obey-robots.txt
13 November 2018, 22:05
Navigatie
Onderwerp bekijken
Klacht over Alice? Post hier je Alice klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Alice was een vlotte dame maar,....

wise guy
MaXMhZ schreef:
.............................. En geen ge-emmer meer met de onwetende Alice "helpdesk" - "help" ?? laat me niewt lachen. ...............

Maakt men bij het gebruik niet gebruik van hetzelfde bedrijf??? CENDRIS?

MaXMhZ
Ik weet niet welk bedrijf de boel regelt. Wat ik wel weet is dat de helpdesk van @home mij daadwerkelijk geholpen heeft (en snel), waar de helpdesk van Alice keer op keer zonder uitzondering fabeltjes opdisde en abosoluut niet hielp. Om maar de zwijgen over wachttijden. Bij @Home minder dan 1 minuut (ok - maar 1 keer gehad), bij Alice 20 min+ (8-12 keer gebeld, 0 resultaat).

Misschien dat het beide Cendris is, dat weet ik niet. Indien dit zo is, zal Ziggo/@home wel voorrang hebben of zoiets. Grin
Gewijzigd door MaXMhZ op 14 september 2008, 20:47

Edma NL
Ik heb net vanaf 11-09 een werkende Alice lijn. (had 2 weken eerder opgeleverd dienen te woren maar ik had geen linesync)
Ik heb wel het idee dat er geknepen wordt. De eerste dag met lijnsync gaf een snelheid van 12 Mb meteen daarna heb ik niet meer dan 8 -8,5 Mb ?????? rara hoe kan dat. Ben ik gek, of??
Volgens de snelheidschatting bij BBned zit in nog geen 1,1 Km van de centrale.
Modem traint redelijk:
Tx Bit Rate 1021200
Rx Bit Rate 12283900
Rx Attn DR 14684000

Maar hij leverd niet meer dan 8 -8,5 Mb

redlek
BMP Wrote: Ik ga een mail sturen met de link van dit topic (als er meer replys komen)eens kijken wat ze doen, mischien dat ze na het lezen eens wat actie ondernemen.

Hoe is het met het mailtje afgelopen ?Wink

BMP
redlek schreef:
BMP Wrote: Ik ga een mail sturen met de link van dit topic (als er meer replys komen)eens kijken wat ze doen, mischien dat ze na het lezen eens wat actie ondernemen.

Hoe is het met het mailtje afgelopen ?Wink

Nog niet gestuurd, ik had gehoopt dat er veeeeeeel FrownFrown meer replys op zouden komen.Shock

BMP
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Edma NL
Na het berichtje van 14-09 is op 18-09 de verbinding helemaal weg gevallen.

Vandaag contact gehad met een Alice 2e lijns medewerker en die heeft het naar BBned doorgezet. Er is toch echt iets met de lijn. 63Db ruis op de lijn!!!!!!!! de buurman heeft een mooie 16 Mb lijn dus er is echt iets met mijn aderpaar aan de hand.

Nu maar weer op BBned wachten...

nexagon
jullie met je ruis Wink

MaXMhZ
Mijn verbinding is nu ook 1Mbps ingezakt.

327900301

Voorheen had ik 17,5 Mbps - 18 Mbps down en 855 kbps up.
7571DD - 303m van centrale
Gewijzigd door MaXMhZ op 23 september 2008, 19:03

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alice was een vlotte dame maar,....', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief