obey-robots.txt
23 Augustus 2017, 04:17
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Een tijdje niks gehoord van Alice

seoreh
Ik heb 3 juli via ShopADSL een abonnement aanvraag op Alice ingediend, daarna keurig een email en brief ontvangen op 5 juli en sindsdien niks meer gehoord.

Er zit nu wel enige tijdsdruk aan te komen, want ik moet voor 4 augustus mijn huidige ADSL abonnement (Planet) opzeggen anders zit ik er weer een jaar aan vast Sad

Maak ik me nu druk om niks of is het misschien een goed idee om er toch even achteraan te gaan?

Baran
gewoon even bellen met Klantenservice imo

seoreh
Ik heb de helpdesk gebeld en het bleek dat mijn order was geannuleerd (KPN beweerd dat de adresgegevens niet klopte)
Ik heb een nieuwe aanvraag ingediend, maar wel jammer dat Alice niet even een email of brief stuurt met de melding dat mijn order is geannuleerd.

MaXMhZ
Niks geloven van wat die chaoten bij de helpdesk uitkramen.

Laat het mooi geannuleerd, en ga naar een fatsoenlijke provider zoals tele2. Iedere andere provider is beter dan Alice.

seoreh
MaXMhZ schreef:
Niks geloven van wat die chaoten bij de helpdesk uitkramen.

Laat het mooi geannuleerd, en ga naar een fatsoenlijke provider zoals tele2. Iedere andere provider is beter dan Alice.

Ik heb er wel over nagedacht om naar een andere te gaan. Ik moet voor 4 augustus Planet opzeggen en dat gaat sowieso gebeuren, als de tweede aanvraag weer mislukt dan wordt het een andere provider.

Maar Alice zit fout omdat ze mij niet op de hoogte hebben gebracht, maar ook KPN heeft deels een schuld, omdat de adresgegevens wel gewoon klopte (ik krijg wel keurig de facturen op mijn adres)

MaXMhZ
Bij Alice gaat ALLES fout.

De helpdesk roept zo maar iets.

Het is helemaal niet zeker dat KPN gezegd heeft dat uw adres niet klopt.

De Alice helpdesk roept dit zodat de medewerker weer een klant heeft geholpen (van de wal in de sloot 99% v/d tijd).

Probeer eerst maar te verifieren of de info die Alice gaf wel klopt. Lees de forums hier een tijdje dan wordt het wel duidelijk. Bellen met Alice helpdesk = geld weggooien
Gewijzigd door MaXMhZ op 27 juli 2008, 14:12

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Een tijdje niks gehoord van Alice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief