obey-robots.txt
22 Oktober 2017, 19:08
Navigatie
Onderwerp bekijken
Zijn er meldingen op de website van Alice. Zo ja wat wordt er gemeld.
 Onderwerp afdrukken

is er op alice.nl iets te vinden over storingen?

marcelnl1
mijn verbinding ligt er vandaag opeens uit, en ook van anderen blijkbaar.. maar aangezien ze op zondag gesloten zijn (?!?! raar..!!) is er geen mogelijkheid om te achterhalen wat er aan de hand is. Of heeft iemand misschien een pagina met hierop meldingen van storingen en werkzaamheden mbt alice? op hun site www.alice.nl kan ik dit iig niet vinden..

Alex
Misschien iets van BBnet. Als er een een pagina is wil ik het graag weten. Ik zal dan proberen de actuele storingen ook op dit forum weer te geven.
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Hoppy
Dat vroeg ik me ook al af waar de Storingen/Werkzaamheden pagina te vinden was. Zeker in het geval van grote regionale of landelijke storingen moet er actie genomen worden.

Dit heb ik ook al op GoT gezet. (Gathering of Tweakers forum).

Ik maak me dan ook zorgen dat Alice op zondag niet bereikbaar is voor belangrijke storingen. Let wel: belangrijke storingen, dus niet het aanvragen van een nieuwe abo ofzo.

Ik hoop dat er snel een oplossing voor komt.

marcelnl1
ben benieuwd hoeveel aansluitingen deze melding heeft getroffen.. gezien de variatie aan postcodes denk ik landelijk.

wollie123
Hoppy schreef:
Dat vroeg ik me ook al af waar de Storingen/Werkzaamheden pagina te vinden was. Zeker in het geval van grote regionale of landelijke storingen moet er actie genomen worden.

Dit heb ik ook al op GoT gezet. (Gathering of Tweakers forum).

Ik maak me dan ook zorgen dat Alice op zondag niet bereikbaar is voor belangrijke storingen. Let wel: belangrijke storingen, dus niet het aanvragen van een nieuwe abo ofzo.

Ik hoop dat er snel een oplossing voor komt.

Alice is bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 22:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 22:00 uur op: 0900 1560 (€ 0,25 per minuut

Als dit niet binnen enkele maanden verandert dan ben ik snel weer weg.......Angry

marcelnl1
@wollie123: dat ze op zondag niet te bereiken zijn is idd vervelend, maar dat ze dan ook niet eens een werkzaamheden/storingen pagina hebben is wel HEEL vervelend te noemen. je moet je klanten natuurlijk nooit in de duisternis houden.. overigens heb ik de bbned site ook afgezocht, ook hier niets te vinden.. ook niet over vorige storingen oid.. bbned style dus :/

Templar
Dat ze geen storingspagina hebben zal wel zijn in het kader van: Ach, als men geen verbinding heeft, kan men de storingspagina toch niet bereiken dus waarom zouden we al die moeite dan doen...

Mij stoort die 25eurocent /minuut persoonlijk mateloos. Zat vanavond 20 minuten in de wacht.... goedkoop abonnement wordt gecompenseert door hoge kosten voor helpdesk. Da's ook een manier om geld te verdienen klaarblijkelijk.

DJF3
Geen netwerk statuspagina? Dan geen Alice. Ga niet bellen met de helpdesk.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'is er op alice.nl iets te vinden over storingen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief