obey-robots.txt
19 Augustus 2017, 07:25
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Storing telefoon

71Sles
Hoi allemaal,

Bijna de gehele augustus doet mijn telefoon het wel, en dan weer niet. Dode lijn, dan ook geen internet...heb klachtenbrieven gestuurd, Alice zei dat het tot 10 WERKDAGEN kan duren voordat technische dienst me belt om afspraak te maken....

Hebben jullie ook last van dit soort dingen?

Groetjes

felicia2912
Ik heb al 8 weken geen telefoon.
Meerdere malen gebeld toren hoge kosten gemaakt omdat ik niet kan bellen kon wel gebeld worden en nu sinds gisteren is de lijn helemaal dood.
Veel beloftes gemaakt door de klantenservice en niks van die beloftes word wat mee gedaan.
Spuug zat word ik ervan

Blue
Mijn telefoon aansluiting is altijd goed geweest, tot een paar dagen geleden.

Na Alice een emailtje gestuurd te hebben kreeg ik bericht terug dat ik de helpdesk moest bellen en dat er met hen gezamenijk naar de storing gezocht ging worden. Ik heb dus de helpdesk gebeld, waar ze me wisten te vertellen dat dit een algemene storing was, en dat dit op Woensdagmiddag 27 Augustus opgelost zou zijn.

Erg suf dat ze niet gelijk in de eerste email konden vertellen dat er een algemene storing is. Dit lijkt me eigenlijk sowieso normaal, op zich is het geen probleem dat er een keer iets niet werkt, als je er maar bericht van krijgt dat er een probleem is en wanneer het wordt opgelost.

tritsen
Ik heb ook al 3 dgn geen lijn, en voor die tijd af en toe periodes dat ik geen telefoonlijn had. In welke postcode gebied zitten jullie? Ik zit in 1223 cz.

felicia2912
ikke in de provincie groningen

Blue
de telefonie storing lijkt voor mij opgelost te zijn zoals beloofd gisteren door de Alice helpdesk, ik kan weer bellen.

hellgirl40
Mijn telefoon doet het nog steeds niet, postcodegebied 3438
Het is wel jammer dat je, net als Ziggo, op hun site niet een storingscheck kunt doen (dmv je postcode in te voeren)
Want nu moet je met je mobiele telefoon hun helpdesk bellen, en tja, dat is erg prijzig ( dankzij hun wachttijden)

Omilija71
Hallo,

Ik heb al sind JUNI 2008 GEEN NORMAAL TELEFOONVERKEER!!!

Tig mailtjes gestuurd, brief gestuurd, hoef zgn geen abonnementsgeld te betalen (jawel, het is er af, dus...)

Nog steeds heb ik doordeweeks tijdens kantoortijden GEEN TELEFONIE en sporadisch INTERNET

Ik vind het een meer dan kwalijke zaak, te meer omdat mijn vader in juli is overleden en ik niet eens normaal met familie kon bellen/zaken kon afhandelen.

Schande!

Tot op heden is er NIETS gedaan door ALICE om dit probleem op te lossen!

RGB1962
Dit alles geeft mij niet echt hoop op een oplossing. Ik heb nu al 2 weken slecht of geen inkomende telefoontjes. Telefoon gaat wel over, maar ik zie geen nummer. Bellers krijgen een stormachtig fax geluid. Ze horen je aan of het allemaal voor het eerste gebeurd, maar zoals ik hier lees is het even anders.
Vanavond maar weer bellen.

RGB1962
Ze maken een ticket aan, bellen je, de telefoon gaat over dus geen probleem en sluiten het ticket. Duurt wel 2 weken, maar dan heb je ook NIETS.
Snelle jongens van Alice.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Storing teleffon sinds 12-08-2014 Storing 4 29 augustus 2014, 22:10
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
Storing in verbinding (lijn onstabiel) Storing 115 26 september 2013, 13:26
Storing al drie weken! Storing 5 08 augustus 2013, 20:50
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief