obey-robots.txt
20 September 2017, 16:40
Navigatie
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

al twee week geen internet

jos_athome
ik heb sind 5 week alice in die 5 week 3 kleine storngen gehad ... telkens ongeveer 1 uut de lucht. in de derde week ging het helemaal mis. klanten service gebeld. uitgelegd dat ik dacht dat het modem kapot was... maar de klanten service was eigenwijs en ik zou terug gebeld worden door de technische afdeling... na twee weken niet te kunnen internetten staat vanmorgen de kpn voor de deur, ik kom in opdracht van alice . met de kabel door en zegt het probleem zit niet bij ons. en ging weer ...
wat heb ik een spijt dat ik mijn home abbonement heb opgezegt
alice gaat vandaag nog de deur uit en meld me gewoon weer bij ziggo aan... 10 jaar geen problemen mee gehad

nogmaals gebeld met alice vanmiddag, uitgelegd dat de kpn er was geweest en dat het toch echt aan het modem ligt. eerst weer 20 vragen beatwoorden die ik vorige keer ook al had beantwoord, maar ik ben rustig en beleefd gebleven. geen oplossing. moest erg veel moeite doen zodat ze toch een nieuw modem ging sturen. daarna zeg ik al met al heb ik van de 4 of 5 week dat ik alice heb er wel 4 dagen van heb kunnen genieten en dat ik eigenlijk dat niet wou betalen. toen werd ze een beetje kribbig ...discussie heen een en weer. en waarop ik zei nou ik den kdat ik het maar gewoon opzeg en lekker tterug ga naar ziggo. dat kan zei mevrouw van de klantenservice zal ik het gelijk maar regelen. per 1 oktber is het afgelopen en kan u geen nieuw modem meer sturen. u krijg hier schriftelijk een bevestiging van , prettige middag nog .toet toet toet
verbinding verbroken.

dus ik moet 2 maanden alice betaling zonder dat het uberhaupt heeft gewerkt en nog gaat werken

onbegrijpelijk dat alice uberhaupt nog klanten heeft.

Edit BMP: Ik heb je laatste post hier bij gezet,...graag voortaan in het zelfde topic reageren we houden het forum graag schoon Wink

Alvast bedankt voor je medewerkingWink
Gewijzigd door BMP op 21 augustus 2008, 16:22

MaXMhZ
tja alweer een teleurgestelde klant.

Als ik het goed heb zijn die modems van allied data gewoon te koop.
kijk even op de allied data site

Dus die twee maanden zonder hoeft niet echt.

Wel snel geregeld trouwens. Wat heb je precies gezegd? Daar kan een ander misschien weer zijn voordeel mee doen Grin
Gewijzigd door MaXMhZ op 21 augustus 2008, 16:39

BMP
MaXMhZ schreef:
tja alweer een teleurgestelde klant.

Als ik het goed heb zijn die modems van allied data gewoon te koop.
kijk even op de allied data site

Dus die twee maanden zonder hoeft niet echt.

Wel snel geregeld trouwens. Wat heb je precies gezegd? Daar kan een ander misschien weer zijn voordeel mee doen Grin

Ik heb een tweedehansje gekocht 15 euroWink daar zat wel een voip firmware op maar heb hem geflashed naar de vodsl firmware van allied dataWink

Voor de liefhebbers er staat een 1616 2-p te koop op marktplaats, niet meer als 25 biedenWink

erg handig als je problemen hebt zo weet je gelijk of er wat met het modem is Smile

Gr BMP
Gewijzigd door BMP op 21 augustus 2008, 16:52
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

MaXMhZ
goede tip BMP - hebben die modems ook een standaard instelling voor Alice? of moet je daarvoor flashen of zoiets?

BMP
MaXMhZ schreef:
goede tip BMP - hebben die modems ook een standaard instelling voor Alice? of moet je daarvoor flashen of zoiets?

Zie hier

ftp://ftp.alliedd...e/xDSL.htm

Voor firmwares van allied dataGrinGrin

MaXMhZ
rofl - Alice zou ONS in moeten huren.

Met een beetje sponsoring hebben ze aan gebruikers.eu een veel betere dan aan hun "help desk" Cool

BMP
MaXMhZ schreef:
rofl - Alice zou ONS in moeten huren.

Met een beetje sponsoring hebben ze aan gebruikers.eu een veel betere dan aan hun "help desk" Cool

Als alice gaat sponseren zijn we niet meer onafhankelijkFrown

Maar een link naar een helpdesk chat is mischien wel wat, aan de andere kant dan moet je er ook voor staan,...... mirc en borgirc zijn handige chatprogjes

mischien is het ook mogelijk om een directe link op de site naar een chatkanaal te gaan, daar is meestal wel java voor nodigWink

MaXMhZ
Ze hoeven niet meteen alles te betalen... Als ik doneer koop ik toch de site nog niet, en is de site toch nog steeds onafhankelijk van mij Wink

BMP
MaXMhZ schreef:
Ze hoeven niet meteen alles te betalen... Als ik doneer koop ik toch de site nog niet, en is de site toch nog steeds onafhankelijk van mij Wink

Ach je weet hoe het gaat hou je sponsor te vriend GrinGrinGrin

MaXMhZ
Ik houd graag iedereen te vriend. Als m'n vrienden BS verkopen vertel ik ze dat gewoon. Maar het lijkt voor buitenstaanders misschien wel alsof... als je door ISP's gesponsord wordt. Ik zou het zelf beter vinden dan veel reklame op een site.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'al twee week geen internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
storing internet Klacht over Alice 1 01 augustus 2013, 23:49
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief