obey-robots.txt
14 December 2018, 23:43
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

ppp-connection

Oldeberkoop
Zo te zien alles weer on-line!

bosmuis
Rotterdam 3077 doet t ook weer na 24 uur zonder gezeten te hebben!

vincentdv
utrecht 3572 weer online. Zo te zien is heel Nederland er weer. Mooi! Laten we hopen dat het een incident was.

DMT
Heren,

ik zit nu even op ander adres, MET verbinding.
Idd zelfde probleem vanaf zaterdag avond, vanochten 60 min KS gebeld Frown
Hij beweerde dat er storing was/is en beld mij vandaag nog terug... Ik ga nu maar weer naar mijn thuisadres om te checken of eea werkt Grin Zou lekker zijn.

PC: 3431

Ik laat zo hopelijk een blijde boodschap achter!
Gewijzigd door DMT op 08 oktober 2007, 12:31

marcelnl1
@DMT: ik ben natuurlijk in eerste instantie benieuwd of ie het weer doet, maar ook of ze je terugbellen. Veel bedrijven strooien met deze belofte maar doen vervolgens niets, ben benieuwd of Alice ook zo'n bedrijf is.

DMT
Jongens, vers vanuit mijn eigen hutje.. alles loopt weer geolied
Ben trouwens erg tevreden over de snelheid, is sneller dan mijn oude TELE2 20mb/s abo.

Terug bellen... ja idd, ben ook benieuwd.. ik hou jullie op de hoogte!

grtz

iddefridde
wat een opluchten weer normaal te kunnen internetten..

de middagtemperatuur word verwacht tussen 12:00 en 18:00

pindah007
Ik lees net dit draadje....... ik (6532 XJ) heb vanaf 01-10-2007 geen verbinding meer. Vandaag hier op dit forum de brief die ik per mail heb verzonden naar Alice, gepost. Geen enkele reactie ontvangen. Ze worden er niet warm of koud van.
Had van 25-09 tot 01-10 een stabiele verbinding > downen met 12 mbit/s heb ik nog nooit eerder voor elkaar gekregen!
Ook mijn Copperjet vangt signaal af, houdt dit 20 seconden vast en hopla.. verbinding weg en na 20 sec. begint de riedel overnieuw. En dit al ruim een week. Zou vlgs de 2e lijn van Alice aan breedbandleverancier liggen en of ik
BBNED vanmiddag gebeld en natuurlijk weten die van niets.
misschien een paar dagen, maar....... in het ergste geval 2 tot 3 weken kunnen duren. Dit accepteer ik dus niet.
Frappant dat Alice niet op hun site een onderdeel > 'actueel' > storingen oidd heeft staan.

Gr.

HB

wannaberossi
Hier 3223 Nieuwenhoorn sinds zondag morgen geen verbinding meer, vandaag gebeld (gisteren idd onbereikbaar), vriendelijke dame met excuus en met de verklaring dat het probleem bij bbnet zou liggen en iig niet aan mij lag. Nu bij thuiskomst werkt het weer. Ben benieuwd.

Hoppy
wannaberossi schreef:
Hier 3223 Nieuwenhoorn sinds zondag morgen geen verbinding meer, vandaag gebeld (gisteren idd onbereikbaar), vriendelijke dame met excuus en met de verklaring dat het probleem bij bbnet zou liggen en iig niet aan mij lag. Nu bij thuiskomst werkt het weer. Ben benieuwd.

Wat? Zou het probleem bij BBned liggen?
Dat komt dan mooi uit want Alice = BBned.
(geloof je het niet, google even naar het adres ....)

Alice is gewoon 100% van BBned, dus de schuld afschuiven op een ander gaat niet op. Verder is het zo dat meer BBned ISP's een probleem gehad zouden moeten hebben als er een algemeen BBned netwerk probleem geweest zou zijn.
Ook dat is niet het geval.
Het probleem ligt em gewoon en alleen bij Alice zelf.

Nu kan er altijd een technische storing optreden, het is en blijft techniek. De oplossing moet echter tijdig onderkend worden. Er is nu nergens op de site van Alice iets van terug te vinden.
Dus buiten forums (zoals hier), lijkt het net of er niets aan de hand is geweest.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ppp-connection', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Bad connection or? Helpdesk 3 15 juli 2008, 16:31
PPP Connection: Attempting to connect... Storing 10 14 juni 2008, 00:39
RE: PPP Connection: Attempting to connect... Storing 2 28 mei 2008, 01:44
Connection down Storing 1 08 oktober 2007, 17:14
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief