obey-robots.txt
18 Augustus 2017, 03:10
Navigatie
Onderwerp bekijken
Klacht over Alice? Post hier je Alice klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Alice, je komt er niet meer vanaf !!!

klager
Ook ik ben erin getrapt vorig jaar om met Alice in zee te gaan.
Potverdrie zeg wat een toestand, niets werkte, niets ging goed, tot ik besloot het dan maar stop te zetten en ergens anders naar toe te gaan.

De stopzegging heb ik gedaan begin maart, dus ik moest nog tot 1 mei doorbetalen, lekker op tijd dacht ik zo.
Ja vergeet het maar, het is nu juni en ik betaal nog steeds voor mijn abonnement.
Het wordt telkens opnieuw afgeschreven terwijl ik allang bij een ander zit.

Eerst denk je het zal wel even tijd nodig hebben, dus wacht je nog geduldig, maar als je dan toch maar eens gaat bellen krijg je het volgende te horen:

ja mevrouw het spijt ons, maar we kunnen zie dat U begin maart heeft opgezegd, er is echter iets fout gegaan waardoor u ook gelijk opnieuw bent aangesloten. !!!!!!!!!!!
U krijgt een nieuw opzeg formulier toegestuurd.
Dat eerste heb ik nooit gehad omdat ze me niet opgezegd hadden.
Nu staat er in het "nieuwe" formulier dat ik per 30 juni opgezegd wordt.
lekker dan, weer maanden geld weg.

Vandaag maar weer gebeld, ja mevrouw ik kan zien dat de afdeling er mee bezig is en we doen ons best.
Ik zeg verbind me ff door met die afdeling.
nee dat gaat niet, we kunnen zelf niet eens met hun bellen, we moeten alles per mail en zo doen.
pfff wat een zootje daar zeg.
Ik heb geeist dat ze voor mij een mail stuurt naar die afdeling en met spoed de zaak rechttrekt.
natuurlijk gebeurt dat niet, zo veel vertrouwen heb ik echt niet meer dus in Alice.
Wat nu? maar weer afwachten? of naar de bank en mijn geld terug laten boeken?
Ik weet t ff niet meer hoor.
Alice blijft altijd een naam uit een nachtmerrie voor mij.
groetjes

MisterSenseo
Als je nu reeds bij een ander zit en het is ook ADSL zijn ze nog dommer dan jij zelf dacht,je kunt namelijk op 1 ISRA punt geen 2 maal ADSL plaatsen,is onmogelijk(tenzij illegaal over het andere aderpaar,maar dan zijn ze sowieso fout),dus dan ben je niet meer op ALice aangesloten en kun je zonder problemen vanaf de aansluitdatum van je nieuwe provider alles naar Alice toe storneren en verdere betalingen blokkeren

klager
Ik zit al sinds 4 april bij een ander aangesloten met internet en telefonie. ook adsl
Sinds toen kon ik al niks meer met alice.
dus snap ook niet dat ze zo idioot doen.

schemerwoude
Geloof me. Ze zullen niet ophouden. Ik vroeg vorig jaar november Alice aan. Het heeft nooit gewerkt. Opgezegt per januarie per aangetekende brief. Het duurde 2 maanden voor Alice daar op reageerde. Onder tussen bleven ze mail sturen en schreven ze geld af. Dat heb ik laten storneren. Ik heb daarna nog steeds mailtjes gekregen dat ik "mijn factuur voor maand X" kan downloaden in de lounge. Ook heb ik al een dreigbrief van een incassoburo gehad. Verder weinig (re)actie van alice of alles wat ik doe of schrijf om er vanaf te komen. Ik ben dus al meer dan 6 maanden bezig en dat terwijl ze nooit ook maar een bit (zelfs geen nul) gelevert hebben.

Het enige waar ik zeker van ben is dat ik een rechtzaak (waar het incasso buro mee dreigde) met het volste vertrouwen tegemoed zie. Net als mijn rechtsbijstand verzekering Wink

Sterkte dus...

hjm
Hier hetzelfde verhaal. Grote ellende. Uiteindelijk maar opgezegd omdat SIP geblokkeerd werd. Bevestiging ontvangen per 30 juni. In juli, augustus, september en vandaag voor oktober weer een factuur. 1000 keer heen en weer gemaild. Men bevestigd een fout gemaakt te hebben en ik moet maar brieven naar Nijmegen gaan schrijven. Mooi niet. De eerste brief van Incassobureau is ook binnen. Ik moest binnen 5 werkdagen reageren. Keurig gedaan, maar denk je dat zij binnen 5 werkdagen met een reactie komen? Nee dus. Ik zou haast hopen dat het tot een proces komt. Kan ik een tegenclaim neerleggen.Sad

Marcje
Ook hier drama...in mei opgezegd, hiervan een brief gehad...dus eind juni overgegaan op xs4all...maar Alice blijft vrolijk afschrijven. Dus storneren maar, rode kaart naar Alice, maar helaas, nog steeds blijven ze afschrijven...
Nu zijn we een aantal maanden verder en hebben we inmiddels een brief van het incasso bureau. Die heb ik vriendelijk gebeld en gezegd dat ik een brief heb met de opzegging, dus die naar ze toegefaxt. Tot nu toe blijft het gelukkig stil, ik ben benieuwd. Kreeg vandaag overigens wéér een mailtje met de melding dat er weer eens een factuur klaarstond in de Lounge van Alice. Ik kan er alleen niet meer in, goed man! Grin Ik ben echt benieuwd wanneer het kwartje daar valt, wat een ongelooflijke prutsers!

jella80
Marcje schreef:
Ook hier drama...in mei opgezegd, hiervan een brief gehad...dus eind juni overgegaan op xs4all...maar Alice blijft vrolijk afschrijven. Dus storneren maar, rode kaart naar Alice, maar helaas, nog steeds blijven ze afschrijven...
Nu zijn we een aantal maanden verder en hebben we inmiddels een brief van het incasso bureau. Die heb ik vriendelijk gebeld en gezegd dat ik een brief heb met de opzegging, dus die naar ze toegefaxt. Tot nu toe blijft het gelukkig stil, ik ben benieuwd. Kreeg vandaag overigens wéér een mailtje met de melding dat er weer eens een factuur klaarstond in de Lounge van Alice. Ik kan er alleen niet meer in, goed man! Grin Ik ben echt benieuwd wanneer het kwartje daar valt, wat een ongelooflijke prutsers!

Marcje sorry dat ik het zeg, maar hoe doe jij faxen naar Alice terwijl ze niet eens een Faxnummer hebben???

Vind ik toch erg knap Wink

Marcje
De fax is naar het incassobureau gestuurd. Niks meer van gehoord tot nu toe, dus ik heb een stille hoop dat ik er eindelijk van af ben...Pfft

911mic
hahahaha

ik was ook zo dom om mijn vader alice te laten nemen.
mijn vader wilde vooral bellen ook dan , ook naar het buitenland dus het zag er in eerste instantie wel mooi uit.
het abbo internet+bellen(incl internationaal gratis bellen) a 50 euro per maand

het internet+bellen werd eerst 2 weken te laat opgeleverd.
toen het op was geleverd werkt het niet , dus bellen maar.
maar niet via de vaste telefoonaansluiting want die was geporteerd naar alice en deed het dus niet. ik heb dus zelf maar wat gebeld vanaf mijn eigen huis in de naam van mijn vader , al met al heeft dit bellen naar alice helpdesk mij gewoon 80 euro ofzo gekost bijelkaar en niets opgeleverd als we zijn er mee bezig , u heeft een klapperrende lijn blah blah binnen een week werkt het.
na 10 dagen werkte het nog niet , weer geld lopen verpillen door te bellen met de onnozele helpdesk van alice
en het vervolgens telefonish opgezegd en binnen een week een opzegbrief thuisgestuurd gehad.

(in de tussentijd een nieuwe kpn lijn aangevraagd en xs4all aangevraagd en na 4 weken had mijn vader van 71 gelukkig weer telefoon en internet van xs4all, en de monteur was zo aardig om voip-stunt voor mijn vader te installeren dus bellen met heel europa is nu gratis voor 10 euro per 4 maanden TIP!)

wel werd er 70 euro afgeschreven door alice, dit is vervolgens teruggeboekt door mijn vader en de rekening van alice werd ook geblokkeerd.

toch weer een rekening een maand later , brief geschreven naar alice met de klacht nooit een dienst te hebben gehad van alice het onacceptabel vinden dat mijn vader hiervoor moest betalen , een week later nog een brief geschreven en dreigen met kassa en radar omdat ze de brief niet begrepen ofzo en daarna weer de zelfde brief omdat het mongolen zijn.

uiteindelijk toch een brief teruggehad dat alles nu in orde is en ik ben verder geen kosten verschuldigd ;-) behalve mijn kosten voor de helpdesk dan..

Hopelijk is mijn vader er nu eindelijk vanaf , het zijn gewoon is stelletje oplichters met een helpdesk waar je uren in de wacht staat , das lekker verdienen zo ja

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alice, je komt er niet meer vanaf !!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief