obey-robots.txt
18 Augustus 2017, 03:17
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Telefoonverbinding valt telkens na 5 minuten uit

jbreejen
Telefoonverbinding valt telkens na 5 minuten uit. Heb een Dect Philips Onis 300. Truc met de weerstandjes al geprobeerd. Geen resultaat.

Telkens na 5 minuten valt de verbinding weg na een afgeschoten elastiekje geluid in de hoorn. Dit gebeurt alleen als ik zelf bel. Bij gebeld worden gaat alles wel goed.

Wie heeft de gouden tip ?

Oh jam lijkt wel op een thermische beveiliging of zo. Modem wordt best heet.

otto
bij ons precies hetzelfde dan weer wel en dan weer niet,ik mijn abbo omzetten naar alleen internet ,Angryik heb zo toch niks aan de telefoon

BMP
jbreejen schreef:
Telefoonverbinding valt telkens na 5 minuten uit. Heb een Dect Philips Onis 300. Truc met de weerstandjes al geprobeerd. Geen resultaat.

Telkens na 5 minuten valt de verbinding weg na een afgeschoten elastiekje geluid in de hoorn. Dit gebeurt alleen als ik zelf bel. Bij gebeld worden gaat alles wel goed.zo n

Wie heeft de gouden tip ?

Oh jam lijkt wel op een thermische beveiliging of zo. Modem wordt best heet.

Deze modems worden aardig warm, rechtop monteren met lampjes boven schijnt beter te zijn,

Doet je internet het dan ook niet na het uitvallen van de telefoon, dan heb je waarschijnlijk met een klapperlijn te maken Wink

een belletje naar de KS is dan nodig.
Gewijzigd door BMP op 26 juni 2008, 22:57
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Aliceman
Je kan ook even proberen de stekker van het modem minuutje of 10 eruit te trekken. Dan reset het modem zich en zoekt ie opnieuw verbinding. Dit kan je probleem verhelpen. Met een klapperlijn moet je ook internetproblemen hebben. Dit zou betekenen dat je snelheid naar beneden geschroeft moet worden.
Was ooit in dienst van....

Vragen ? Ik zal helpen ze te beantwoorden, maar geen garanties !

flotserik
of probeer het eens met een ander (analoog) telefoontoestel, er zijn een aantal (Philips) toestellen die slecht of niet werken met de copperjet, ook als er meerdere toestellen (zo'n gigaset oid) zijn aangesloten kan het moeilijk gaan doenWink
Gewijzigd door flotserik op 25 juli 2008, 01:24

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoonverbinding valt telkens na 5 minuten uit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
telefoon valt uit Algemeen 3 27 augustus 2011, 10:51
Slechte telefoonverbinding bij tegelijk downloaden en telefoongebruik. Webcare Alice 4 19 juni 2011, 16:31
Wel internet, geen telefoonverbinding Webcare Alice 1 05 december 2010, 18:03
Telefoon gesprek valt weg Storing 48 01 november 2010, 10:32
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief