obey-robots.txt
23 November 2017, 04:31
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Oplossing verbinding naar www.alice.nl

miltenbp
Als je niet op de alice site komt kun je het volgende doen:

Ga naar: www.anoniemonline.nl

Vul bij anoniem surfen alice.nl in .

Je kunt weer op de alice site komen.

Mvgr

Pascal.ShockShockShock
Gewijzigd door miltenbp op 29 mei 2008, 18:09

janlampie
leuk dat het lukt, je kunt wel inloggen mar in je mailbox kom je niet,
toch bedankt voor je tip, jdj

jarjarbinks
janlampie schreef:
leuk dat het lukt, je kunt wel inloggen mar in je mailbox kom je niet,
toch bedankt voor je tip, jdj

Dat lukt wel. Als je op de knop email geklikt hebt komt er een leeg scherm me een oranje balk boven in. Je moet de regel die in de oranje balk van anomie staat kopiëren en dan deze regel in Explorer plakken, op enter drukken en zie daar je mail is er.

Vreemd trouwens dat dit wel lukt via een andere site.
Begrijp niet geheel wat dan het probleem bij Alice is.

Herman
Lukt mij niet, kom wel in de website, maar met kopiëren lukt het mij niet om in mijn email te kijken.
Heb het trouwens al drie keer telefonisch doorgegeven, eerst wist men van niks, de laatste keer was men er mee bezig.
Op email wordt niet gereageerd, ja u krijgt wel eens een keer bericht, het is nu te druk......Angry

janlampie
Oke Jarjarbinks het is mij ook gelukt om in mijn email te komen. Maar nu wat anders, maak van de pagina met de oranje balk eens een bladwijzer.
Als je later die bladwijzer kiest gaat ie bij mij eerst weer naar anoniemonline, kies ik die zelfde bladwijzer nog eens dan kom ik weer bij de oranje balkpagina, kopieer de url, plak die in de adresbalk en je bent ZONDER in te loggen weer bij je mail!! Handig of gevaarlijk?
Het blijft een vreemde zaak dat juist klanten van alice niet kunnen inloggen maar via die omweg wel
succes allen

Oke ik had de browser afgesloten maar nu wat later krijg ik een error 420
w.s. stond alles nog in de cache
Gewijzigd door janlampie op 30 mei 2008, 17:20

jarjarbinks
Je kunt via anonime wel in je mail komen.
Wat ik doe is het volgende:
Inloggen via Anomie etc lukt iedereen. Alleen als je op mail klikt dan zie je alleen een oranje balk met een adres erin.
Klik nu helemaal links in het adres dus net voor http.
Nu staat daar de cursor. Houd de linker shift toets ingedrukt en dan op de toets end. Nu is de gehele rege geselecteerd. Klik dan met de rechtermuisknop in het geselecteerde deel en dan met de linker muisknop op kopieeren.
Daarna klik je een keer ergens op de adresbalk met de lrechter muisknop. Je ziet nu dat het huidige adres wrodt geselecteerd en klik dan met de linkermuisknop op plakken. Hier op enter en zie de mail is er.
Het is een omweg maar werkt zeker.

pukpietje
bedankt effe voor de tip...ik moest links na het inloggen op de email klikken en daarna kopieren /plakken in je eigen zoekbalk en toen kwam de email tevoorschijn maar het is toch van de zotte dat het zo moet.
Stuur wel een mail naar ze hoe dit nu kan dat je niet op de normale wijze op de site kan komen

pukpietje
site is weer bereikbaar
http://www.alice....index.html

aweeda
Beste mensen,

Als je je mail instelt in Outlook(het programma onder office) heb je geen problemen om je mail binnen te halen en te verzenden.

Dus gebruikers van Outlook expres hebben wel het probleem om de mail binnen te halen en te verzenden.(ik gebruikte zelf ook outlook expres).
Ik ben gaan testen met Outlook en dit werkte direct

Je kunt in Outlook ook gegevens importeren uit outlook expres.

Als je niet weet hoe dit moet laat het dan even weten, dan help ik je verder

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Oplossing verbinding naar www.alice.nl', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Storing in verbinding (lijn onstabiel) Storing 115 26 september 2013, 13:26
Overstappen naar...? Algemeen 1 18 maart 2013, 23:39
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief