obey-robots.txt
25 Juli 2017, 00:31
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Het duurt wel even, maar toch.

MaXMhZ
Nadat ik 1/7 Alice had opgezegd en vervolgens een onzin brief kreeg waarin beweerd werd dat ik per februari had opgezegd en waarom ik mijn modem nog niet had terug gestuurd, heb ik vandaag opnieuw een brief van Alice ontvangen.

Alice Comfort wordt per 30/9 stop gezet. Per die datum wordt ook mijn telefoon gedeactiveerd, en ik dien "de alice box" met alle bijbehorende kabels stekers ( "stekkers" lol) voor 14/10 terug te sturen. Ik zal binnenkort een retourbox ontvangen. (nog een?). Als ik dit niet doe zal 75 euro in rekening gebracht worden.

Het heeft even geduurd, maar het lijkt erop dat ze wakker zijn.

Ik heb ondertussen Ziggo Z2+telefoon aangevraagd, 2 tot 3 weken voor ik het modem etc ontvang.

Mooi geregeld dus.
Ik zal blij zijn als ik er af ben.

Negeren helpt echt! Cool

Nu maar hopen dat het ze niet weer in hun bol slaat.
Gewijzigd door MaXMhZ op 12 augustus 2008, 14:21

Wout
Post je ervaringen van bestelling en ervaring bij Ziggo a.u.b. op http://ziggo.gebr...

Dat is een zuster/broederforum!

MaXMhZ
Zal ik zeker doen.

Ik heb al geprobeerd te zoeken naar de Arris modem, maar schijn me eerst in te moeten schrijven. Nog niet vell verder gekomen; Ik werd van de site gegooid, kon er niet meer in komen. Ook niet via gebruikers.eu of alice.gebruikers.eu IP getest en kreeg het volgende:

20az9m1

Ik ben Google?? - Anti Adware/Spyware scan zegt dat ik clean ben. (SUPERAntiSpyware en NOD32), Ook heb ik geen proxies ingesteld of iets geinstalleerd... Modem gereset naar Alice PPPoA - Nu ben ik er weer. Smile

Ik snap het niet helemaal. Iemand een verklaring?

Ik denk dat ik op een of andere cache link heb geklikt.
Gewijzigd door MaXMhZ op 12 augustus 2008, 17:35

Alex
Ik had dat ip adres per email binnen gekregen dat ie geblokkeerd was.

Echter heeft ie een 93.x.x.x oftewel jouw ip adres in de htaccess file geschreven en geblokkeerd.

Ik stond al voor een raadsel. Het raadsel wordt groter nu je zelf met een ip test inderdaad een google ip adres krijgt. Heb je een google toolbar, of andere dingen resident van google geladen?

Ik heb overigens je 93.x etc adres weer vrijgegeven.

Je schrijft dat je je modem gereset hebt en dat het nu wel weer lukt. Heb je hetzelfde ip adres teruggekregen en dan bedoel ik niet dat 66.x adres.
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Alex
Naschrift.

Ik kan hier ook de ip adressen zien die je gebruikt hebt en die zijn inderdaad verschillend.

Een verklaring zou kunnen zijn dat jouw computer als proxy gebruikt is.
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

MaXMhZ
Ik heb hier wel Google Desktop lopen. Ik heb echter nog nooit gehoord dat dat problemen op zou leveren. Ik heb tevens altijd ESET Smart Security lopen en Peerguardian2. Tevens Spybot S&D en SuperAdblocker. Al deze beveiligingen staan altijd aan en worden dagelijks up to date gehouden. Het zijn allemaal legale versies. Ik draai geen enkel illegaal programma. Ik kan me dan ook bijna niet voorstellen dat iemand er in slaagt mijn computer als proxy te gebruiken. Wel heb ik sinds het begin problemen met Alice. De modem is dan ook regelmatig gereset (nieuw IP). Die IP's zouden allemaal in de 93 en 78 reeksen moeten liggen en definitief niet in de 66 reeks. Kan het zijn dat de site mij geblokkeerd heeft omdat ik zonder op het Ziggo forum te registreren toch de zoek functie van het forum gebruikte? (toen ging het mis). Ik ben ondertussen ook op het Ziggo forum geregistreerd.

Dank U voor alle moeite die U gedaan heeft het uit te zoeken.

Na de reset had ik eerst weer een 78 adres. Dat werd vrij snel weer een 93 adres. Ik controleer dit regelmatig omdat ik probeer te achterhalen of de 93 reeks mijn problemen veroorzaakt. (reset van pagina's tijdens laden).Ik zal m'n netwerk monitor er eens bij achtergooien en kijken wat er allemaal gebeurd. Dit is de enige aangesloten computer op de Alice modem (via kabel, geen WiFi )

Ik geloof dat ik er achter ben. Ik had Google Web Accelerator draaien met Firefox 2.0.0.16. Eraf gegooid met Your Uninstaller, nu geeft whatsmyip.nl het goede 93 nummer weer. Hopelijk opgelost.
Gewijzigd door MaXMhZ op 12 augustus 2008, 22:44

Alex
Ik geloof dat ik er achter ben. Ik had Google Web Accelerator draaien met Firefox 2.0.0.16. Eraf gegooid met Your Uninstaller, nu geeft whatsmyip.nl het goede 93 nummer weer. Hopelijk opgelost.

Dat zou het kunnen zijn. Een accelerator haalt zijn info uit een cache. Een typische eigenschap van een proxy!
Alex

MaXMhZ
Het was inderdaad Google Web accelerator.

Helaas was dat niet de oorzaak van de "server disconnected" en "Connection reset on Page Load" fouten. Die heb ik af en toe nog steeds.

De site waar ik zelf admin ben had er geen moeite mee. Daar gebruiken we Dragonfly CMS en ForumsPro. Het is een toonaangevende site voor de IL-2 serie flight combat simulators. www.mission4today... indien geinteresseerd. Wink
Gewijzigd door MaXMhZ op 13 augustus 2008, 11:58

Alex
De site waar ik zelf admin ben had er geen moeite mee

Die heeft niet de beveiliging ingebouwd die ik heb.Wink

Heb je website bekeken en die ziet er mooi uit! Ik ga me eens verdiepen in dat dragonfly cms, want dat ziet er veelbelovend uit.
Gewijzigd door Alex op 13 augustus 2008, 13:15
Alex

MaXMhZ
De site zal zeker anders beveiligd zijn. Dragonfly is fantastisch. - gratis via SourceForge.net Smile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Het duurt wel even, maar toch.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Toch online bij storing Grappig 14 02 februari 2011, 23:42
Modem retour, toch betalen!!! Klacht over Alice 22 28 januari 2011, 22:04
Maar verbinding met 1 computer tegelijk. Algemeen 6 01 juli 2010, 10:00
na 1 jaar toch aan de bel getrokken Webcare Alice 10 05 mei 2010, 00:01
meestal goeie snelheid maar soms ook heel erg traag Storing 1 01 maart 2010, 12:40
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief