen, maar na een paar maanden hadden ze alles op rails, ik ging over naar xs4all en was prima gelukkig. Toen kwam Chello. Het ging de eerste dag al mis. Helpdesk gebeld: 'de verbinding valt steeds weg', 'oh, heeft u een magnetron, dan moet u die even uitzetten'. Maar ook Chello draaide na 2 weken uitstekend. (Breek me de mond niet open over UPC want dat is een ander verhaal). Daarna - vanwege een verhuizing - naar Casema. Oei... wat mis kan gaan ging mis. Helemaal goed is het ook nooit gekomen en ik moet nog steeds tenminste 1x per dag mn router herstarten. Nu dan Alice. Ik geef haar (ze) even de tijd. De helpdesk komt me nogal hulpeloos over en technisch gaat het ook nog niet helemaal goed. Maar ik houd het op startproblemen, en zo niet... maandcontract.

marcelnl1
opstartproblem.. mjaaaa.. technisch kan dat wel, maar met de ervaringen die bbned heeft opgedaan over de jaren heen zou ik toch minstens verwachten dat ze iemand op zondag hebben gestationeerd om het netwerk te monitoren Smile

vincentdv
marcelnl1 schreef:
opstartproblem.. mjaaaa.. technisch kan dat wel, maar met de ervaringen die bbned heeft opgedaan over de jaren heen zou ik toch minstens verwachten dat ze iemand op zondag hebben gestationeerd om het netwerk te monitoren Smile

Zou je denken, maar bij Alice dachten ze: och, de infrastructuur van bbned.. dat zit wel goed, gaan we echt niet onze zondag aan besteden. Nou, dat hebben ze nu dus geleerd. Volgende week zondag huren ze iemand in om dit forum te monitoren Smile

MacGyver
Met de infrastructuur van BBNed is niks mis, getuige het actieve ADSL lijntje en het feit dat al ingelogde mensen gewoon kunnen internetten. 't Is 't stukje van Alice waar je moet inloggen dat roet in 't eten gooit.

Overigens ben ik vrijdag aangesloten, vrijdagavond tot vanavond in 't ouderlijk huis geweest en kom net weer thuis. Dus ja, eerste ervaring is niet écht positief te noemen Pfft

vincentdv
MacGyver schreef:
't Is 't stukje van Alice waar je moet inloggen dat roet in 't eten gooit.

Was MacGyver niet die man die met rattengif, twee paperclips, een fietsventiel en een lege batterij een 10 gigabitverbinding kon opzetten?

MacGyver
Jup, that's me. En de verbinding HIER ligt er, maar ik kan vanavond niet meer in Nijmegen komen om bij Alice orde op zaken te stellen Wink

vincentdv
MacGyver schreef:
Jup, that's me. En de verbinding HIER ligt er, maar ik kan vanavond niet meer in Nijmegen komen om bij Alice orde op zaken te stellen Wink

Da's pech voor ons. Maar eh... heeft NEC vandaag soms thuisgespeeld tegen Den Haag? Dat zou e.e.a. verklaren.

MacGyver
De werkdag is weer begonnen. Toen ik voordat ik uit huis wegging (8:00) keek zat de copperjet nog steeds in de "Trying to connect - Checking username and password"-cyclus. Updates, iemand?

vincentdv
Om 09.12 nog geen authenticatie. utrecht 3572

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ppp-connection', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Bad connection or? Helpdesk 3 15 juli 2008, 16:31
PPP Connection: Attempting to connect... Storing 10 14 juni 2008, 00:39
RE: PPP Connection: Attempting to connect... Storing 2 28 mei 2008, 01:44
Connection down Storing 1 08 oktober 2007, 17:14
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief