obey-robots.txt
19 Oktober 2018, 20:44
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Stap Over !

joost1969
Ik wilde eerst even afwachten voordat ik hier iets ging roepen maar er zijn ook providers die het wel waarmaken Telfort! ok het is een onderdeel van KPN maar het werkt teminste.
Er was 16 Mb belooft helaas de centrale laat niet meer toe dan 8 Mb.
Maar nog nooit een "klapperlijn" gehad zulke informatie zou verboden moeten worden.
Ik zal jullie besparen welke ellende ik heb gehad het toppunt was de afsluiting ik moest 29.95 betalen terwijl ik geen internet meer heb gehad. Er was namelijk 0,05 onterecht belast voor bellen. Over het laatste wilde ik niet moeilijk doen dus heb ik de 0,05 cent overgemaakt.
Nu komt het ik krijg al meerdere aanmaningen voor 29,90 om over te maken zodat ze het een maand later weer kunnen terug storten !?!?!
Er komt nu incasso :-) laat maar komen geen postzegel meer aan die gr.f bende 1 maand opzegtermijn maak er gebruik van aub ! Ik zeg dit niet snel maar dit zijn geen opstart problemen ze nemen alleen maar meer mensen aan op de helpdesk om meer geld te verdienen !
want de mensen die daar werken kunnen wegens gebrek aan enige kennis nooit meer verdienen dan ze opbrengen aan mensen die bellen en dat alles door helemaal niets te doen.
weet niet hoe ik email adres kan veranderen maar als iemand iets wilt weten mail: faith@telfort.nl
Gewijzigd door joost1969 op 12 juli 2008, 22:55

jap
Hier ben ik het dus volledig niet mee eens. Voordat ik bij Alice kwam heb ik geprobeerd bij Telfort een ADSL aansluiting te krijgen. Een bevestiging gehad van Telfort , mijn abo opgezegd en na 4 (!) weken kreeg ik bericht dat het toch niet door ging opdat er lijnproblemen zouden zijn., daarna via Telfort helpdesk nog eens geprobeert (zou opgelost zijn), maar na 4 weken weer hetzelfde. Meteen Alice gebeld en binnen 2 weken Internet. En dat is inmiddels 5 maanden geleden. Met Internet nooit problemen gehad.En telefonie werkt ook al een tijd probleemloos.

Wat dat betreft zou ik zeggen Telfort ADSL Sad , niet doen.

MisterSenseo
jap schreef:
Hier ben ik het dus volledig niet mee eens. Voordat ik bij Alice kwam heb ik geprobeerd bij Telfort een ADSL aansluiting te krijgen. Een bevestiging gehad van Telfort , mijn abo opgezegd en na 4 (!) weken kreeg ik bericht dat het toch niet door ging opdat er lijnproblemen zouden zijn., daarna via Telfort helpdesk nog eens geprobeert (zou opgelost zijn), maar na 4 weken weer hetzelfde. Meteen Alice gebeld en binnen 2 weken Internet. En dat is inmiddels 5 maanden geleden. Met Internet nooit problemen gehad.En telefonie werkt ook al een tijd probleemloos.

Wat dat betreft zou ik zeggen Telfort ADSL Sad , niet doen.

Hier precies hetzelfe verhaal over Telfort......overstappen van Alice comfort naar Telfort..................zogenaamd lijnproblemen,zou geblokkeerd zijn,eind van het liedje,6 weken zonder gezeten en een week vóór de aansluitdatum werkte Alice Easy als een trein,tot de dag van vandaag aan toe,dus..........TELFORT SUCKS !!!!!!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Stap Over !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Stap in de 'Wereld van Alice' de vertrutting slaat toe Klacht over Alice 5 25 september 2009, 19:17
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief