obey-robots.txt
19 Augustus 2018, 08:02
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Account inrichten

Japio
Sinds gistermiddag kan ik mijn emailadres van Alice niet meer benaderen. Op het moment dat ik de lounge open moet ik een nieuwe account aanmaken. Als ik mijn bestaande account invul komt er een kreet, dat dit emailadres al bestaat. Uiteraard want dat is mijn eigen emailadres. Diverse malen contact opgenomen met helpdesk van Alice. Ik krijg alleen te horen, dat de lounge "plat" is gegaan en dat men zijn uiterste best doet om dit te verhelpen.

Is er iemand die dit kan bevestigen? Ik heb na ervaringen met Alice de laatste maanden het idee, dat ik een beetje in de maling genomen wordt.

m.vr.gr.

Yes
Japio schreef:
Sinds gistermiddag kan ik mijn emailadres van Alice niet meer benaderen. Op het moment dat ik de lounge open moet ik een nieuwe account aanmaken. Als ik mijn bestaande account invul komt er een kreet, dat dit emailadres al bestaat. Uiteraard want dat is mijn eigen emailadres. Diverse malen contact opgenomen met helpdesk van Alice. Ik krijg alleen te horen, dat de lounge "plat" is gegaan en dat men zijn uiterste best doet om dit te verhelpen.

Is er iemand die dit kan bevestigen? Ik heb na ervaringen met Alice de laatste maanden het idee, dat ik een beetje in de maling genomen wordt.

m.vr.gr.

Ik heb in het begin ook zoiets gehad en kwam maar niet verder.
Ik heb toen gewoon een nieuw account aangemaakt. Daarna bleek ook het oude account weer te werken. Ik heb nu 2 accounts waarmee ik overigens bij dezelfde mailbox terechtkom.
Volgens mij waren er toen meerdere die dat probleem hadden.

Kijk hier maar eens:

http://alice.gebr...#post_2028

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

Japio
Bedankt. De aanwijzing om via een omweg in lounge te komen werkt. Een nieuw account aanmaken durf ik niet aan. omdat ik bang ben mijn oude gegevens kwijt te raken. Heb al een keer zoiets meegemeekt i.v.m. verhuizing naar andere woonplaats.

De helpdesk van Alice heeft mij telefonisch toegezegd (drie dagen geleden!) dat ik een nieuw wachtwoord zou ontvangen om in lounge te komen. Ik vind op dit moment de service van Alice niet om over naar huis te schrijven.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Account inrichten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen email-account etc >>> GROTE KLACHT !! Algemeen 19 14 november 2009, 12:04
2de email account Helpdesk 9 28 oktober 2008, 22:35
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief