obey-robots.txt
22 Juli 2017, 12:36
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Geen Internet, WEL DSL en Ethernet....

JustinianusIV
Beste mensen,

Sinds 14-08 heb ik een Alice Eay aansluiting, de eerste week non-stop goede verbinding, maar nu opeens iets geks. Misschien repost (ik kon zo snel geen gelijke thread vinden), maar ik heb zo'n vermoeden dat deze helpdesk een stuk effectiever is dan die van Alice zelfAngry

Wat is het geval, tot gisteravond werkte alles prima. Vanavond wil ik voor het eerst weer online maar kan er geen verbinding met internet meer worden gemaakt, wél met de modem. Zie screenshot.

ADSL en Ethernet lampjes branden, ik heb de modem al een paar keer gerestart. Enig idee wat het kan zijn?

NB. Ik heb een Sitecom-router achter de modem zitten. Maar die zat er ook al toen de ADSL verbinding het wel deed, daarnaast doet de kabelverbinding via Ziggo (ze willen daar maar niet begrijpen wat opzeggen betekent) het wel gewoon via de router en de kabels.

Screenshot:
Copperjet
Gewijzigd door JustinianusIV op 20 augustus 2008, 22:04

BMP
Dsl brand ethernet is oke hmmmm moeilijk zo te zeggen, ik zou toch maar een belletje wagen met de KSWink

BMP
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

nexagon
JustinianusIV stuur me even een PM met je NL nummer dan kijke ik even voor je

JustinianusIV
nexagon schreef:
JustinianusIV stuur me even een PM met je NL nummer dan kijke ik even voor je

Zie PM. Bedankt alvast allebei voor de tijd/moeite.

Millionaire
Heb volgens mij precies hetzelfde probleem. DSL lampje staat aan, PPP authenticatie gaat goed, maar krijg geen WAN IP. Is het bij jou al opgelost JustinianusIV?

internetxs
Millionaire schreef:
Heb volgens mij precies hetzelfde probleem. DSL lampje staat aan, PPP authenticatie gaat goed, maar krijg geen WAN IP. Is het bij jou al opgelost JustinianusIV?

Ik heb precies het zelfde...

jkva
Ik heb het probleem ook. Na 20 min in de wacht voor helpdesk, kreeg ik te horen dat het een algemeen probleem is. Zouden ze wel eens op de alice site mogen zetten...

internetxs
Ik had net een d#$%$%l aan de lijn dat ik nog geen sync heb dus helemaal niet heb kunen internetten. Maargoed die gast was zo strond eigenwijs.

Edit BMP:

graag in het vervolg op het taalgebruik lettenWink
Alvast bedankt voor je medewerkingWink
Gewijzigd door BMP op 21 augustus 2008, 16:37

Millionaire
jkva schreef:
Ik heb het probleem ook. Na 20 min in de wacht voor helpdesk, kreeg ik te horen dat het een algemeen probleem is. Zouden ze wel eens op de alice site mogen zetten...

Heb net ook contact gehad met de helpdesk, en kreeg ook te horen dat het probleem bekend was en er aan gewerkt werd.

bladebla
Dit wetende over een algemeen probleem maakt het wachten op de oplossing makkelijker dan dat je niets weet en de klantenservice niet kan bereiken. Bedankt.Smile
Kleine overpeinzing: Is het marketing technisch dan een probleem het op de website te publiceren? Veel providers melden dit soort problemen, al is het maar om je klantenservice te ontlasten, maar verstoppen de pagina graag wat meer.

Gisteren kwam ik er met de klantenservice al niet door en werd voorafgaand aan de standaard wachtmelding de hele dag geadviseerd later weer te bellen.
Zojuist merkte ik in de 20ste wacht-minuut dat het heel stil werd en helemaal geen wacht melding meer kreeg.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen Internet, WEL DSL en Ethernet....', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
storing internet Klacht over Alice 1 01 augustus 2013, 23:49
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Help! Draadloos router geeft alleen internet dmv kabeltjes Helpdesk 2 09 november 2012, 05:07
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief