obey-robots.txt
19 Augustus 2018, 08:02
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

problemen met fax aansluiting op modem

rozie
Wie kan mij verder helpen?

Ik heb een all in one hp met fax gekocht, de fax op phone 2 aangelsoten maar kreeg geen kiestoon,(werkt dus niet)
Toen mijn telefoon uit phone 1 gehaald en fax erin, ditmaal kreeg ik kiestoon en was test van all in one succesvol. helaas geen telefoon..

wil graag zowel fax als telefoon werkend hebben, maar de 2e lijn, phone 2 dus vd modem, lijkt niet actief.

Wie herkent dit probleem en wat kan ik doen om probleem op te lossen??

alvast bedankt voor t meedenkenWink

mvg Grietje

BMP
Hallo Grietje,

Op de huisinstallatie kan je meerdere toestellen op een lijn zetten ook dus een fax, alleen dat is dan wel onder een en hetzelfde nummer.

Een tweede lijn is bij alice (nog) geen optieWink

Gr BMP
Gewijzigd door BMP op 15 juni 2008, 15:15
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

scouser
Even een split kabeltje er tussen dan kan je ze beide aansluiten.

Maar even voor alle duidelijkheid ik heb hier een hp2610 staan zo gauw ik die aansluit op de telefoon aansluiting samen met de telefoon is het einde verhaal voor het hele spul.

Dus met fax aangesloten werkte niets alleen internet. zogauw ik de fax er af haalde werkte telefoon weer gewoon.

Ik weet niet wat het probleem was ben er ook niet achterheen gegaan ik heb de mooie dame de deur gewezen

fella
Stop je splitter in je fax,1 kabeltje gaat naar het modem en de ander naar je telefoon.
Kabeltje prikprak ssssttt zo naar je modem,heb ik thuis ook.GrinWink

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen met fax aansluiting op modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Lijn sinds enkele weken onstabiel (modem herstart zichzelf) Storing 3 21 juli 2014, 15:57
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
zomaar modem reset. Storing 3 21 december 2011, 10:02
Mail problemen Algemeen 1 14 juli 2011, 21:11
problemen met mail (webmail) Webcare Alice 14 03 juni 2011, 10:47
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief