obey-robots.txt
20 Augustus 2017, 06:04
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

"server disconnected" lijkt opgelost

MaXMhZ
Heb de laatste tijd veel "server disconnected while the page was loading" fouten gehad in Firefox 2.0.0.16. Gezien dat ik een 93.xxx.xxx.xxx IP had gekregen.

Heb vandaag de modem gereset (Quick config) en de Alice instellingen weer ingesteld. Heb nu weer een 78 nummer. Port forwarding weer ingesteld die ik gebruik en alles werkt nu een STUK beter. Nog niet helemaal opgelost, maar nu valt er mee te leven.

Dacht dat ik dit maar even zou melden. Misschien heeft iemand er iets aan.
Gewijzigd door BMP op 19 augustus 2008, 17:23

BMP
Max,

Idd dat heb ik ook al eens gemerkt ik heb nu ook een 93.xxx.xxx.xxx ip
en die gaf gister ook problemen met laden van pagina's, plus dat mijn snelheid weer is gezakt nu 7 m/bit was een 8.5 Frown

Ik doe even een reset eens kijken wat het verschil is.

BMP
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

BMP
Hmmmmmm, een reset bied geen oplossing ik krijg nu steeds hetzelfde ip het lijkt wel of ze statisch zijn, of komt het door de komkommertijd ???

GrinGrinGrin

Alex
Je modem minimaal een uur uitzetten levert vaak wel een nieuw ip adres op!
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

BMP
Alex schreef:
Je modem minimaal een uur uitzetten levert vaak wel een nieuw ip adres op!

Ja maar eens proberen, maar vrouwlief zit met schoonmoe te bellen die reset wordt voorlopig niks GrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrin

MaXMhZ
De problemen met het laden van pagina's zijn bij mij nog niet helemaal weg. Ik heb het verder verbeterd door mijn upload te cappen op 60 kByte/s met behulp van NetPeeker (IP blocker/netwerk monitor/firewall). Ik kan nu zelfs Azureus draaien. wordt internet wel wat langzamer, maar ok. Ik heb het idee dat het Alice netwerk onderhevig is aan enorme fluctuaties in snelheid. Veel meer dan ik met kabel van @home had. Bij @home 4M/1M heb ik nooit enig probleem gehad. 1M was daar 1M 100% van de tijd. Ik zit hard te denken weer terug te gaan naar (nu) Ziggo Z2 met telefoon.
Op het moment dat dat loopt kan ik dan dat oranje misbaksel van een modem van de muur rukken en retour sturen. Die nummer portering van Alice wordt nooit wat. Bellen heeft totaal geen zin, en de kwaliteit is miserabel.

Goedkoop is duurkoop.

Ik zit nog wel op 78.xxx (ander IP alweer) Ook OpenDNS geprobeert als DNS server, maar dat maakte geen verschil.

Oops - Zie net dat ik weer terug ben op 93.xxx
Misschien dat daar die fouten van vanacht weg kwamen... hmmm
Gewijzigd door MaXMhZ op 31 juli 2008, 13:45

BMP
Okee dan modem uurtje uit gehad, en nog hetzelfde ip adres CoolCoolCool

En nog de te lage snelheid van 7 m/bit hmmm toch maar eens een belletje wagen, of is het de mooie dame te warm met 30 graden GrinGrinGrinGrin

MaXMhZ
Nee hoor, ze trekt met lagere temperaturen al kleren uit. Zoek maar eens met eMule rofl

BMP
MaXMhZ schreef:
Nee hoor, ze trekt met lagere temperaturen al kleren uit. Zoek maar eens met eMule rofl

GrinGrinGrinGrin

BMP
Het probleem van het niet laden van pagina's is er nog steeds en begint vervelend te worden, ook na diverse keren een reset gegeven te hebben blijf ik het zelfde 93.xxx.xxx.xxx ip adres houden ook na een uur uitschakelen geen verandering.

BMPWink
Gewijzigd door BMP op 02 augustus 2008, 14:58

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '"server disconnected" lijkt opgelost', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verliest connectie bij bepaalde server Helpdesk 6 28 maart 2012, 18:40
mail server niet bereikbaar 3 juni 2011 Storing 14 09 juni 2011, 11:09
Mail server ligt eruit! Eigen netwerk 1 17 februari 2011, 17:23
Geen mail te versturen via Alice server Algemeen 5 02 januari 2011, 13:18
Alice Email server niet bereikbaar? Storing 3 25 januari 2010, 16:49
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief