obey-robots.txt
21 Juli 2017, 12:35
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Lounge

wuppie
HELPPPP, ik kom al dagen niet meer op de lounge dus ook niet meer bij mijn mail. Ik heb al maanden een abo en tot op heden ging het goed. Wie weet raad???????

BMP
wuppie schreef:
HELPPPP, ik kom al dagen niet meer op de lounge dus ook niet meer bij mijn mail. Ik heb al maanden een abo en tot op heden ging het goed. Wie weet raad???????

Probeer eens in te loggen met als gebruikersnaam je volledige emailadres

jouemail@alice.nl

BMPWink
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

BMP
wuppie schreef:

Probeer eens in te loggen met als gebruikersnaam je volledige email adres

jouemail@alice.nl

BMPWink

Aliceman
Een aantal klanten dat overstapt kan perfect de Lounge in....totdat hun nummer word geporteerd. Bekende bug bij Alice. Als niet lukt zit er niets anders op dan te bellen. Ze zetten je dan op de buglijst en je Lounge word dan zsm gerest.
Was ooit in dienst van....

Vragen ? Ik zal helpen ze te beantwoorden, maar geen garanties !

MaXMhZ
Bedankt BMP!!!

Eindelijk kwam ik die beruchte lounge weer in. Was me 1 keer gelukt en daarna nooit weer. Alle telefoontjes naar de Alice oplichters desk hielpen totaal niet.

Het volledige email adres werkte Grin

Dat is de zoveelste keer dat dit forum me geholpen heeft waar Alice me totaal in de kou liet staan.

Goede daden dienen beloont te worden.

Ik heb meteen gedoneerd.

Ga zo door!

Nogmaals bedankt.Grin

Alex
Bedankt de donatie is binnen!Smile Ik voeg je toe bij de lijst van donateurs.
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

pivonner
Kon gisteren ook niet inloggen op de lounge, vandaag wel, het resultaat:
type Exception report

description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.

exception

javax.servlet.ServletException: Invalid service type: 'null'. not possible to map to one of the predefined targets!
org.apache.struts.action.RequestProcessor.processException(RequestProcessor.java:508)
org.apache.struts.action.RequestProcessor.processActionPerform(RequestProcessor.java:415)
org.apache.struts.action.RequestProcessor.process(RequestProcessor.java:225)
org.apache.struts.action.ActionServlet.process(ActionServlet.java:1858)
org.apache.struts.action.ActionServlet.doPost(ActionServlet.java:459)
javax.servlet.http.HttpServlet.service(Unknown Source)

root cause

java.lang.IllegalArgumentException: Invalid service type: 'null'. not possible to map to one of the predefined targets!
de.hansenet.myhansenet.actions.ISPUsage_320SubmitAction.getServiceType(ISPUsage_320SubmitAction.java:247)
de.hansenet.myhansenet.actions.ISPUsage_320SubmitAction.hnisp_execute(ISPUsage_320SubmitAction.java:71)
de.hansenet.myhansenet.actions.HansenetIspSubmitAction.hn_execute(HansenetIspSubmitAction.java:56)
de.hansenet.myhansenet.actions.HansenetSubmitAction.myexecute(HansenetSubmitAction.java:55)
de.hansenet.myhansenet.actions.HansenetAction.execute(HansenetAction.java:114)
org.apache.struts.action.RequestProcessor.processActionPerform(RequestProcessor.java:413)
org.apache.struts.action.RequestProcessor.process(RequestProcessor.java:225)
org.apache.struts.action.ActionServlet.process(ActionServlet.java:1858)
org.apache.struts.action.ActionServlet.doPost(ActionServlet.java:459)

note The full stack trace of the root cause is available in the Apache Tomcat/5.5.20 logs.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache Tomcat/5.5.20

Het is tot nu toe nog niet gelukt om email werkend te krijgenShock

BMP
MaXMhZ schreef:
Bedankt BMP!!!

Eindelijk kwam ik die beruchte lounge weer in. Was me 1 keer gelukt en daarna nooit weer. Alle telefoontjes naar de Alice oplichters desk hielpen totaal niet.

Het volledige email adres werkte Grin

Dat is de zoveelste keer dat dit forum me geholpen heeft waar Alice me totaal in de kou liet staan.

Goede daden dienen beloont te worden.

Ik heb meteen gedoneerd.

Ga zo door!

Nogmaals bedankt.Grin

Graag gedaan Max Wink

pivonner
ere wie ere toekomt, the lounge werkt nu, uitgaande email ook (smtp), alleen de inkomende mail gaat allemaal in de prullebak, klein minpuntjeSmile

BMP
pivonner schreef:
ere wie ere toekomt, the lounge werkt nu, uitgaande email ook (smtp), alleen de inkomende mail gaat allemaal in de prullebak, klein minpuntjeSmile

Hmmm vreemd bij mij niet hoor, instellinkje misschien Wink

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lounge', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Al een dag emailstoring? Ook Alice Lounge niet bereikbaar? Storing 28 19 april 2011, 12:44
Wachtwoord kwijt alice lounge Webcare Alice 4 31 oktober 2010, 10:54
Hoe in te loggen in de Alice Lounge als nieuw abonnee? Algemeen 6 08 april 2010, 10:42
Lounge, inloggen ok, echter geen webmail Helpdesk 13 30 juli 2009, 10:01
De lounge en facturen Helpdesk 19 04 december 2008, 23:08
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief