obey-robots.txt
23 November 2017, 04:32
Navigatie
Onderwerp bekijken
Klacht over Alice? Post hier je Alice klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Telefoongidsvermelding

jap
Ik kwam er gisteren achter dat ik niet in de online telefoongids sta. In m'n contract staat dat ik dat wel wil. Alice gemaild, krijg ik vrolijk een mail terug dat als ik achteraf toch een vermelding wil, ik de helpdesk moet bellen...

Heldesk bellen Sad Ammenooit niet meer.

Ik maar even een mail terug gestuurd dat ik een contract heb waarin staat dat ik vermelding wens te hebben, en of ze zich aan het contract willen houden.

Hebben meer mensen geen telefoongids vermelding gekregen ???

moverweel
Verhip! Ik sta er ook niet in Frown

Goed dat je hierover begon, blijkbaar doen ze het bij meer mensen verkeerd... oh wacht, foute aanname, ze doen namelijk helemaal niets bij dat Angry bedrijf!

En inderdaad, het maakt niet uit wat voor vraag je ze via de mail stelt, je krijg altijd het standaard antwoord dat je ze moet bellen.

Schoften zijn het!

Alice Sad

MaXMhZ
Vermelding in de online gids kan wel even duren.

Als alice het regelt duurt het waarschijnlijk heeeeel lang - Als het al ooit gebeurd. Meer kans dat het foutief vermeld word.

moverweel
ok, maar ik heb het nu al bijna vier maanden, dat moet toch lang genoeg zijn zou je denken Wink

MaXMhZ
Dat zou je wel denken moverweel.

Maar ja, Alice he?

Dat wordt dan weer "helpdesk" bellen.

Verdienen ze weer lekker 0,25/minuut - loopt toch prima zo (voor Alice)?

Niet dat je er verder mee komt.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoongidsvermelding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief