obey-robots.txt
17 December 2017, 03:18
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

welke wireless router kan ik het beste plaatsen ?

dag00se
ik heb al zoveel reviews gelezen en gehoort,dat ik niet meer weet welke wireless router ik moet gaan kiezen ?

ik ben op zoek naar een goede en stabiele wireless router die ik bij kan plaatsen bij de copperjet 1616 p2 ?

die geen problemen kent met p2p prog,en online goede aanbieden stabiliteit van audio- of videofragmenten op het Internet heeft.
die ook op een wat grotere afstand een uitstekend signaal blijft afgegeven.

ik heb wel wat dingen gelezen op deze site http://del.icio.us/peter.nowee/router

hopelijk dat iemand een goed advies kan geven en hoeft niet persee van de site te zijn voor betere alternatieven?....

b.v.d.

MR2T
ik heb al jaren een linksys wrt 54 g en is enorm stabiel

MisterSenseo
MR2T schreef:
ik heb al jaren een linksys wrt 54 g en is enorm stabiel

Volkomen mee eens,is één van de beste keuzes,ook wij werken er probleemloos mee

tikay
Overgestapt van Planet met Wireless SpeedTouch580

SpeedTouch achter Copperjet geprikt en bestaande (draadloos) netwerk draait prima met 14mbt/sec verder !

Zeer tevreden.

dag00se
uhm,moet een wireless router altijd ondersteund worden met pppoa en combi met copperjet1616,of kan dit met elke willekeurige wirelessrouter samen werken ?

is de wrt54gl serie beter/stabieler als de wrt54g serie,ik heb me laten vertellen dat als men met xp werkt dat de routers niet stabiel te krijgen zijn ?
Gewijzigd door dag00se op 22 juli 2008, 01:22

MisterSenseo
Welnee,je zet je router volledig automatisch en je laat je KOPERSTRAALJAGER de rest doen,zo krijg je een dubbel netwerk intern en je hebt een stabiele verbinding en intern netwerk

dag00se
ok,bedankt Sacha1972 !

als er nog mensen zijn die goede ervaringen hebben met wireless routers merken en prijs of sites met prijs met rev.,dan zijn adviezen welkom...
ik heb nog maar weinig andere gebruikers gehoort met ref en ervaringen.

ik hoor het graag...

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'welke wireless router kan ik het beste plaatsen ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Help! Draadloos router geeft alleen internet dmv kabeltjes Helpdesk 2 09 november 2012, 05:07
Met welke router draadloos internetten via Copperjet 1616? Algemeen 2 30 oktober 2012, 08:04
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
geen telefoon verbinding met router Storing 1 21 april 2012, 22:40
Copperjet i.c.m. Wireless AP Algemeen 3 04 oktober 2011, 22:58
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief