obey-robots.txt
23 Augustus 2017, 04:27
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Webinterface van CopperJet 1616 niet meer te benaderen

aak
Ik ben bezig met het portforwarden naar een webcam met eigen server en het instellen van een dyndns. Behalve dat dat niet erg lukte, kan ik nu ook niet meer bij m'n copperjet inloggen:

Mijn situatie:

- CopperJet 1616 modem van alice
- DHCP enabled
- port 80 doorgeven aan de 172.19.3.2 van mijn linksys router

- Linksys WRVS4400N

- dhcp enabled,
- vast ip adres voor webcam
- port 80 forwarden naar adres webcam

- draadloze webcam marmitek

- heeft eigen webserver ingebouwd

Als ik nu via mijn browser het externe IP adres van mijn router benader krijg ik de webcamsite te zien. Het forwarden in de linksys werkt dus.

Ik kreeg echter de poorten van de CopperJet niet open, en ben toen e.e.a. gaan proberen, waarbij o.a. de DYNDNS setting.

EN NU KAN IK DE WEBINTERFACE VAN DE COPPERJET NIET MEER BEREIKEN!Frown

Iemand een idee hoe ik de copperjet weer kan bereiken en vervolgens de instellingen wel goed krijg?

BMP
Download hier de admin tool om in de webadmin te komen en download hier ook de originele instellingen http://alice.gebr...p?cat_id=3

zet voor de zekerheid wel even de pc rechtstreeks op de copperjetWink
Gewijzigd door BMP op 13 juli 2008, 14:28
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

aak
BMP, bedankt voor de reactie. Ik heb alleen geen x-connect cable, dus ik kan de pc niet rechtstreeks op de PC zetten.

Echter..... de meest voor de hand liggende oplossing voldeed: stroom er af, stroom er op, how simple life can be Smile

Port forwarding lukt nog steeds niet, mijn instellingen op de copperjet:

Reserved Mappings
Same as interface address 172.19.3.2 tcp 80 80 80 80 Delete...

Iemand een suggestie voor mijn portforwarding probleem?

BMP
Dat betekent dus dat gelukkig de configuratie in de copperjet niet gesaved hebt maar goed ook want dan had het niet geluktWink

Je kan dus van alles uitproberen/testen werkt het niet stroom er af, dan heb je de originele instellingen weer terug, pas als het goed werkt via de webadmin configuration en dan saveWink

Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

bartvanderveer
BMP schreef:
Download hier de admin tool om in de webadmin te komen en download hier ook de originele instellingen http://alice.gebr...p?cat_id=3

zet voor de zekerheid wel even de pc rechtstreeks op de copperjetWink

Dat is wel leuk die Admin tool, maar AVAST virusscanner meld dat er een Trojan Horse Virus inzit...!

MaXMhZ
Met gratis virus scanners kun je HEEL VEEL false-positive virus waarschuwingen verwachten. Ik heb de tool gedownload en met NOD32 en SUPERAntispyware gescand. - Niets aan de hand. helemaal veilig. (totdat je zelf een fout maakt nastuurlijk Wink

Als je niet meer in de webinterface komt, Geef je computer een statisch IP adres in de 172.19.3.xxx reeks (Ik gebruik zelf 172.19.3.10 - sluit de computer via de alice cross link kabel aan op de CJ en restart voor de zekerheid beide. CJ uit - Computer uit. CJ aan - wacht tot de DSL continue brandt - computer aan - Nu zou je weer toegang moeten hebben.

Voor de zekerheid even QuickStart en de Alce PPPoA configuratie weer laden/activeren.
Gewijzigd door MaXMhZ op 10 augustus 2008, 22:05

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Webinterface van CopperJet 1616 niet meer te benaderen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
Instellingen Copperjet Helpdesk 3 09 augustus 2013, 20:07
Copperjet 1616-2P en Sitecom WL-312 Eigen netwerk 1 09 augustus 2013, 10:47
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Copperjet 1616-2p - linksys WRT160Nv2 Eigen netwerk 5 02 maart 2013, 15:04
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief