obey-robots.txt
25 Juli 2017, 00:35
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

weg bij alice

warbunny
Nadat alice is overgegaan op statische ip ontvang ik geen internet meer.
In modem word geen ip-adres toegewezen en heb gebeld met HD, en tjeeeeee dacht dat chello traag was met problemen, maar ALICE is ERG duidelijk, JE MOET 5 tot 10 dagen wachten VOORDAT ze JOU probleem gaan verhelpen.

Nou mooi niet dus, heb direct mijn abbo geannuleerd en laat alice het maar daar dauwen waar ze het ontvangen kan.

nexagon
of je had alice een storing laten aanmaken Wink
Deze was namelijk nog niet aangemaakt modem lijkt nergens op te reageren dus kan deze laten vervangen door alice maar is niet meer nodig zo te lezen.

warbunny
nexagon schreef:
of je had alice een storing laten aanmaken Wink
Deze was namelijk nog niet aangemaakt modem lijkt nergens op te reageren dus kan deze laten vervangen door alice maar is niet meer nodig zo te lezen.

Nou wat denk je dat ik gedaan hebt dan?? met HD gebeld en die hebben het door gegeven zeggen ze, 1ste maal zou het 5 dagen duren waarop de 2de helplijn (netwerkers??) de tijd hadden om erop te reageren, maar na mijn 2de maal bellen met HD is het tot mijn grote verbazing al 5 tot 10 dagen waarop de 2de helplijn mag reageren.
Letop REAGEREN he en niet verholpen zijn de problemen ervan.
Daarom maar de DUIDELIJKE ALICE opgezegt, en mijn betaling gestorneerd die ze al gedaan hadden.
Ook kunnen ze erg makkelijk een mailtje terug sturen met soory voor het ongemak, amme hoela ongemak, gewoon stelletje klooioo's daar.

Geen termijn afmaken door Alice voor het verzorgen dat ze internet leveren aan mij dan ook geen geld ontvangen.

nexagon
Blijkbaar niet goed gegaan bij alice storing is nooit aangekomen bij de netwerk leverancier van jou.

warbunny
Niet alleen de storing(en) komen niet goed aan bij ALICE, de rest ook niet.
werd terug gebeld door petra v D van alice over dit probleem en de conclussie was dat de huidige modem kapot is.
Deze zou vervangen worden maar 9 dagen later nog steeds geen modem ontvangen.
Heb vandaag op 2 sept 2008 wederom gebeld met HD en wat denk je HIERVAN ZAKT MIJN BROEK AF, wil die SUL bij alice HD na uitleg hierover, wederom voor de 5 de x het hele traject doorlopen voor de modem na te kijken.

Had gedacht als het modem vervangen is en de internet werkt weer, ik gewoon het had aangekeken en mijn abbo door laten lopen.

Maar ja Alice houd zich niet aan de gemaakte afspraken dus ALICE suck on-it, ga maar je zooi ergens anders neerploffen.

Ga alle inhoudening vanaf augustus 2008 welek door alice gedaan is of word terug storneren, en heb alice gemailt dat als ze na 29 sept 2008 nog de gore moed hebben om te gaan innen IK hun een proces ga aandoen wegens diefstal.

ALICE nooit en nooit weer.Sad

MaXMhZ
Erg begrijpelijk warbunny. Opzeggen gaat ondanks alle mooie praatjes in hun reclamecampagnes van Alice niet zo snel. Ik heb per 1 juli opgezegd. Op 30 sept. wordt de levering gestopt. Om een indruk te geven hoe lang het duurt. Ik heb niets gestorneerd, en zal ook gewoon blijven betalen voor wat geleverd is. Als iemand teveel betaald heeft, wordt dat bedrag uiteindelijk wel teriug geboekt. Hoe lang dat duurt is nog maar de vraag.
Een rechter zal altijd dingen zwart op wit willen zien, en zal je eerst doorverwijzen naar de geschillen comissie telecom. Ik heb zelf ondertussen Ziggo Z2 weer aangesloten. Dat ging voortreffelijk. Een keer moeten bellen met de helpdesk. Direct contact, en goed geholpen (ik kon niet in de email). Nieuw password door de medewerker aangemaakt en ik had binnen 5 minuten email. Zo hoort het. Cool De verbinding is stabiel, upload is meer dan Alice, hoewel de download veel minder is natuurlijk. En het is duurder. So what. :p Ik moet zeggen dat de Alice de laatste weken wel verbeterd is. Het is echter nog lang niet wat het zou moeten zijn.

Ik blijf dan ook mooi bij Ziggo.
Gewijzigd door MaXMhZ op 02 september 2008, 21:32

BMP
Hmmm een konijn op oorlogspadGrinGrin

pas maar op Alice, de Warbunny is los hihi.

Nee even alle gekheid op een stokje.

@Warbunny ik wil je graag een goed bedoeld advies meegeven,
ga die abonnements kosten niet storneren, ja haalt je veel ellende op de hals incasso's deurwaarders brieven enz.

En ja Alice werkt volgens de voorwaarden en doet niks verkeerd, behalve dan dat ze jou problemen niet netjes oplost.

Als je hebt opgezegd en daar een bevestiging van hebt gehad, en er word nog steeds onterecht afgeschreven schrijf een brief en je zal zien dat ze het te veel betaalde weer terug stortenWink

BMP
Gewijzigd door BMP op 02 september 2008, 21:25
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

warbunny
Nou BMP, laten ze maar komen met hun incasso's enz enz, wil der wel wat ruchtbaarheid aangeven hoe Alice is en werkt met hun klanten.
Laat alice niet vergeten dat zij contractbreuk doen door mij geen internetaansluiting te geven (dwz werkend modem) terwijl ze op de hoogte zijn dat deze kapot is.
Ik wil dit wel uitvechten via de gerechtelijke macht, het zijn hun die ingebreke zijn en niet ik.
Dud alice wil je me naaien, kom maar op maar wel eerst zoenen he voordat je mij naait.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'weg bij alice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief