obey-robots.txt
22 Juli 2017, 12:32
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Alice of niet

searcher
Ik overweeg over te stappen van KPN dsl naar Alice tel+inet.
KPN is schreeuwend duur, maar stabiel goed, nooit een probleem.
Alice lijkt mij de goedkoopste aanbieder, maar de moed zinkt mij in de schoenen bij het lezen van de diverse ervaringen.
Met een pc kan ik me redden maar heb geen zin geterroriseerd te worden door falende technieken, halfbakken hardware en een structurele relatie met welke helpdesk dan ook. ;-)
Kortom, zijn er ook duurzaam goede ervaringen? Of toch maar niet aan Alice beginnen?

MisterSenseo
Alice Easy zonder telefoon nemen,telefoon bij KPN houden,en als modem een willekeurig modem nemen,beslist niet de Copperjet gebruiken en je hebt stabiel snel internet.
Het gaat erg veel fout bij de telefoonafdeling,eigen ervaring!
Alice-Comfort gehad,niets als ellende,nu Alice-Easy en totaal geen last.
Ikzelf draai op een Zyxel P-2602HW-D1A modem,en eventueel kun je daar een VOIP nummer bijnemen bij bijvoorbeeld Budgetphone.
Ik hoop dat je wat met deze info kunt.........succes

searcher
Je reactie is nu al overtuigend genoeg, denk dat ik met Alice al klaar ben nu. Hooguit alleen inet via m'n eigen router. Dank voor je info.

Frjentsjer
Meningen verschillen! Ik heb alles standaard van Alice en geniet van een snelle stabiele internet verbinding! ook de Telefoon is stabiel en werkt altijd. ben zeer tevreden. en dat voor 29,90!!

groet EddieSmile

BMP
Frjentsjer schreef:
Meningen verschillen! Ik heb alles standaard van Alice en geniet van een snelle stabiele internet verbinding! ook de Telefoon is stabiel en werkt altijd. ben zeer tevreden. en dat voor 29,90!!

groet EddieSmile

Ah een stadsgenootWink

Ook bij mij werkt het goed geen klachten.

Ik wil ook even zeggen dat de meeste leden die hier komen problemen hebben of hebben gehad, simpelweg omdat iemand met problemen deze fora op zoeken, dus het is beslist niet een goede graadmeter over hoe goed of slecht een internet service provider is.

BMPWink
Gewijzigd door BMP op 03 september 2008, 23:00
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

searcher
Ben ik met je eens BMP. Doorgaans bezoek je een forum om een probleem op te lossen. Maar na jaren een probleemloos KPN abo is 't ff lastig om te switchen. En ongetwijfeld zal die ervaring ook niet iedereen met me delen.

Piotter
Jammer dat er gelijk zoveel narigheid neer word gelegd ik werk 11 oktober een jaar met Alice en heb geen problemen en werk met de het modem van Alice en daarnaast een Linksys N250 zonder problemen maar al dat geklungel met eigen modems maakt je het ook instabiel.

ShockAngryGrin

tlagerbu
Alice kan best goed zijn; ikzelf ben nu 7 mnd lid en heb alleen maar ellende, klapperende lijn dus geen int en telefoon, maar mijn ouders en schoonouders (toen ikzelf overstapte)ook alice laten nemen en zij hebben geen probleem.

Maar wat ik het ergste vind is dat alice mijn probleem niet kunnen oplossen!
En de verkeerde adviesen geven vb;Alice:"omdat u in amsterdam woont kunnen wij u gratis overzetten naar glasvezel"
Ik:nou dat lijkt mij wel wat.
Ik denk doe maar....
Zelf een beetje op internet gezocht naar glasvezel maar bij mij in de buurt nog geen mogelijkheid.Frown
Dus ik bel ze even op om te vragen of dit echt kan, en natuurlijk dat kan niet.Angry
Ik heb (gelukkig) nog een UPC lijntje liggen waarmee ikkan intyernetten, maar het is zo een ..... ellendig bedrijf

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alice of niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief