obey-robots.txt
24 November 2017, 12:10
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Ethernet/ADSL lampjes branden niet

rza88
Ethernet en adsl lampjes branden niet op mijn alice modem. Nog niet eerder gehad (ongeveer 8 maanden bij alice). Vanochtend deed hij het nog, maar in de middag niet meer, nu al 6 uurtjes. Power lampje brand wel, is mijn modem misschien stuk?

Iemand anders met het zelfde probleem? Ik woon in Schiedam (naast Rotterdam)

en ja ik heb de kabels gecheckt.
Gewijzigd door rza88 op 12 juli 2008, 19:16

suyi
ja ik heb deze probleem ook , niet echt een goede ervaring voor de eerste dagShockFrownSad

rza88
Nog steeds het zelfde......enige lampje dat brand POWER lampje. Iemand anders met het zelfde probleem? Frown

MisterSenseo
Resetten is de boodschap..................alleen...........men denkt,stroom eraf,10 seconden wachten en stroom erop,maar dat is niet de juiste manier.
Stroom eraf en binnen een halve seconde stroom er weer op,dus stroomstekkertje uit moden en DIRECT er weer in,daarmee los je vaak de meeste problemen op.
Succes.......SmileWinkSmileWink

rza88
Sacha1972 schreef:
Resetten is de boodschap..................alleen...........men denkt,stroom eraf,10 seconden wachten en stroom erop,maar dat is niet de juiste manier.
Stroom eraf en binnen een halve seconde stroom er weer op,dus stroomstekkertje uit moden en DIRECT er weer in,daarmee los je vaak de meeste problemen op.
Succes.......SmileWinkSmileWink

werkte niet Sad

Kerndo
Heb hetzelfde probleem. Volgens de helpdesk is er een algemeen probleem met het toewijzen van IP adressen. Zou begin deze week moeten worden opgelost en dan wordt ik gebeld...

angelique
Hetzelfde probleem hebben wij al 3 weken!! Volgens Alice is er wel een "signaal" bij hun op de lijnFrown Raar dat wij dat niet hebben...Shock
Ik heb Alice opgezegd. En mijn incasso geblokkeerd. Heb er genoeg van, we hebben Alice vanaf april en tot nu toe heeft het 3 weken gewerkt!!Sad

HAW Junior 4
Bij deze wil ik mededelen dat alles erop wijst dat je modem defect is.
HD daarvan overtuigen, dat kost moeite.
Als je er een hebt opgestuurd gekregen dan aansluiten en voila, You are connected!!

Suc6!!
Greetings,
HAW Junior 4

Yes
Ik heb lang hetzelfde probleem gehad. Ik heb het probleem wel kunnen oplossen, maar heb omdat het steeds terugkwam uiteindelijk toch een nieuw modem aangevraagd (en na veel zeuren ook gekregen;-).

Meer info lees je hier:

http://alice.gebr...rowstart=0

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

rza88
ja, ik kreeg een nieuwe modem na 4 dagen en het werkte meteen. Dus de modem was gewoon defect.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ethernet/ADSL lampjes branden niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
Mail versturen via out.alice.nl met Niet-@Alice.nl-afzenderadres SMTP, POP3, NNTP etc... 14 16 februari 2012, 18:48
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief