obey-robots.txt
20 Juli 2018, 20:17
Navigatie
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router achter je modem, post dan hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken

Gigabite netwek aanwezig welke nieuwe wirelless router

redlek
Goededag allen,

Binnenkort ga ik over naar Alice maar lees op dit forum heel veel over de router van Linksys (100MCool. Nu heb ik thuis een Gig netwerk liggen en omdat de Copperjet geen wirelless heeft en de huidige modem die ik nu heb wel, zal ik dus over moeten naar een nieuwe router incl. wirelless die ik achter de copperjet moet aansluiten. Mijn vraag is, heeft er iemand thuis een router aangesloten waarvan de uitgangen 1 gig zijn en dus ook goede ervaringen mee zijn ? ik kan helaas niks vinden in dit forrum of ik ben inmiddels blind gestaard. Ik wil dus niet terug naar 100mbit netwerk of er nog een router bij plaatsen en daarna weer een gig netwerk switch.

Iemand die hierbij hulp kan bieden ?Smile

Bedankt.

dmhousmans
Ik heb onderstaande router:
Linksys Wireless-N Gigabit Router with Storage Link WRT350N

Ben zeer tevreden, teens USB harddisk aangesloten die als NAS fungeert.

redlek
Dmhousmans,

Bedankt voor het snelle antwoord, zal deze optie zeker mee nemen.
nu nog kijken waar deze te koop is.Wink
Ga er even van uit dat deze inderdaad achter je copperjet hangt ?

Bedankt in iedergeval
Gewijzigd door redlek op 29 augustus 2008, 22:52

redlek
Ik ben nog steeds bezig met het zoeken naar een goede gig router
nu is de keuze D-Link DIR-655 of Linksys WRT610.
De WRT350N kan ik zo gauw niet zo vinden bij b.v. alternate.
Ik heb namelijk minimaal 5 aansluitingen nodig vanaf de copperjet en de routers zijn er maximaal 4Frown

Nu vraag ik me ook af, hoe veilig is de copperjet zelf als je er alleen een GIG switsch achter zet en daarna pas een linksys accespoint voor wirelless verbinding.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gigabite netwek aanwezig welke nieuwe wirelless router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Help! Draadloos router geeft alleen internet dmv kabeltjes Helpdesk 2 09 november 2012, 05:07
Met welke router draadloos internetten via Copperjet 1616? Algemeen 2 30 oktober 2012, 08:04
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
geen telefoon verbinding met router Storing 1 21 april 2012, 22:40
Alice en windows livemail groot probleem (Sinds nieuwe versie webmail?) SMTP, POP3, NNTP etc... 2 18 september 2011, 16:33
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief