obey-robots.txt
22 September 2017, 21:01
Navigatie
Onderwerp bekijken
Klacht over Alice? Post hier je Alice klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Bijzondere ervaring met helpdesk

jori
Vandaag helpdesk gebeld ivm het niet werken van internet en email.
Zou volgens de helpdeskdame aan onze router liggen, die niet als bridge ingesteld zou zijn en hierop geven ze geen ondersteuning.
Wel met haar diverse data doorgelopen en gesprek beeindigd.

Ik ben direct de router in gegaan en terwijl ik aan het zoeken was begon opeens mijn mail en internet te werken. Ik had nog niets verander.
Het is wel erg toevallig dat 2 minuten na het verbreken van de telefoon opeens het netwerk weer actief wordt!!!!!

Zou de helpdesk niet helemaal eerlijk geweest zijn??????? Erg toevallig allemaal.

flotserik
De helpdesk is wel zeker eerlijk geweest zij kunnen echt niet het netwerk actief of inactief maken.
dit is gewoon toeval geweest
ik ben best een lief meisje af en toe

jori
dan lag het niet aan mijn router!!!! dus toch een probleempje bij Alice.
Makkelijk om het op de router af te schuiven!

Yes
flotserik schreef:
De helpdesk is wel zeker eerlijk geweest zij kunnen echt niet het netwerk actief of inactief maken.
dit is gewoon toeval geweest

ze kunnen best wel een heleboel hoor, maar dan wel onbewust/onbedoeld, dus i.d.d. toeval Smile

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

MaXMhZ
Iedereen heeft problemen op dit moment. Internet en email werken bij vlagen. Ook heeft iedereen nu een 93xxx IP - Het ligt wel degelijk aan Alice. De helpdesk ( goh- is dat nieuw?) verkoopt weer onzin.

jori
ik ben blij dat er nog iemand is die de helpdesk niet op zijn woord gelooft!!!!!!

biggetje
De tijd dat men als helpdeskmedewerker bi Alice werkt is een stage.

Als ze voldoen dat worden ze sprookjesverteller bij de Efteling.
Nou volgens mij voldoen ze allemaal !!!!

whothefisalice
biggetje schreef:
De tijd dat men als helpdeskmedewerker bi Alice werkt is een stage.

Als ze voldoen dat worden ze sprookjesverteller bij de Efteling.
Nou volgens mij voldoen ze allemaal !!!!

ja allemaal geslaagd met een 10

elloco
Soms heb je mazzel en soms weer niet.

De helpdesk doet ook hun werk en naar mijn inziens doen ze wel hun uiterst best.

Maar ze zijn gebonden aan de regels die van hogere hand worden opgelegd.

Jullie moeten niet boos worden op die mensen maar op het beleid van de organisatie Alice.

De wachttijd van soms 10 dagen is zeker te lang, dat is een feit.

Soms treft je iemand die geen verstand van zaken heeft en soms juist wel.

Een bedrijf is zo goed als je op dat moment wordt geholpen.

Op dit forum komen vaak mensen met problemen en de mensen die wel tevreden zijn die hoor je niet.

Je kan wel blijven mekkeren dat dit en dat niet goed is en die mensen blijven afbranden, bedenk dat ze zelf geen macht hebben en dat ze in opdracht van hogerop sommige dingen moeten zeggen, het is maar dat je het weet.

Ik begrijp jullie wel, maar denk ook eens aan een ander die gewoon zij-haar werk doet.

whothefisalice
elloco schreef:
Soms heb je mazzel en soms weer niet.

De helpdesk doet ook hun werk en naar mijn inziens doen ze wel hun uiterst best.

Maar ze zijn gebonden aan de regels die van hogere hand worden opgelegd.

Jullie moeten niet boos worden op die mensen maar op het beleid van de organisatie Alice.

De wachttijd van soms 10 dagen is zeker te lang, dat is een feit.

Soms treft je iemand die geen verstand van zaken heeft en soms juist wel.

Een bedrijf is zo goed als je op dat moment wordt geholpen.

Op dit forum komen vaak mensen met problemen en de mensen die wel tevreden zijn die hoor je niet.

Je kan wel blijven mekkeren dat dit en dat niet goed is en die mensen blijven afbranden, bedenk dat ze zelf geen macht hebben en dat ze in opdracht van hogerop sommige dingen moeten zeggen, het is maar dat je het weet.

Ik begrijp jullie wel, maar denk ook eens aan een ander die gewoon zij-haar werk doet.

als ze hun werk doen ok maar het zijn mensen die totaal nergens verstand van hebben en liegen en bedriegen zeg dan gewoon eerlijk ik kan en mag niets en kan u ook niet door verbinden.
dan zijn we voor volgend jaar december weer verlost van alice Smile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bijzondere ervaring met helpdesk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ervaring... Helpdesk 1 14 maart 2013, 16:48
Technische helpdesk van alice is callcenter Storing 3 22 oktober 2009, 00:10
helpdesk Algemeen 3 08 mei 2009, 15:48
Klantenservice/Helpdesk daar wordt je niet vrolijk van Klacht over Alice 14 24 januari 2009, 13:49
Wat kan een helpdesk zien ? Algemeen 8 11 november 2008, 21:29
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief