obey-robots.txt
14 December 2018, 23:40
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

ppp-connection

denelan
Bij mij al weer de hele avond een 'internet-loze'.... problemen met verbinding DSL / PPP Shock pc = 3317. Anderen ook?

hdpaddy
hier ook geen internet.
21-11 aangevraagd, alles volgens planning binnengekregen.
10-12 zou ik alice krijgen
op 10-12-2007 09:59 klapt mijn tiscali (was ik er maar nooit weggegaan)verbinding uit.
Mooi dacht ik, nu de alice modem opgehangen, deze ging netjes intrainen (ik blij, NOT!)
Telefoon werkt/tijdelijk tel.nr. werkt, alleen het internet werkt niet.
ik bellen (10-12 4x), het standaard verhaal, zit het kabeltje er goed in? er moet een kpnmonteur langskomen om de lijn te meten.
Ik heb ze duidelijk gemaakt dat ik dit werk al 10 jaar doe en dat er hier in huis geen probleem is, maar dat de modem niet wil connecten.
Komt er weer zo,n dom wicht, maar ik wil de instellingen van uw netwerkkaart even doornemen, ik wil de instellingen van de internet explorer nakijken, ik gebruik linux en de modem traint GVD netjes in met de beste waardes die ik maar kan wensen (20321x1204). Het modem wil niet connecten met het netwerk van Alice/BBned.
gisteren en vandaag nog gebeld en de td is ermee bezig (moet ik maar aannemen). Ik mag iig niet meer bellen en moet maar geduld hebben.
heb btw ook nog een zyxel 2602HW61 uitgeprobeerd en deze wil natuurlijk ook niet connecten.
wat kan ik nog doen?
wachten en hopen?
wordt het echt opgelost?
of maar alvast Telfort aanvragen op mijn 2de aderpaar?

Timelord
Zo dus jij mag niet meer bellen ?. Zo'n antwoord had ik onderhand ook wel van ze verwacht want ik mail en bel ze helemaal suf, net zolang tot ik het antwoord heb wat ik hebben wil.

Iets wat vandaag overigens gebeurd is: de lijn wordt netjes 3 januari vrijgemaakt voor migratie naar telfort.

IvoB
denelan schreef:
Bij mij al weer de hele avond een 'internet-loze'.... problemen met verbinding DSL / PPP Shock pc = 3317. Anderen ook?

Hier zelfde laken pak, sinds 10-12. Pc=6824. Ben vandaag wel gebeld door alice, maar was niet thuis om in het modem te kijken.

hdpaddy
Heb ze vandaag dus in gebreke gesteld (kost me wel 7,60 aangetekend met ontvangst, maar dat is het wel waard) en ze 2 wkn de tijd gegeven.
Zometeen gelijk telfort aanvragen. Alleen jammer dat ik mijn tel.nr. kwijt ben, maar dat is geen ramp.
vanochtend voor het laatst gebeld met Alice, kreeg wederom een dom wicht aan de lijn die er maar op bleef hameren dat het 5 werkdagen kan duren.
Doeie Alice en hallo Telfort.

IvoB
IvoB schreef:
denelan schreef:

Hier zelfde laken pak, sinds 10-12. Pc=6824. Ben vandaag wel gebeld door alice, maar was niet thuis om in het modem te kijken.

De boel werkt hier sinds vanmorgen 9 uur weer.

hdpaddy
Nou het werkt nog steeds niet hierzo.
Heb inmiddels al een 2602HW61 uitgeprobeerd, welke intrained met leuke waardes, de originele copperjet, die hetzelfde doet, alleen het inloggen lukt nog niet.
Schandalig gewoon voor een bedrijf wat zich zogenaamd als modern en duidelijk wil profileren.
Duidelijk zijn ze iig wel, het werkt niet, zo duidelijk.
Nou, alle kosten ga ik verhalen op Alice en ik ben weg.
Wat een K U T bedrijf en de helpdeskmedewerkers mogen ze ook bij de sociale werkplaats afleveren, gezien sommige antwoorden waarvan ik mocht genieten de afgelopen dagen.
En het ergste is dat ik veel meer verwacht had van BBned (uit ervaringen in het verleden).
Leuke geld verdienen zo, tegen minimale investeringen, over de rug van financiers/klanten en werknemers in zo kort mogelijke tijd een bak geld verdienen en hierna de boel laten klappen (let op mijn woorden, ik geef ze een klein jaar), verkoop hierna het zinkende schip tegen kostprijs en de CEO ligt op zijn scheepje in Monaco in een deuk.

TV
Zelf ook behoorlijk wat problemen ondervonden. De eerste 2 weken ging het allemaal perfect. Was goed te spreken over de levering en de aansluiting was heel makkelijk in orde te krijgen. Tot een 3 weken geleden ik een paar dagen weg was en ik te horen kreeg van een huisgenoot dat de hele verbinding plat lag. Ik dus gelijk bellen en uit dat gesprek kwam naar voren dat de ppp connection niet gemaakt werd. Mijn technische kennis rijkt niet ver genoeg om te weten wat dit daadwerkelijk inhoudt, maargoed in principe is dit ook niet mijn probleem. Ik betaal voor een werkend product en dat verwacht ik dan ook. Kreeg te horen dat ik terug gebeld zou worden als het probleem niet opgelost kon worden en dat max. 5 dagen zou duren. Nou ik wachten en wachten en wachten.....geen internet en geen telefoon terug. De telefoon lijn deed het wel gewoon overigens. Weer aan de lijn. Weer een ticket aanmaken. Paar dagen later nog steeds geen verbinding. Lampje op moden is wel gewoon aan. Maar geen internet. En in het moden (na inloggen) kun je ook zien dat de ppp connection niet gemaakt wordt. Al met al komt het er op neer dat ik 5 keer gebeld heb in een tijdsbestek van ruim 3 weken zonder internet. De enelaatste keer kreeg ik te horen dat er nu spoed achter gezet werd en dat ik zeker niet weer 5 dagen hoefde te wachten. Wat me meer dan redelijk lijkt Angry Heb ook mijn mob. nr. achter gelaten zodat wanneer er geen oplossing gevonden kon worden ik in ieder geval gebeld kon worden om dit op zijn minst mede te delen aan mij. Lijkt me na zo'n lange periode ook niet meer dan normaal gebaar naar een klant.

Maargoed na 4,5 werkdagen weer geen telefoontje en internet nog steeds niet in orde. Dus toch maar weer zelf naar de telefoon gegrepen en daar kreeg ik te horen dat er helemaal niet zoiets zou bestaan als een spoedticket. De normale termijn gold ook voor mij nog. Dit deed bij mij het laatste stukje geloof in het goedkomen wegnemen. En na 3 weken zonder internet heb ik dan ook opgezegd. Technische dienst heeft er in die 3 weken maar 2 keer na gekeken wat ik schandalig weinig vind en als het resultaat nou nog goed was maar dat is ook niet het geval.

Ik heb me nog nergens zo slecht behandeld gevoeld als betalende klant. Ik ben toch gvd geen dakloze die voor een laatste plekje in het dakloze centrum moet gaan smeken. Als betalende klant verwacht ik een snelle oplossing en wanneer die niet gerealiseerd kan worden verwacht ik dat men met mij contact opneemt. Schandalig dat ze voor zo'n 'hulp' service lijn ook nog geld vragen. Na 5 keer bellen, 3 weken zonder internet en teveel geld uitgeven hieraan kan ik alleen maar concluderen dat ze in de stront kunnen zakken met hun hele toko.

Dikke vinger naar Alice. SadSadSad

Een leuk concept, maar wanneer je in de problemen komt zit je bij dit bedrijf ook echt in de problemen. Nu maar eens zien of ik nog wat geld kan terugvorderen, want betalen voor een lijn die niet werkt vertik ik.
Gewijzigd door TV op 14 december 2007, 20:36

Templar
@TV: je verhaal verbaast me niets helaas. Heb soortgelijke ervaring in de zin dat men doodleuk beweerde dat bevestigingsbrief en modem reeds in mijn bezit zouden zijn, terwijl andere medewerker wist te melden dat mijn order nog niet eens doorgevoerd was.

Met andere woorden: Alice liegt en bedriegt er maar wat op los.
Heb nu verschillende providers gehad, maar zo bont als Alice het maakt heb ik nog niet meegemaakt. 3 weken zonder internet pffff
223641423

Timelord
Ik heb zelf het idee (dat wil ik althans geloven) dat degene die je aan de lijn krijgt erg meegaand en welwillend is en ook alles eraan doet om het voor je in orde te maken.

ECHTER, van daar uit gaat het naar de 2de lijn en ik vermoed dat dáár het probleem zit. Dit zijn echter degenen die je niet te spreken krijgt, dus je moét wel tekeergaan tegen degene die je wél te spreken krijgt.

Voor de rest is het een herkenbaar verhaal wat je schrijft.

Ooit zal het wel wat worden (is Chello ten slotte ook gelukt) maar ik kan en wil daar gewoon niet op wachten.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ppp-connection', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Bad connection or? Helpdesk 3 15 juli 2008, 16:31
PPP Connection: Attempting to connect... Storing 10 14 juni 2008, 00:39
RE: PPP Connection: Attempting to connect... Storing 2 28 mei 2008, 01:44
Connection down Storing 1 08 oktober 2007, 17:14
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief