obey-robots.txt
19 Oktober 2018, 20:40
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Storing telefoon/internet Tiel e/o

HAW Junior 4
Beste Forum-leden,

Sinds vanochtend geen (normale) internet- en telefoonverbinding.
ADSL-lapmje knippert om de haverklap.
Restart helpt niet, continu andere IP-adres.
Zijn er meer mensen in Tiel e/o die storing hebben?

HD gebeld volgens hun niks aan de hand, zouden verder laten onderzoeken door hun TD.
Tot mijn grote schrik vertelde ze mij dat zij hiervoor 5-10 (werk)dagen rekenen om de storing te verhelpen.
Dit is toch van de zotte!!
Iemand die mij kan vertellen of dit echt zo is.

Tot op heden, vaaf november 2007 geen problemen gehad met Alice, maar hier schrok ik behoorlijk van de voorgenomen vlotheid de storing te verhelpen.

Iemand sugessties dit probleem te tackelen, zodat ik weer normaal kan internetten en bellen?

Greetings,
HAW Junior 4

moverweel
Tja, dat is weer een geval van de bekende klapperlijn.
De >tweede< lijns helpdesk heeft een paar dagen nodig om je lijn in de gaten te houden.
Afhankelijk van het resultaat bestaat de mogelijkheid dat ze de verbindingssnelheid verlagen zodat het modem niet op een kritische grens gaat zitten.
Daarna nog een dag ofzo je lijn 'monitoren' en (als je pech hebt) nog verder verlagen totdat de verbinding stabiel is.

Helaas is de eerste lijns helpdesk niet in staat om je verder te informeren over de gang van zaken (de zwakke schakel binnen Alice).
Hopelijk gaan ze hier snel wat aan doen.

HAW Junior 4
Beste Forum-leden,

Tot mijn grote verbazing heeft de "lady" het euvel verholpen en heb sinds gister-avond weer normaal telefoon en internet.

Verder valt me op dat de internet-verbinding sneller is dan eerder.

Eerst tussen 10500-11000 kbps down en rond 750 kbps up.
Nu contstant:309002548

Raar maar waar, maar ik ben er toch heel blij mee, Alice toch bedankt voor dit en graag houden zo a.u.b.

Moverweel bedankt voor je reactie.

Greeting,
HAW Junior 4

gerards
Ook ik heb last van een telefoon "storing" in Tiel Noord.
Sinds 11 augustus, de dag van porteren, kan ik niet meer gebeld worden. Uitbellen met het "oude" KPN nummer gaat goed.
Na wat "start"problemen (geen WAN - IP ardes ontvangen) heb ik geen probleem met de ADSL verbinding

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing telefoon/internet Tiel e/o', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Storing teleffon sinds 12-08-2014 Storing 4 29 augustus 2014, 22:10
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
Storing in verbinding (lijn onstabiel) Storing 115 26 september 2013, 13:26
Storing al drie weken! Storing 5 08 augustus 2013, 20:50
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief