obey-robots.txt
17 Juli 2018, 22:38
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Mijn DSL verbinding stuiterd

tlagerbu
Mijn verbinding valt ongeveer om het uur een keer weg.
Sad
Ik heb gisteren een zipb instelling gemaakt deet het eventjes. maar deze blijft ook niet werken,probeer ik de PC tvandaag vanaf het internet te bereiken maar geen succes;ik weet niet of het hiermee te maken heeft.
Ik zie dat de PC weer een DHCP adres krijgt van de copperjet.....Shock
Weet iemand of dit in te stellen is?
Misschien dooor de snelheid aan te passen ofzo?

Ik krijg de neiging op te stappen

arno2402
Laat ik dit nou ook hebben. Bel ik de helpdesk, krijg ik een onervaren en onkundig jong persoon aan de lijn. Vriendelijke zat, zeker weten. Maar geen verstand van zaken. Ik zou een "klapperende" adsl verbinding hebben, maar geloof eerder in het klapperen van het modem. (Helpdesk's geven standaard antwoorden vanuit de computer gelinkt aan uw vraag... zij hebben tot doel mensen een goed gevoel te geven die dat niet hebben, niet het probleem op te lossen. Is echt waar. Maar dit terzijde...)
Een klapperende lijn gaat niet na 2 weken prima te hebben gewerkt opeens klapperen, maar een modem dat te heet wordt gaat dat wel. Dus dat geloof ik eerder.
Ik snap ook niet hoe men over een lijn die voor 20MB wordt aangeboden zo'n goedkoop Coppernic 1616 kan schakelen als router. Geef dan minimaal iets betrouwbaars! Wie het nog niet snapt: Mijn lijn doet precies hetzelfde om de 10 minuten als bij de schrijver hierboven Angry Men gaf aan binnen 10 dagen de lijn iets terug te schroeven, maar ik mag wel voor 20MB blijven betalen. Hoe noemen wij dat in Nederland ook alweer..?! Shock
Gewijzigd door arno2402 op 03 september 2008, 15:11

MisterSenseo
Voor een ieder die geen telefoon van Alice heeft...........ander modem is de boodschap en de oplossing,ik heb Alice Easy maar zeker niet via de oranje koperstraaljager,maar met een Zyxel modem.
Never nooit problemen en nooit een geklapper van een te heet wordend modem.

Leef je uit en doe er wat mee (koperstraaljager proberen te laten vliegen of zo.....:-))) )

BMP
Sacha1972 schreef:
Voor een ieder die geen telefoon van Alice heeft...........ander modem is de boodschap en de oplossing,ik heb Alice Easy maar zeker niet via de oranje koperstraaljager,maar met een Zyxel modem.
Never nooit problemen en nooit een geklapper van een te heet wordend modem.

Leef je uit en doe er wat mee (koperstraaljager proberen te laten vliegen of zo.....:-))) )

Er is niks mis met de copperjets ik heb er twee die prima hun werk doen, natuurlijk zitten er bij die niet goed zijn d.o.a. maar die heeft zyxel ookWink

Als je een klapperlijn hebt KS bellen of een PB naar
http://alice.gebr...lookup=625
BMPWink
Gewijzigd door BMP op 03 september 2008, 20:10
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn DSL verbinding stuiterd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Storing in verbinding (lijn onstabiel) Storing 115 26 september 2013, 13:26
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Hoe log ik in op mijn Copperjet 1616? ADMIN WACHTWOORD Frequently Asked Questions 5 20 november 2012, 11:35
iNTERNET VERBINDING Algemeen 8 01 november 2012, 20:25
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief